Zobacz wątek - honda cbr F2 parzy w uda

Reklama

NAS Analytics TAG

honda cbr F2 parzy w uda

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

honda cbr F2 parzy w uda

Postprzez okens1986 » 31/8/2012, 12:45

Witam
Jestem świeżym użytkownikiem Hondy F2.
I tak jak w temacie podczas jazdy strasznie parzy mnie w uda, czasami muszę zejść z moto i odpocząć bo jest to nie do wytrzymania. I moje pytanie jest takie:
Czy to powinno być jakoś zaślepione?? Dokładnie ten gorąc leci z tych dwóch wycięć z jednej jak i z drugiej strony moto:
Obrazek (otwórz link)

Uploaded with ImageShack.us (otwórz link)

Dziękuję za powiedzieć POZDRAWIAM
Avatar użytkownika
okens1986
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 31/8/2012, 12:30
Lokalizacja: Okolice WAWY


Postprzez Mafinos » 1/9/2012, 23:02

Jeśli dobrze pamiętam to tam są od strony wewnętrznej * od strony ramy * zakładane takie gumowe kawałki w te otwory, jutro może ogarnę u siebie to powiem Ci dokładniej lub zrobię też zdjęcie
Avatar użytkownika
Mafinos
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 1/7/2011, 01:30
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Slusar91 » 1/9/2012, 23:25

Ciesz się że tylko w uda, u mnie jajca tak grzeje że boję się o moją płodność :D
Slusar91
Świeżak
 
Posty: 136
Dołączył(a): 14/8/2011, 16:59
Lokalizacja: Żagań/Lubuskie

Postprzez Mafinos » 1/9/2012, 23:29

Kiedy tak się dzieje? Po ilu km mniej więcej ? Chodzi wtedy wentylator?
Avatar użytkownika
Mafinos
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 1/7/2011, 01:30
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez oskaarek » 2/9/2012, 08:43

trzeba smigac w kombi ,a nie w krotkich spodenkach,wtedy bedzie oki
R1 rn12 2004r+ , stunt honda+ AUDI A6 1,8T
oskaarek
Świeżak
 
Posty: 203
Dołączył(a): 25/8/2008, 08:59
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez okens1986 » 3/9/2012, 06:19

Zaczyna parzyć mniej więcej po jakiś 10 km w trakcie jazdy, a w korku jak wentylator się włączy tez jest to odczuwalne ale może nie aż tak jak pod czas jazdy. A u mnie nie ma żadnych zaślepek pd strony wewnętrznej :( Poprzedni właściciel który jest moim dobrym kolegą latał w całym kombinezonie i też odczuwał dyskomfort bo grzało dość mocno, wiec prosze bez glupkowatych wypowiedzi :roll:
Jak mógłbym cię prosić o fotki jak to wygląda od wewnatrz będę bardzo wdzięczny
Dzięki i pozdrawiam :wink:
Avatar użytkownika
okens1986
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 31/8/2012, 12:30
Lokalizacja: Okolice WAWY

Postprzez okens1986 » 4/9/2012, 08:02

A więc zaślepiłem górny otwór i niestety jest to samo :(
Kolego Mafinos jeśli mógłbym cię prosić o zrobienie zdjęć i wskazanie mi miejsc w których są uszczelki od własnie tych owiewek które podałem zdjęcia wyżej, bo myślę ze brak własnie tych uszczelek powoduje grzanie w nogi.
Dzięki wielkie i pozdrawiam
Avatar użytkownika
okens1986
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 31/8/2012, 12:30
Lokalizacja: Okolice WAWY

Postprzez miczaw22 » 4/9/2012, 12:36

Nie wiem czy to samo jest w 600 f2, ale w 1000f miałem takie metalowo gumowe owiewki pomiędzy zewnętrznymi owiewkami, a silnikiem, które zapewne miały trochę ograniczyć przepływ rozgrzanego powietrza. Przed ich zdjęciem grzało w uda, teraz parzy w uda i kostki :D Moje rozwiązanie - nie jeździć w spodenkach i delikatnie traktować moto przy niskich prędkościach i w mieście gdzie moto najbardziej się grzeje. Ewentualnie na twoim miejscu spróbował bym po prostu ograniczyć jakoś przepływ powietrza w tym miejscu.
miczaw22
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 20/5/2010, 21:56
Lokalizacja: K/Ostrołęka



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr