Zobacz wÄ…tek - + i - wybebeszonego seryjnego wydechu
NAS Analytics TAG

+ i - wybebeszonego seryjnego wydechu

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez Black-Ghost » 6/9/2012, 16:56

Głupoty gadasz fincher. Diagnosci bedą sie tego nieludzko czepiac! Za pewne pojawią sie też na drogach Policyjne kabaryny z rozkładaną mini hamownią jak w Holandii. Percival jak narazie widze tylko 3 pasjonatów tej marki. Jeśli masz 5tyś zł to może GPZ 500. Będzie ciekawszy jak ER5 , a i na pewno idzie kupic wersje z niemiec skastrowane do 34km. Zephyr ma plus i minus. Plus za 4 cylindrowy silnik o dobrej kulturze pracy a minus za wygląd klasyka. Po zepchyrze przesiadka np na 636 może byc dosc problematyczna bo to zdecydowanie inny styl jazdy temu skłaniał bym sie ku GPZ500. Jak sie czujesz na siłach to popatrz jeszcze za GPX/GPZ 600, odpowiednik starej GSX600F-y.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)


Postprzez Crank » 6/9/2012, 18:14

Mam 180 cm wzrostu i ważę 70 kg a prawo jazdy będę mógł robić dopiero w październiku przyszłego roku wiec te dane nie dużo mogą się zmienić.Moto będzie mi służyło głownie do dojazdów do szkoły i dziewczyny czasem jazda rekreacyjna być może we dwoje. GPZ 500/600 bądź GPX 600 podobają mi się dużo bardziej niż Er-5 i mieszczą się w moim budżecie tylko jak je skastrować do tych 36 kW mechanicznie czy elektrycznie? A i ile by to kosztowało bo 10 km ode mnie jest Yamaha/Kawasaki MOTOPARK i czy lepiej to zrobić w ASO czy zwykłym serwisie? I jak kupi się taką nie zablokowaną to co zrobić żeby po zmniejszeniu mocy były na to odpowiednie papiery i co się wtedy robi podczas rejestracji. Pozdrawiam
Barton Fighter 50 -> Kawasaki GPZ 500S -> Kawasaki Ninja ZX7R
Crank
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 24/4/2012, 13:45
Lokalizacja: Kielce (TKI)


Postprzez Black-Ghost » 6/9/2012, 19:06

Wszystko najlepiej robic w aso bo masz na to papier. Ale idzie kupic juz skastrowane moto takl jak pisałem z niemiec, Po zblokowaniu moto w serwisie oni wypisza ci papiery, udajesz sie do diagnosty a nastepnie do wydziału komunikacji w celu wyrobienia nowego dowodu rejestracyjnego ;) .
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Poprzednia strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości




na górê