Zobacz wÄ…tek - Lagi upside down
NAS Analytics TAG

Lagi upside down

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Lagi upside down

Postprzez DENAT » 4/9/2012, 18:28

Witam mam pytanie odnośnie zawieszenia . Ponieważ zauważyłem że w moim motocyklu lagi potrafią czasami zatłuc zapukać na dołku czy to jest normalne ?? Mój znajomy twierdzi że to jest normalne że to prze skok zawieszenia się tak robi .
Pozdrawiam i proszÄ™ o odp.
DENAT
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 2/9/2012, 22:05


Postprzez Sykopson » 4/9/2012, 19:23

Jak przywalisz w konkretny krater to możliwe :P
Po prostu dobija...
Suzuki Bandit 400 był

Suzuki SV650 S jest
Avatar użytkownika
Sykopson
Stały bywalec
 
Posty: 1097
Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
Lokalizacja: Kraków (Zielonki)


Postprzez DENAT » 4/9/2012, 19:45

Właśnie chodzi o to że jak wjadę w większa koleinę to nie stuka tylko przy jakiś lekkich stuknie czasami . Wydaję mi się że mam słabo zawieszenie wyregulowane może to przez to . Dodam że z zawieszania zero wycieków czyściutko .
DENAT
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 2/9/2012, 22:05

Postprzez Invi » 4/9/2012, 22:17

Albo łożysko główki ramy, albo wywalone tulejki w których chodzą lagi, co za moto?
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez DENAT » 5/9/2012, 06:39

Kawa zx6r 06.
DENAT
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 2/9/2012, 22:05

Postprzez Invi » 5/9/2012, 10:09

No to pewnie tak jak napisałem, luz na panewkach, albo główka ramy.

Wiem że w ZX10R 06-07 szybko łapało luz na panewkach, w 636 aż taki problem to to nie był jak rozszczelniający się dół lagi, ale w każdym moto się to z czasem zużywa. Nie wiem też czy można wymienić same panewki, w 10 06-07 się nie dało.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Miczab » 5/9/2012, 10:31

A jak zahamujesz to słyszysz też pukanie?
Niech ktoś potrzyma Ci moto, podnieś przód i kręć kierą od ogranicznika do ogranicznika. Z reguły wtedy na środku czuć jakby przez moment "wskakiwała" - taki opór przy kręceniu.
Objawy, o których piszesz to raczej główka ramy. 80 zł za chińskie, ok. 150 za japoński odpowiednik oryginału.

pzdr
Miczab - Twój partner w motozakupach ;)
Avatar użytkownika
Miczab
Administrator
 
Posty: 1099
Dołączył(a): 25/2/2009, 11:15
Lokalizacja: Warszawa / Stalowa Wola

Postprzez Invi » 5/9/2012, 12:59

Ale jak masz luz na główce ramy to nie zawsze jest ten przeskok na środku, żeby blokowało to trzeba solidnie wywalić to łożysko.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Miczab » 5/9/2012, 13:07

Nie będę się kłócił, pewnie masz rację. Przy wszystkich motocyklach, w których się z tym spotkałem było to zjawisko blokowania. Na pewno przy wszystkich moich. ;)
Miczab - Twój partner w motozakupach ;)
Avatar użytkownika
Miczab
Administrator
 
Posty: 1099
Dołączył(a): 25/2/2009, 11:15
Lokalizacja: Warszawa / Stalowa Wola

Postprzez DENAT » 5/9/2012, 14:45

Przy hamowaniu tego nie słychać wcale nawet przy ostrym depnięciu . Zazwyczaj przy lekkich dołkach albo wzniesieniach .
DENAT
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 2/9/2012, 22:05

Postprzez tomera » 7/9/2012, 05:35

ja podobnie mialem w smx'ie co prawda tylko 50... ale tez usd...
jade sobie po rownym git, hamuje git dopiero przy dziurach lub jakichs szutrach nierownych bylo słychać metaliczne tłuczenie a okazało sie ze to popuszczona połka była i ona sie tłukła bo łozysko głowki ramy miało luza
tomera
Stały bywalec
 
Posty: 1053
Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13

Postprzez DENAT » 7/9/2012, 18:25

Dokręcałem dziś tą śrubę miałem małe problemy bo brakowało mi takiego klucza a śruba jest o rozmiarze 36. Niby poszło parę razy ale dalej stuka ten metaliczny głos . Może za mało dokręcone ? Jak mocno dokręca się tą śrubę nie chciałem na chama jej dokręcać .
DENAT
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 2/9/2012, 22:05



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê