Lagi upside down
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Lagi upside down
Witam mam pytanie odnośnie zawieszenia . Ponieważ zauważyłem że w moim motocyklu lagi potrafią czasami zatłuc zapukać na dołku czy to jest normalne ?? Mój znajomy twierdzi że to jest normalne że to prze skok zawieszenia się tak robi .
Pozdrawiam i proszÄ™ o odp.
Pozdrawiam i proszÄ™ o odp.
- DENAT
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 2/9/2012, 22:05
Właśnie chodzi o to że jak wjadę w większa koleinę to nie stuka tylko przy jakiś lekkich stuknie czasami . Wydaję mi się że mam słabo zawieszenie wyregulowane może to przez to . Dodam że z zawieszania zero wycieków czyściutko .
- DENAT
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 2/9/2012, 22:05
No to pewnie tak jak napisałem, luz na panewkach, albo główka ramy.
Wiem że w ZX10R 06-07 szybko łapało luz na panewkach, w 636 aż taki problem to to nie był jak rozszczelniający się dół lagi, ale w każdym moto się to z czasem zużywa. Nie wiem też czy można wymienić same panewki, w 10 06-07 się nie dało.
Wiem że w ZX10R 06-07 szybko łapało luz na panewkach, w 636 aż taki problem to to nie był jak rozszczelniający się dół lagi, ale w każdym moto się to z czasem zużywa. Nie wiem też czy można wymienić same panewki, w 10 06-07 się nie dało.
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
A jak zahamujesz to słyszysz też pukanie?
Niech ktoś potrzyma Ci moto, podnieś przód i kręć kierą od ogranicznika do ogranicznika. Z reguły wtedy na środku czuć jakby przez moment "wskakiwała" - taki opór przy kręceniu.
Objawy, o których piszesz to raczej główka ramy. 80 zł za chińskie, ok. 150 za japoński odpowiednik oryginału.
pzdr
Niech ktoś potrzyma Ci moto, podnieś przód i kręć kierą od ogranicznika do ogranicznika. Z reguły wtedy na środku czuć jakby przez moment "wskakiwała" - taki opór przy kręceniu.
Objawy, o których piszesz to raczej główka ramy. 80 zł za chińskie, ok. 150 za japoński odpowiednik oryginału.
pzdr
Miczab - Twój partner w motozakupach 

-
Miczab - Administrator
- Posty: 1099
- Dołączył(a): 25/2/2009, 11:15
- Lokalizacja: Warszawa / Stalowa Wola
Nie będę się kłócił, pewnie masz rację. Przy wszystkich motocyklach, w których się z tym spotkałem było to zjawisko blokowania. Na pewno przy wszystkich moich. 

Miczab - Twój partner w motozakupach 

-
Miczab - Administrator
- Posty: 1099
- Dołączył(a): 25/2/2009, 11:15
- Lokalizacja: Warszawa / Stalowa Wola
ja podobnie mialem w smx'ie co prawda tylko 50... ale tez usd...
jade sobie po rownym git, hamuje git dopiero przy dziurach lub jakichs szutrach nierownych bylo słychać metaliczne tłuczenie a okazało sie ze to popuszczona połka była i ona sie tłukła bo łozysko głowki ramy miało luza
jade sobie po rownym git, hamuje git dopiero przy dziurach lub jakichs szutrach nierownych bylo słychać metaliczne tłuczenie a okazało sie ze to popuszczona połka była i ona sie tłukła bo łozysko głowki ramy miało luza
- tomera
- Stały bywalec
- Posty: 1053
- Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13
Dokręcałem dziś tą śrubę miałem małe problemy bo brakowało mi takiego klucza a śruba jest o rozmiarze 36. Niby poszło parę razy ale dalej stuka ten metaliczny głos . Może za mało dokręcone ? Jak mocno dokręca się tą śrubę nie chciałem na chama jej dokręcać .
- DENAT
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 2/9/2012, 22:05
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości