Utrzymanie Hard Enduro
Posty: 29
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Utrzymanie Hard Enduro
Witam.Szukałem tematu w którym są porównane te wszystkie 4 motory ale nie znalazłem więc piszę.
Chodzi o:
Husqvarna WR 125
Husqvarna WRE 125
Honda CRM 125
KTM EXC 125
-Który z tych moto najmniej pali??
-Który jest najmniej awaryjny??
-Ile one wszystkie majÄ… koni??
-I które są blokowane??Bo typek mi napisal ze WRE sa wszystkie blokowane.Pytalem sie pare osób ile pali wre i jedni pisali ze 5-6l w miescie a 8 w terenie a inni pisali ze 10 miasto 13 teren
Chodzi o:
Husqvarna WR 125
Husqvarna WRE 125
Honda CRM 125
KTM EXC 125
-Który z tych moto najmniej pali??
-Który jest najmniej awaryjny??
-Ile one wszystkie majÄ… koni??
-I które są blokowane??Bo typek mi napisal ze WRE sa wszystkie blokowane.Pytalem sie pare osób ile pali wre i jedni pisali ze 5-6l w miescie a 8 w terenie a inni pisali ze 10 miasto 13 teren
- JJack
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 2/3/2012, 18:54
Te moto co podałeś, nie są z jednej klasy. Huska WR 125, i KTM EXC, to hard enduro, Honda CRM to coś pomiędzy soft a hard enduro, ale raczej bardziej w strone soft enduro, a WRE to sprzęt pokroju DT 125, czyli klasyczne soft enduro.
WR i EXC będą zużywać podobne ilości paliwa, żadne nie będzie awaryjne jak będziesz dbał, takie dane jak konie, to bez problemu wstukaj w google i wszystko wiesz, co do blokad to CRM też jest blokowana z tego co pamiętam. WR i EXC raczej nie.
WR i EXC będą zużywać podobne ilości paliwa, żadne nie będzie awaryjne jak będziesz dbał, takie dane jak konie, to bez problemu wstukaj w google i wszystko wiesz, co do blokad to CRM też jest blokowana z tego co pamiętam. WR i EXC raczej nie.
Honda CR 125
fuck the whales, save 2 strokes !!!
fuck the whales, save 2 strokes !!!
-
cichycr - Świeżak
- Posty: 225
- Dołączył(a): 26/5/2012, 18:00
- Lokalizacja: Podkarpacie
Wiesz,nie chodzi mi o to abyście mi dawali linki do konkretnych aukcji,tylko abyście mi polecili jakiś model a ja sobie wynajde.Ile ta husqvarna pali??Chodzi o wr.
Dalo by rade cos znalesc co przy spokojnej jezdzie do sklepu np. albo szkoly palilo max 6l??W terenie niech sobie pali do 9 xd.Tylko ma miec +25km
Dalo by rade cos znalesc co przy spokojnej jezdzie do sklepu np. albo szkoly palilo max 6l??W terenie niech sobie pali do 9 xd.Tylko ma miec +25km
- JJack
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 2/3/2012, 18:54
Odblokowana około 30. Jeśli piaszczyste, to bardziej od mocy, ważna jest dobra guma. Na początek do jazdy po lesie DT powinna się nadać. No chyba że masz tyle kasy, że styknie Ci na EXC albo Huske WR.
Honda CR 125
fuck the whales, save 2 strokes !!!
fuck the whales, save 2 strokes !!!
-
cichycr - Świeżak
- Posty: 225
- Dołączył(a): 26/5/2012, 18:00
- Lokalizacja: Podkarpacie
Zależy, jak masz hajs na Huske WR to bierz, bo jest lepsza od DT ale spala swoje, bo musi. Nic nie jeździ za darmo, niestety. Wybór należy do Ciebie, nikt za Ciebie moto nie wybierze.
Honda CR 125
fuck the whales, save 2 strokes !!!
fuck the whales, save 2 strokes !!!
-
cichycr - Świeżak
- Posty: 225
- Dołączył(a): 26/5/2012, 18:00
- Lokalizacja: Podkarpacie
kolega w 2 odpowiedzi odpowidzial dobrze, im masz mocniejsze moto - tym jest drozsze. tego nie da sie ominac
jezeli chcesz ostro polatac w terenie to lepiej wziac cos bardziej ekstremalnego. WRE DT lc2 itp mozna sie pobawic ale nie mozna mowic o sporcie na tym moto. CRM moto dobre ale troche starszawe. exc i WR to wyczynowki utrzymanie okolo 1000 zl rocznie plus spalanie od 5-6 litrow. przy normalnej jezdzie.
co do blokad EXC nie byl blokowany, WR tez. CRM mogly miec blokady, WRE niestety nie wiem.
napisz konkretnie ile masz kasy na zakup moto, ile masz na roczne utrzymanie. i ile %owo bedziesz smigal w terenie i na asfalcie
jezeli chcesz ostro polatac w terenie to lepiej wziac cos bardziej ekstremalnego. WRE DT lc2 itp mozna sie pobawic ale nie mozna mowic o sporcie na tym moto. CRM moto dobre ale troche starszawe. exc i WR to wyczynowki utrzymanie okolo 1000 zl rocznie plus spalanie od 5-6 litrow. przy normalnej jezdzie.
co do blokad EXC nie byl blokowany, WR tez. CRM mogly miec blokady, WRE niestety nie wiem.
napisz konkretnie ile masz kasy na zakup moto, ile masz na roczne utrzymanie. i ile %owo bedziesz smigal w terenie i na asfalcie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Na motor +/- 5k,roczne utrzymanie ile bd konieczne tyle dam ale tak serio to z 700zl??I w terenie moge codziennie nawet latac w zaleznosci ile bd palil.Na asfalcie to do szkoly codziennie ale po szkole reszte dnia w terenie i cale wakacje w terenie.
Ostatnio edytowano 30/8/2012, 19:23 przez JJack, łącznie edytowano 1 raz
- JJack
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 2/3/2012, 18:54
wiec exc i WR to nie moto dla Ciebie. 5 to za malo
CRM spoko, WRE tez
CRM spoko, WRE tez
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
zalezy jak sie jezdzi, motocykle hard enduro to moto ktore nie maja konkretnych czasow wymian i spalan itp. mi ktm EXC 525 czyli typowe hard enduro pali od 3 litrow ( tak sam sie zdziwilem
) do pewnie z 9-10 litrow. wiec rozbierznosc wielka. tak samo 2T. taki EXC spali pewnie od 4-5 litrow przy oszczednej jezdzie do niecalych 10 litrow.
CRM spali 1/5 mniej niz exc. DT spali jeszcze troszke mniej. CRM jest o tyle lepsza ze stosunkowo ma bardziej sportowa "rame" niz DT. DTtka bardziej kierowana na asfalt. z kolei DT sa produkowane jeszcze dlugo dluzej niz CRMka.

CRM spali 1/5 mniej niz exc. DT spali jeszcze troszke mniej. CRM jest o tyle lepsza ze stosunkowo ma bardziej sportowa "rame" niz DT. DTtka bardziej kierowana na asfalt. z kolei DT sa produkowane jeszcze dlugo dluzej niz CRMka.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 29
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości