Zobacz wątek - wariator piaggio zip 2t 96 r

wariator piaggio zip 2t 96 r

i inne małe pojemności
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, Boshi, rosa, MarSen

wariator piaggio zip 2t 96 r

Postprzez texas666 » 29/8/2012, 18:50

Witam
Jestem nowy i to mój pierwszy temat na tym forum jako że nie znalazłem żadnych tego typów tematów chciałbym podzielić się z wami moim problemem z wariatorem w piaggio zip 2t 96r
więc tak postanowiłem wymienić rolki na te najlżejsze 3,5 gram po odkręceniu zapieczonej strasznie śruby zewnętrznej tarczy wariatora przeszedłem do wariatora żeby dostać się do rolek musiałem odkręcić trzy śruby wyciągnąć ten taki ,,kapelutek'' :D i są rolki ale trzy śruby były wyrobione bo nie jestem pierwszym właścicielem to musiałem je rozwiercić i tak zrobiłem po wymianie rolek i oczyszczeniu ze smaru nałożyłem tylko ten ,,kapelutek i później tą osłonkę w której rozwierciłem śruby i trzymała ją uszczelka gdy wszystko pięknie złożyłem po przejechaniu kilku metrów spalił się plastikowy wentylator i osłona ta górna http://allegro.pl/seryjny-wariator-piag ... 92204.html taki miałem wariator a teraz mam taki http://allegro.pl/wariator-kpl-piaggio- ... 29858.html czy ta osłona była zbędna ?? dziękuje za przeczytanie tak długiego tekstu aż za długiego i z góry za pomoc pozdrawiam :D
texas666
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 29/8/2012, 18:26
Lokalizacja: Nysa


Postprzez motocyklista188 » 29/8/2012, 21:27

Kapturek co jest na rolkach mozesz wywalic poniewaz jest to blokada:)

no to masz teraz lepszy wario
Aprilia Rs/Gs
Avatar użytkownika
motocyklista188
Bywalec
 
Posty: 656
Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
Lokalizacja: Poznan

Postprzez texas666 » 30/8/2012, 07:29

o wielkie dzięki a wiesz dlaczego się tak nagrzał ? :D
texas666
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 29/8/2012, 18:26
Lokalizacja: Nysa

Postprzez komarcc » 31/8/2012, 00:38

Nie wiem jakim cudem się "spalił" wiatraczek chłodzący napęd, takie coś nigdy nie powinno się stać, w każdym razie jest to dość ważny element i lepiej jak najszybciej kup nowy, bo Ci pasek napędowy pęknie, albo co innego.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez texas666 » 31/8/2012, 07:20

ej no dziwne :D nie ja też niewiedziałem o co chodzi jak odkręciłem pokrywę po krótkiej przejażdzce to zobaczyłem same wióry a wariator był tak nagrzany że nie mogłem go dotknąć może dlatego że nie dokręciłem tej blokady ( http://allegro.pl/seryjny-wariator-piag ... 92204.html ) trzema śrubami tylko nasadziłem i mi ją pogniotło :D
texas666
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 29/8/2012, 18:26
Lokalizacja: Nysa

Postprzez komarcc » 31/8/2012, 11:31

Bardzo prawdopodobne, że właśnie dlatego to się stało, takie są skutki napalonego mechanika, który chce jeździć na w połowie złożonym motocyklu.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez texas666 » 31/8/2012, 12:28

To było tak że trzy śruby te co trzymały tą blokadę na wariatorze były wyrobione i musiałem je rozwiercić żeby ściągnąć blokadę niewiedząc że ta blokada była niepotrzebna nałożyłem ją na wariator i trzymała się na uszczelce
texas666
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 29/8/2012, 18:26
Lokalizacja: Nysa



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr