poważny problem z woda - yamaha dt 125
Posty: 3
• Strona 1 z 1
poważny problem z woda - yamaha dt 125
WItam . Problem jest dosc powazny gdyz paru juz próbowało mi pomóc i stwierdzili to samo co ja , ze wszystko jest ok i nie wiadomo co jest przyczyną . To tak po krótce opisze moj problem.Odpaliłem sobie moto , jade jade i zaczyna mi cos strzelac z wydechu , z chwila zjawisko to zaczelo wystepowac coraz czesciej az w koncu tak zaczela sie dusic i strzelac ze w koncu zgasła .Powód- dostawanie sie wody do komory spalania. Stwierdzilismy ,ze przyczyna jest walnieta uczszelka pod głowka , bo to zwykle alergia dt .Wiec rozebralismy , ale zauwazylem ze uszczelka nie wydaje sie byc wydmuchana.No nic , jak juz mielismy rozebrane to postanowiliosmy przy okazji zrobic remont .Zrobione zostało : szlif cylka , nowy tlok , planowanie główicy i cylindra , nowa uszczelka pod głopwica i cylindrem . Wszystko skrecamy do kupy , ale po skreceniu i próbach odpalania cos mi nie gralo bo nie chciala odpalic .Jak juz odpalila tp sie zalamalem bo okazalo sie ,ze znowu to samo .Odpali na pare sekund , chodzi na wolnych obrotach ii zaczyna strzelac z wydechu .Czasami strzeli z wydechu ,zgasnie i z kanalou wylotowego z cylindra ( gdzie przychodzi dyfuzor) zaczyna wylewac sie woda .Znowu rozebralem silnik i w srodku doslownie wszystko bylo zalan woda (wał , cylek , tlok , wszedzie woda) a przeciez chodzila doslownie pare sekund.Wymienilismy uszczelniacze na wale i uszczelniacz pompy wody bo naprawde kiepsko wygladaly , ale co z tego jak po skreceniu dalej robila to samo . Postanowilem jeszcze raz wymienic uszczelke i jak skrecilem na nowej uszczelce to dalej to samo . Niniejszym : odpala , strzela z tłumika po czym gasnie i wylewa sie woda z cylindra jak i w srodku wszystko zalane woda . Ktoś jest na tyle obcykany by mi pomoc w tym ? z gory dzieki
Tylko niech nie pisza pierwsi lepsi bo takich to wielu pytalem i sam sie troche znam , dlatego prosze o rade jakiegos specjaliste.Pozdro

- przemek51072
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 5/4/2009, 21:13
- Lokalizacja: karwieńskie błota 2
po 1 skontrolowal bym dokladnie stan cylindra. czy nie ma pekniec itp itd ( rownie dobrze moze byc scianka cylindra peknieta! ) potem skontrolowal bym powierzchnie glowicy i cylindra. przyklej papier scierny jakis niskiej gradacji do szyby ( ew czegos pewnego plaskiego ) posmigaj troszke i zobacz czy wszedzie rowno sie sciera
kolejna sprawa czy uzywasz kupczych uszczelek ? dokladasz jakis silikon paste itp ? skrecasz glowice kluczem dynamometrycznym ?
kolejna sprawa czy uzywasz kupczych uszczelek ? dokladasz jakis silikon paste itp ? skrecasz glowice kluczem dynamometrycznym ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
A w jaki sposob mógłbym sprawdzic stan cylindra , czy nie ma pekniec , bo na oko , po oględzinach nic takiego nie ma widac . Uszczelek używam kupnych , bez sylikonu , sprawdzałem na uszczelce trójwarstwowej i jednowarstwowej.
- przemek51072
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 5/4/2009, 21:13
- Lokalizacja: karwieńskie błota 2
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości