Zobacz wątek - jaki koszt wymian ?

jaki koszt wymian ?

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

jaki koszt wymian ?

Postprzez GhastRider90 » 30/8/2012, 06:53

łańcuch + zebatka nowa- 680zł
łożysko główki ramy- 130zł
klocki hamulcowe tylne- 100zł
opony przód i tył- (kwestia wyboru jeszcze aczkolwiek sportsmart raczej),

no i + robocizna teraz kwiestia i le robocizna mozę kosztować przy tak kompleksowej wymianie ?
Suzuki Bandit 600S 2001r still rolling...
Avatar użytkownika
GhastRider90
Świeżak
 
Posty: 271
Dołączył(a): 23/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Czarnoziem:)


Postprzez Trax » 30/8/2012, 13:29

jak uda ci się wygospodarować wolny dzień to wszystko oprócz opon zrobisz sam bez problemu
Trax
Świeżak
 
Posty: 324
Dołączył(a): 28/9/2011, 11:39
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Postprzez GhastRider90 » 30/8/2012, 15:41

łańcucha wolał bym sie nie tykac sprawa jest wrazliwa a nie wiem czy bym sobie poradził reszta procz opon fakt dam rade sprawdzałem dzisiaj. Wiesz... weekendowe wieczory i noce są w zimie długie wiec mozna działać :)
Suzuki Bandit 600S 2001r still rolling...
Avatar użytkownika
GhastRider90
Świeżak
 
Posty: 271
Dołączył(a): 23/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Czarnoziem:)

Postprzez henio12323 » 30/8/2012, 20:11

a co tu za filozofia z lancuchem i zebatka ? trudno jest cos zepsuc :P jeszcze kwestia spinki bo albo masz zakuwana ( musisz miec maszynke do tego ) jezeli standardowa spinka, ktora zawsze mozsz zastapic zamiast zakuwanej spinki, to nie ma zadnego problemu. ja w polowych warunkach rozpinalem i spinalem lancuch bez zadnych narzedzi w srodku lasu ;P

co do glowki ramy tutaj tez trudno nie jest. wystarczy sobie troche moto porozkrecac. uwazac jedynie na lozyska bo latwo je uszkodzic. palnik jakis ( ew kuchenka gazowa) to przydarna sprawa :D

klocki hamulcowe tak samo, sprawa banalnie prosta.

no opon sam raczej nie wymienisz :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25955
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Dil » 30/8/2012, 21:05

Co do opon nie opłaca się jechać do serwisów motocyklowych na wymiana gum (za samo zdjęcie 1 kół potrafią liczyć ponad 100zł) . Zdejmij cale koła (przy okazji sprawdzisz łożyska) zawieś je do warsztatu wulkanizatorskiego i nie się tam martwią, ja za takie coś ok 40 zł zapłaciłem. (jak wymieniałem przy okazji w samochodzie opony)
Dil
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 26/10/2008, 14:31

Postprzez henio12323 » 30/8/2012, 21:22

jeszcze zalezy jaki stan :D bo czesto w zwyklej wulkanizacji nie maja wywazarki a ni nic. wiec po zalozeniu gumy mozesz miec bicie. w motocyklowym wrzuca zwykle na wywazarke i sprawdza co i jak. stad roznica w cenie :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25955
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Dil » 31/8/2012, 10:09

Do tego nie jest potrzebna "specjalna" wyważarka. Problem jest ewentualnie jak koło ma rozmiar 21.
Dil
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 26/10/2008, 14:31

Postprzez Kvba » 31/8/2012, 11:10

Już Ci mniej więcej mówię ile robocizna za takie wymiany wychodzi.

wymiana napędu - około 100zł

łożysko główki ramy - około 150zł

klocki - zwykle około 20-30zł za wymianę na jednej tarczy (z tym, że klocki lepiej sam wymień, banalnie prosta sprawa, a zaoszczędzone talary wydasz na bene do moto :] )

opony myślę, że wymienisz z wyważaniem za jakieś 80 zł

Kompleksową wymianą bym tego nie nazwał, więc jakiś specjalnych rabatów bym się nie spodziewał.
Avatar użytkownika
Kvba
Świeżak
 
Posty: 324
Dołączył(a): 27/9/2008, 13:11
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez zxer » 1/9/2012, 13:02

lancuch zakujesz dwoma mlotkami jezeli nie masz zakuwarki ( ja tak zakulem lancuch 20 tys km temu i nadal bangla.
lozysko glowki ramy moze pojawic sie problem z wyciagnieciem.
Klocki hamulowe to banal wymienic.

opony na upartego tez wymienisz. Wywazyc mozesz sam. Na osi masz 2 stozki skrecane do lozysk na kole. kladziesz na czyms stabilnym. Krecisz kolem. Jezeli kolo sie zatrzymuje i nie wraca to jest wywazone
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr