Zobacz wątek - kolano a opona turystyczna
NAS Analytics TAG

kolano a opona turystyczna

Jak nauczyć się wheelie? stoppie?
Czy zmieniać biegi ze sprzęgłem czy bez?
_________

Postprzez GhastRider90 » 29/8/2012, 20:47

ja poszukije opon do turystyki ale szybkie turystyki w ktore będe mogł cieszyć sie winklami nie pierdząc w nich 40km/h ale wpadając mozliwie najnizej asfaltu a po powrocie z wycieczek wskczyć na tor i też nie żałować składania.
Suzuki Bandit 600S 2001r still rolling...
Avatar użytkownika
GhastRider90
Świeżak
 
Posty: 271
Dołączył(a): 23/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Czarnoziem:)


Postprzez Seba_ER5 » 2/9/2012, 21:20

Powiem tak, nie tylko opona ale i asfalt się liczy. Osobiście pewnie pewniej czułbym się na sportowej dobrze rozgrzanej oponie w winklu.

Technika techniką zejść na kolanko można i pionie ;/.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5222
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58


Postprzez GhastRider90 » 3/9/2012, 07:31

Seba_ER5 napisał(a):Powiem tak, nie tylko opona ale i asfalt się liczy. Osobiście pewnie pewniej czułbym się na sportowej dobrze rozgrzanej oponie w winklu.

Technika techniką zejść na kolanko można i pionie ;/.

zgadza się:) może źle to ujałem nie składam sie na maxa jezeli nie ma takiej potrzeby:P patrze na nawierzchnie ale u mnie takei drogi że jak bym tak wnioskował to nigdzie bym sie nie złożył bo dzura dziurą pogania:P jak juzwpadam w zakret to nie ma odwrotu kłade sie i lece conajwyżej moge zaciesnić łuk wtedy wąłśnie licze na opony te ktore mam są dobre ale juz stare strach wpadać w zakrety bo juz nie raz dupa mi uciekała w winklu na rondzie etc.
ja nie patrze na rozgrzanie opony poprostu rozgrzewam moto siedam pobujam sie lewo prawo na trojce na maxa jak sie da na jezdni i ogień pierwsze 2 zakrety wchodze spokojnie żeby czuć co sie dzieje z oponami reszte wpadam juz jak chce raz mam ochote poszaleć innym razem wole spokojnie bez adrenaliny. dlatego tak bardzo zależy mi na dobrych oponach ktore w miareszybk osie rozgrzewaja są turystyczno sportowe dośc wytrzymałe i da sie ładnie powpadać w winkle na nich bez obawy ze dupa odjecie w sina dal.

na tych oponach miałem akcje czesto na rondach jak wycodziłem z ronda albo jak po nim leciałem to praktycznie rollingburnout-y kreciłem :D
Suzuki Bandit 600S 2001r still rolling...
Avatar użytkownika
GhastRider90
Świeżak
 
Posty: 271
Dołączył(a): 23/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Czarnoziem:)

Postprzez rosiboj » 3/9/2012, 10:17

GhastRider90 napisał(a):na tych oponach miałem akcje czesto na rondach jak wycodziłem z ronda albo jak po nim leciałem to praktycznie rollingburnout-y kreciłem :D

A co to jest "rollingburnout-y" ?
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2217
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez GhastRider90 » 3/9/2012, 10:48

Rosiboj napisał(a):
GhastRider90 napisał(a):na tych oponach miałem akcje czesto na rondach jak wycodziłem z ronda albo jak po nim leciałem to praktycznie rollingburnout-y kreciłem :D

A co to jest "rollingburnout-y" ?

wybacz nie postawiłem spacji :)
http://www.youtube.com/watch?v=mJzLotieqXk
mysle że wiesz o co mi chodziło miałem juz pare takich sytuacji że przypaliłem lacza wyxchodząc z ronda:P dlatego wolał bym mieć bardziej pewne opony :)
Suzuki Bandit 600S 2001r still rolling...
Avatar użytkownika
GhastRider90
Świeżak
 
Posty: 271
Dołączył(a): 23/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Czarnoziem:)

Postprzez sebasbox » 3/9/2012, 10:55

no że slajdem z zakrętu wychodził...kuźwa nie myślałem że bandit taki mocny (bo o Z6 słyszałem raczej pozytywne opinie) :)
Jak dla mnie ładowanie opon stricte sportowych takich jak supercorsa czy gp racer do Bandita to przerost formy. Na tym motocyklu nigdy nie wykorzystasz potencjału tych opon.
ZX-10R
sebasbox
Świeżak
 
Posty: 382
Dołączył(a): 21/1/2010, 15:07

Postprzez rosiboj » 3/9/2012, 12:00

GhastRider90 napisał(a):
Rosiboj napisał(a):
GhastRider90 napisał(a):na tych oponach miałem akcje czesto na rondach jak wycodziłem z ronda albo jak po nim leciałem to praktycznie rollingburnout-y kreciłem :D

A co to jest "rollingburnout-y" ?

wybacz nie postawiłem spacji :)
http://www.youtube.com/watch?v=mJzLotieqXk
mysle że wiesz o co mi chodziło miałem juz pare takich sytuacji że przypaliłem lacza wyxchodząc z ronda:P dlatego wolał bym mieć bardziej pewne opony :)

Myslalem, ze to moze byc to, tylko nie podejrzewalem, ze jestes taki kozak zwazywszy na pytania jakie zadajesz na forum i fakt, zeby to robic to trzeba sie polozyc na kierownicy i udawac ,ze ma sie stosunek sexualny z bakiem, no ale tak jak teraz mysle, to faktycznie moze i ty tak jezdzisz po rondzie banditem .... :lol:
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2217
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez GhastRider90 » 3/9/2012, 13:05

Rosiboj napisał(a):
GhastRider90 napisał(a):
Rosiboj napisał(a):
GhastRider90 napisał(a):na tych oponach miałem akcje czesto na rondach jak wycodziłem z ronda albo jak po nim leciałem to praktycznie rollingburnout-y kreciłem :D

A co to jest "rollingburnout-y" ?

wybacz nie postawiłem spacji :)
http://www.youtube.com/watch?v=mJzLotieqXk
mysle że wiesz o co mi chodziło miałem juz pare takich sytuacji że przypaliłem lacza wyxchodząc z ronda:P dlatego wolał bym mieć bardziej pewne opony :)

Myslalem, ze to moze byc to, tylko nie podejrzewalem, ze jestes taki kozak zwazywszy na pytania jakie zadajesz na forum i fakt, zeby to robic to trzeba sie polozyc na kierownicy i udawac ,ze ma sie stosunek sexualny z bakiem, no ale tak jak teraz mysle, to faktycznie moze i ty tak jezdzisz po rondzie banditem .... :lol:

tak to tylko nazwałem poprostu ucieka mi dupa w bok a jak wpadam na dwójce w rondo i w momencie jak mi ucieka dupa daje wiecej gazu to zaczynam smażyć lacza nie wierzyłem poki sam nie ozbaczyłem swoich śladów :P dlatego potrzebuje dobrej opony żeby takowe cykri wiecej się nie działy :P
Suzuki Bandit 600S 2001r still rolling...
Avatar użytkownika
GhastRider90
Świeżak
 
Posty: 271
Dołączył(a): 23/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Czarnoziem:)

Postprzez sebasbox » 3/9/2012, 14:05

GhastRider90, czy Ty przypadkiem nie plakujesz opon? a może smarem niechcący pikasz sobie po kapciu...nie wiem, a może wjechałeś w plamę oleju...
ZX-10R
sebasbox
Świeżak
 
Posty: 382
Dołączył(a): 21/1/2010, 15:07

Postprzez GhastRider90 » 3/9/2012, 15:34

sebasbox napisał(a):GhastRider90, czy Ty przypadkiem nie plakujesz opon? a może smarem niechcący pikasz sobie po kapciu...nie wiem, a może wjechałeś w plamę oleju...

ronda po ktorych jeżdze z reguły są czesto uczeszczane wiec slady gumy są poza tym nic wiecej nie pryskam po kapciu tymbardziej nie plakuje nawet ich nie myje...:P nie wiem co sie dzieje ale poprostu na turystycznej gumie do kolana zejść sie nie da takei jestmoje zdanie tzn: da się ale juz się nie wstanie. cisnienie ogumienia mam w normie gość od ktoregobrałem otocykl jakoś chyba nie preferował zakrętów i kapeć na brzegach jest nawet spoko po srodku juz zjechany. Temat dotyczy nowych gum do Bandziora ale tyle tego jest na rynku że sam nie wiem co wybrac chce sportowo turystyczne bo zwykłe sporty u mnie na trase się poprostu nie nadają poza tym to tylko bandzior nie CBR,R6,czy R1 zwykły tani turystyk nie wyscigówka:)
Suzuki Bandit 600S 2001r still rolling...
Avatar użytkownika
GhastRider90
Świeżak
 
Posty: 271
Dołączył(a): 23/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Czarnoziem:)

Postprzez motoluka » 3/9/2012, 17:34

GhastRider90, jak to się nie da? Oczywiście, że się da. Sam jeżdzę na sportowo-turystycznym ogumieniu i nie ma z tym najmniejszych problemów. Jakie masz doświadczenie na moto ile kkm przelatanych?
Avatar użytkownika
motoluka
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
Lokalizacja: Europe

Postprzez GhastRider90 » 3/9/2012, 21:30

motoluka napisał(a):GhastRider90, jak to się nie da? Oczywiście, że się da. Sam jeżdzę na sportowo-turystycznym ogumieniu i nie ma z tym najmniejszych problemów. Jakie masz doświadczenie na moto ile kkm przelatanych?

ja mam jedynie turystyczne nie turystyczno sportowe a to wielka różnica nie sądzisz ? :)
a co do tego mają kilometry zrobione na moto ? po 1000km latałem po torze do kolana kwestia przełamania bariery strachu nic wiecej sprzegło gaz tak samo jak w WS-ce czy jakim kolwiek innym sprzęcie. koleszka na turystycznych kłapciach zaliczył glebe a na tym samym winklu na sport turystycznych poleciał w miare normalnie. z tego wywnioskowałem że turystyczne służa do turystyki nie do latania po winklach do kolana:) wiec poszukuje dobrych gum sport turystyk bądz sport ale ogarnięty sport z wyższej pułki:)
Suzuki Bandit 600S 2001r still rolling...
Avatar użytkownika
GhastRider90
Świeżak
 
Posty: 271
Dołączył(a): 23/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Czarnoziem:)

Postprzez motoluka » 3/9/2012, 21:59

GhastRider90 napisał(a):
motoluka napisał(a):GhastRider90, jak to się nie da? Oczywiście, że się da. Sam jeżdzę na sportowo-turystycznym ogumieniu i nie ma z tym najmniejszych problemów. Jakie masz doświadczenie na moto ile kkm przelatanych?

ja mam jedynie turystyczne nie turystyczno sportowe a to wielka różnica nie sądzisz ? :)
a co do tego mają kilometry zrobione na moto ? po 1000km latałem po torze do kolana kwestia przełamania bariery strachu nic wiecej sprzegło gaz tak samo jak w WS-ce czy jakim kolwiek innym sprzęcie. koleszka na turystycznych kłapciach zaliczył glebe a na tym samym winklu na sport turystycznych poleciał w miare normalnie. z tego wywnioskowałem że turystyczne służa do turystyki nie do latania po winklach do kolana:) wiec poszukuje dobrych gum sport turystyk bądz sport ale ogarnięty sport z wyższej pułki:)


Tylko nie "pułki" co do Metzeler Roadtec Z6 bo z tego co czytałem to takowe posiadasz, to ja uważam je za gumy sportowo-turystyczne czy też turystyczne to tylko kwestia nomenklatury (co zresztą widać w opisach w artykułach branżowych). No ale nie będę się sprzeczał o nazwy bo to bez sensu ;-) Jedno jest pewne, nie są to gumy typowo sportowe. Pewne jest także to, że przy odpowiedniej technice bez najmniejszego problemu można na nich zejść na kolano. Piszę to z autopsji ponieważ posiadałem takie opony. Co ma do tego ilość przejechanych kkm? No proszę Cię, technikę wyrabia się wraz z doświadczeniem. No ale podsumowując uważam, że problem nie leży w oponach. Może leżeć oczywiście w ich złym przechowywaniu, wieku czy uszkodzeniach mechanicznych. Piszesz, że opony mają 4 lata i bieżnik jest dobry, podejrzewam więc, że były przechowywane w złych warunkach i straciły swoje własności.
Avatar użytkownika
motoluka
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
Lokalizacja: Europe

Poprzednia strona


Powrót do Technika jazdy



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na g�r�