Zobacz wątek - aprilia sr 50 czyż by padała elektryka ??? Pilne !

aprilia sr 50 czyż by padała elektryka ??? Pilne !

i inne małe pojemności
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, Boshi, rosa, MarSen

aprilia sr 50 czyż by padała elektryka ??? Pilne !

Postprzez konrii98 » 30/8/2012, 21:53

Siemka, mam problem otóż posiadam skuter aprilia sr50 wersja na gaźniku. Od ok2 miesiecy coś jest nie tak ... po przekręceniu kluczyka zawsze wskazówka od paliwa szła do góry i jesli był rozgrzany to wskazówka od temperatury też szła do góry a teraz nie idzie ani jedna ani druga dopiero po odpaleniu silnika wskazówka id paliwa sie rusza - to po pierwsze a po 2 wskazówka od temperatury idZie w górę dopiero gdy motocykl pochodzi ze 3 min wtedy osiąga 1/5 skali a gdy przejadę się szybciej niż 50 km/h to spada do zera ale od motocykla bije większe ciepło. I jak mam pełny bak to wskazówka od paliwa pokazuje że mam nieco ponad połowę ... Dodam że pali chwilowo tylko z kopa bo muszę wymienić szczotki od rozrusznika ... wie ktoś może co to może być ??? światła i kierunki chodzą normalnie ...
pozdro dla wszystkich manetkowczów;)
Avatar użytkownika
konrii98
Świeżak
 
Posty: 189
Dołączył(a): 26/5/2011, 20:29
Lokalizacja: Sobolew


Postprzez michau_ek » 30/8/2012, 22:26

sprawdz czy akumulator jest OK, czy bezpiecznik nie jest spalony..

wiecej niż 50 km/h i bije ciepło mówisz? coś masz nie tak z elektryką, znając życie masz chłodzenie cieczą, dowiedz się czy masz jakiś termostat czy coś, co uruchamia pompe chłodnicy (i moze to nie działa, albo nie działa z winy uszkodzonej instalacji ? )
michau_ek
Świeżak
 
Posty: 353
Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
Lokalizacja: Racibórz

Postprzez konrii98 » 31/8/2012, 09:06

Akumulator nowy żelowy, chłodzenie cieczą. Generalnie chodzi o to że wskazówka nie pokazuje prawdziwej temp... jest to skuter z 2003r - aprilia sr 50 racing nie zadna factory
pozdro dla wszystkich manetkowczów;)
Avatar użytkownika
konrii98
Świeżak
 
Posty: 189
Dołączył(a): 26/5/2011, 20:29
Lokalizacja: Sobolew

Postprzez mater13 » 31/8/2012, 09:18

Sprawdz termostat tak jak pisał kolega wyżej. Prawdopodobnie on jest przyczyną ukazywania złej temperatury
mater13
Świeżak
 
Posty: 216
Dołączył(a): 11/7/2011, 09:34

Postprzez konrii98 » 31/8/2012, 22:52

chłodzenie powinno być ok ale gdyby cos sie zapchalo i by sie grzal to wskazowka mi tego nie wskarze bo nie dziala prawidlowo. Z tym ze bije cieplo to chodzilo mi ze bije takie na pol skali a wskazowka jest na 0 ... A wie ktoś może coś na temat złego wskazywania poziomu benzyny ? :/
pozdro dla wszystkich manetkowczów;)
Avatar użytkownika
konrii98
Świeżak
 
Posty: 189
Dołączył(a): 26/5/2011, 20:29
Lokalizacja: Sobolew

Postprzez mater13 » 1/9/2012, 17:13

Albo jest to problem z elektryką bądź pływakiem w baku. Zdemontuj pływak i zobacz jego stan.
mater13
Świeżak
 
Posty: 216
Dołączył(a): 11/7/2011, 09:34

Postprzez konrii98 » 2/9/2012, 15:02

Dzięki za odpowiedzi a mógł by mi ktoś nieco napisać jak się dostać do termostatu i do pływaka ? i do bezpieczników ? Sorki ale jestem trochę zielony gdzie to wszystko się w tej aprilii znajduje ale wezmę się za to :) jak nic nie ździałam to do mechanika..
pozdro dla wszystkich manetkowczów;)
Avatar użytkownika
konrii98
Świeżak
 
Posty: 189
Dołączył(a): 26/5/2011, 20:29
Lokalizacja: Sobolew

Postprzez mater13 » 2/9/2012, 16:30

CO do pływaka : http://zapodaj.net/9f7d742b96fec.jpg.html

CO do termostatu tto znajduje się on z przodu skuterka po zdjęciu przedniego plastiku (czachy) ujżysz go na rurkach od chłodnicy a wygląda On tak : http://zapodaj.net/269d5986ff87e.jpg.html


A bezpiecznik powinien się znajdować przy akumulatorze.
mater13
Świeżak
 
Posty: 216
Dołączył(a): 11/7/2011, 09:34

Postprzez konrii98 » 3/9/2012, 10:37

Dzięki wielkie a da się jakoś poznać czy pływak albo termostat jest zepsuty czy po prostu wymienić i liczyć że to to było nie tak ?
pozdro dla wszystkich manetkowczów;)
Avatar użytkownika
konrii98
Świeżak
 
Posty: 189
Dołączył(a): 26/5/2011, 20:29
Lokalizacja: Sobolew



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na gr