Zobacz wątek - Pierwszy większy motocykl do 7tyś zł.

Pierwszy większy motocykl do 7tyś zł.

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

Pierwszy większy motocykl do 7tyś zł.

Postprzez kyrtap » 4/9/2012, 18:34

Mam 18 lat, 182cm i 67kg wagi.
Wcześniej jeździłem motorowerem( Rieju Smx) zrobiłem 3tyś km, 20godz. na kursie Yamahą Ybr 250, ostatnio w weekendy Ktm exc 200
Będzie to mój pierwszy większy motocykl. Ogólnie potrzebuję go na dojazdy do szkoły na wiosnę( 30km w jedną stronę), jakieś wypady w weekendy, raczej nie dalekie max. 150 km nad morze.
Na motocykl mam jakieś 6-8tysiecy, ciuchy już mam, na ewentualne naprawy będę miał na bieżąco.
Ostatnio przymierzałem się do Kawasaki er-5, czyli jednej z popularnych i polecanych na pierwsze moto 500. Jednak motocykl wydawał mi się trochę za mały, za wolny, za mało dynamiczny. Wydaję mi się że szybko by mi się znudził a chcę kupić motocykl na co najmniej dwa sezony.
Tak więc co możecie Mi polecić ?
kyrtap
Świeżak
 
Posty: 245
Dołączył(a): 25/9/2010, 21:33


Postprzez Glenroy » 4/9/2012, 18:52

Znowu standardowa lista :)
Suzuki GS500
Kawasaki ER-5
Honda CB500

z czegoś większego:
Yamaha XJ600
Suzuki GSF600
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
Avatar użytkownika
Glenroy
Moderator
 
Posty: 2833
Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
Lokalizacja: LPU

Postprzez mario11lsd » 4/9/2012, 19:20

polecam Hondę VTR 1000 FireStorm, jazda tym motocyklem jest po prostu zajebista- dźwięk, moc, moment, komfort zawsze masz pod sobą.
mario11lsd
Świeżak
 
Posty: 78
Dołączył(a): 6/10/2010, 21:53

Postprzez Black-Ghost » 4/9/2012, 19:48

mario11lsd polecam udac sie do specjalisty. Za dawnie takich rad też powinien byc "Warn" Co do tematu popatrz za Banditem 600 albo kawasaki Zr7 ;) powinny byc jak znalazł.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez mario11lsd » 4/9/2012, 20:05

bandit----78 KM przy 10500 obr/min, 54 Nm przy 9500 obr/min, 219 kg,

vtr------110 KM przy 9000 obr/min,96 NM przy 7000 obr/min, 206kg,

czy te dane techniczne różnią się aż tak bardzo:)

a jeżeli chodzi o specjalistę to chyba powinieneś skorzystać bo z góry sugerujesz że kolega jest jakimś cymbałem który nie opanuje strasznego motocykla o pojemności 1000 ,ja nie muszę odkręcać manetki na każdym biegu do końca, ale jak potrzebuje mocy to ją mam już od 4k/obr. Autor napisał co do 500:Jednak motocykl wydawał mi się trochę za mały, za wolny, za mało dynamiczny.- to co, bandit będzie szybszy i bardziej dynamiczny przez ile- pół sezonu.


nie no, trochę jednak będzie za mocny ale to nie zmienia faktu że to zajebisty motocykl:) pozdro1000
mario11lsd
Świeżak
 
Posty: 78
Dołączył(a): 6/10/2010, 21:53

Postprzez Black-Ghost » 4/9/2012, 20:11

Człowieku ty chyba nie wiesz co piszesz! VTR 1000 firestorm dla kogos kto w życiu nie jezdził niczym wiekszym jak 250 to czyste zabójstwo! V-ka ciągnie bardzo z dołu! nie daje takiego marginesu błedu jak rzędowa 4! Pokropi troche deszcz i szlif murowany dla kogos kto nie ma doswiadczenia! Już nie wspomne o hamowaniu silnikiem! O ile w SV 650 jest to jeszcze do przebolenia to w 1000cm3 V jest bardzo odczuwalne. Miałem okazje sie przejechac Sv 1000 i coś na ten temat wiem!
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez mario11lsd » 4/9/2012, 20:22

weź tu nie wykrzykuj o tej godzinie ja mam okazję na co dzień jeździć vtr wcześnie cbr 600 i powiem tylko że to niby mega mocne zabójcze nawet hamowanie silnikiem to jest zajebista sprawa- manetką możesz przyśpieszać a nawet trzymać stałą prędkość oraz hamować mocniej a nawet! słabiej wyobraź sobie, wcale nie musisz jej zamykać do końca . Dla każdego niebezpieczne jest zamkniecie manetki gazu w zakręcie w złożeniu a w V2 najbardziej, ale jak wszyscy dobrze wiemy w zakręcie się dodaje gazu. I jednak zgadzam się z Tobą że vtr jest dla autora trochę za mocna .
mario11lsd
Świeżak
 
Posty: 78
Dołączył(a): 6/10/2010, 21:53

Postprzez Glenroy » 4/9/2012, 20:42

Dobra, ale zauważ, że Ty jeździsz na moto, masz doświadczenie, dla Ciebie VTR to nic nadzwyczajnego, ale teraz postaw się na miejscu chłopaka, najmocniejszy sprzęt jakim jeździł to Ybr 250, przesiadł byś się z tego od razu na litrowe V2? wystarczy głupi błąd, chwila zawahania w której przykładowo odpuścił by gaz na zakręcie i dziękujemy, po to się właśnie stopniuje pojemności, żebyś powoli się uczył jak się powinno śmigać. Jak to ktoś słusznie na forum zauważył, to jak nauka chodzenia, najpierw raczkujesz na samym końcu dopiero biegasz i skaczesz.
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
Avatar użytkownika
Glenroy
Moderator
 
Posty: 2833
Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
Lokalizacja: LPU

Postprzez wrider » 4/9/2012, 20:51

Polecam fazera 600 jest większych rozmiarów także powinno ci być wygodnie. A i mocy nie brakuje jednak jest ona dostępna dopiero od jakiś 7k obrotów, także raczej jak podejdziesz z rozsądkiem to ogarniesz. :) Spokojnie ci będzie dostarczał wrażeń przez 2 sezony.
Avatar użytkownika
wrider
Świeżak
 
Posty: 325
Dołączył(a): 20/1/2012, 21:45
Lokalizacja: WRA

Postprzez kyrtap » 4/9/2012, 20:55

Duża różnica między xj 600 czy banditem a zr-7 ?
i drugie pytanie tego typu czy te motocykle są wyczuwalnie mocniejsze od er-5 bo ten motocykl był jednak za słaby już teraz i coś co jest nieznacznie mocniejsze i większe, tak jak pisał Mario, może mi się znudzić po pół roku...
Nie piszę że jestem nie wiadomo jaki cwany i pewny siebie że chcę od razu 1000 tylko po prostu chcę wydać pieniądze tak abym po połowie sezonu musiał stracić
kyrtap
Świeżak
 
Posty: 245
Dołączył(a): 25/9/2010, 21:33

Postprzez mario11lsd » 4/9/2012, 21:04

powtórzę po raz kolejny że macie rację i że za mocna vtr
ale nie sprowadzaj rozmowy do jakiś chwil nieuwagi po nawet 250 może pociskać 150 w zakręcie kichnie, chwila nieuwagi i się wyłoży jak szynka na śniadanie, nie o to mi tu biega ja czasami po prostu odnoszę wrażenie że niektórzy nie umieją jeździć ze stałą prędkością dlatego zawsze będzie tu spina o moto powyżej 100KM chyba że się jeździło na wszystkim od 89r.



fazer600 będzie w dychę on już ma około 100KM zachwalmy moto wzdłuż i wszerz.
mario11lsd
Świeżak
 
Posty: 78
Dołączył(a): 6/10/2010, 21:53

Postprzez skidmarks » 4/9/2012, 21:12

Może Honda Seven Fifty lub Suzuki GSX 750 Inazuma. Maja mocne piece, klasyczny wygląd jak ER-5 czy ER7.
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1401
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez Black-Ghost » 5/9/2012, 12:49

Mario11lsd nie mów mi co moge a czego nie! :x Gdzie pisałem capslock-iem że wywnioskowałeś iż krzycze? :x Lepiej poluzuj gume chłopaku! Miedzy xj600 a chocby bandit 600 lub zr7 bedzie różnica wyczuwalna. Masz 4 cyl zamiast 2. Dużo bardziej żwawą charakterystyke pracy silnika. Jeśli chcesz coś klasycznego to patrz co napisał skidmarks ;)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez fincher » 5/9/2012, 21:02

Różnica pomiędzy Xj6 i B6 jest hmm spora :)
Jeździłem na jednym i drugim i bandzior jest bardziej agresywny i nie wydaje mi się aby dla kogoś kto ma małe doświadczenie Bandzior po 2 sezonach okazał się "nudziarzem".
Moto trochę waży ale jak dla mnie to zaleta.
Jest stabilniejsze i pewniej sie prowadzi.
Do tego ma poprostu piękny dźwięk na przelotowym wydechu.
Polecam Bandziora :)
DragStar125>CBR125>FZS600>FZ6n
Avatar użytkownika
fincher
Bywalec
 
Posty: 822
Dołączył(a): 20/6/2011, 21:45

Postprzez kyrtap » 5/9/2012, 21:19

Co do tego ile bandit waży to prawie tyle samo co er-5 które dla Mnie nie było za ciężkie, tylko po prostu za słabe...
Co do Seven Fifty i Inazumy to te motocykle nie podobają mi się z wyglądu po prostu, jak dla Mnie to raczej dla kogoś starszego a nie dla Mnie...
Zastanawiam się nad banditem, ale jeszcze nikt nie pisał o Hornecie, czytałem że nie za bardzo polecany na początek, ale dlaczego?
kyrtap
Świeżak
 
Posty: 245
Dołączył(a): 25/9/2010, 21:33

Postprzez fallen16 » 6/9/2012, 08:47

bo trochu szerszeń z niego:D, a na poważnie to sprawa wygląda podobnie jak z fazerem, zostaje kwestia gustu. Oba moto są ładne, wygodne i wystarczająco mocne, żeby wystarczyć Ci na 2,3 sezony(hornet 95km fazer 100km chyba:D). Jeśli nie będziesz za bardzo szalał to spokojnie dasz radę jednemu jak i drugiemu;)
burn rubber not your soul
Avatar użytkownika
fallen16
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 6/8/2012, 11:51

Postprzez rafalheba » 6/9/2012, 11:01

rafalheba
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 25/8/2012, 00:06
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Black-Ghost » 6/9/2012, 16:47

Zamiast bandita wzioł bym pod uwage ZR7 bo przez większa pojemnosc ma lepszą elastycznosc ;)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez kyrtap » 6/9/2012, 21:04

Do Fazera się niedawno też przymierzałem, nie pasuje mi pozycja i wgl, nie jeździłem ale mi na starcie nie pasował. Wolę naked.
Skłaniałbym się jednak ku zr-7 i Hornecie. Mam możliwość przejechania się Banditem i zobaczę jak to moto się zachowuje, czy by mi wystarczyło.
kyrtap
Świeżak
 
Posty: 245
Dołączył(a): 25/9/2010, 21:33

Postprzez fallen16 » 7/9/2012, 08:30

fazer to chyba naked...
burn rubber not your soul
Avatar użytkownika
fallen16
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 6/8/2012, 11:51

Następna strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr