Suzuki gsx 1100F mechanik załamuje ręce
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Suzuki gsx 1100F mechanik załamuje ręce
Witam
To mój pierwszy założony temat, przepraszam jeśli jest gdzieś już podobny na forum.
Mianowicie jakiś miesiąc temu kupiłem Suzuki GSX 1100F rok. 91. wszystko było ok przejechałem nim w ciągu miesiąca jakieś 500 km bez żadnych problemów, po miesiącu przestał palic jeden cylinder 4 więc zaprowadziłem motorek do znajomego mechanika wymienił świecę wszystko na jakieś 200km było ok, następnie padły kolejne dwa cylindry i tu już zaczyna się problem wymiana świec nie wystarczyła.
Motor spędził u mechanika jakieś dwa tygodnie ma wyregulowane zawory sprawdzoną kompresię (na wszystkich cylindrach w okolicach 12) nowe świece, nowe cewki zapłonowe wyrególowany i wyczyszczony gaźnik, zrobione synchro i wszystko wydaje się być ok, ale motorek po zagrzaniu zaczyna przerywać brak mu mocy ma się wrażenie jak by nie dostawał paliwa, po zgaszeniu i ostygnięciu motor zapala chodzi równo fajnie przyspiesza ale tylko do momętu zagrzania.
Proszę podpowiedzcie coś bo ręce opadaja, ja podejrzewam moduł, lub kranik jakieś pomysły od czego zacząc????
To mój pierwszy założony temat, przepraszam jeśli jest gdzieś już podobny na forum.
Mianowicie jakiś miesiąc temu kupiłem Suzuki GSX 1100F rok. 91. wszystko było ok przejechałem nim w ciągu miesiąca jakieś 500 km bez żadnych problemów, po miesiącu przestał palic jeden cylinder 4 więc zaprowadziłem motorek do znajomego mechanika wymienił świecę wszystko na jakieś 200km było ok, następnie padły kolejne dwa cylindry i tu już zaczyna się problem wymiana świec nie wystarczyła.
Motor spędził u mechanika jakieś dwa tygodnie ma wyregulowane zawory sprawdzoną kompresię (na wszystkich cylindrach w okolicach 12) nowe świece, nowe cewki zapłonowe wyrególowany i wyczyszczony gaźnik, zrobione synchro i wszystko wydaje się być ok, ale motorek po zagrzaniu zaczyna przerywać brak mu mocy ma się wrażenie jak by nie dostawał paliwa, po zgaszeniu i ostygnięciu motor zapala chodzi równo fajnie przyspiesza ale tylko do momętu zagrzania.
Proszę podpowiedzcie coś bo ręce opadaja, ja podejrzewam moduł, lub kranik jakieś pomysły od czego zacząc????
-
Urban87 - Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 26/8/2012, 13:49
- Lokalizacja: Wieluń
hmm kolega ma podobny przypadek w cagivie, jak rozgrzeje sprzet odcina iskre, po ostygnieciu pali z dotyku. z tego co pamietam przyczyna byla cewka ktora po zagrzaniu przerywala obwod. sprawdzil bym jeszcze modul
poszukaj w ogole, sa firmy do ktorych wysylasz podzespoly elektryczne a oni sprawdzaja je, np modul trudno jest samemu sprawdzic doglebnie. znajomy wysylal cale magneto z cewkami, modul fajke przewod WN itp itd i mial sprawdzone i od razu doszli co jest nie tak
poszukaj w ogole, sa firmy do ktorych wysylasz podzespoly elektryczne a oni sprawdzaja je, np modul trudno jest samemu sprawdzic doglebnie. znajomy wysylal cale magneto z cewkami, modul fajke przewod WN itp itd i mial sprawdzone i od razu doszli co jest nie tak
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Dziś byłem u "fachowca" pan mgr.inz. który stwierdził że nie ma możliwości sprawdzenia cewek WN jak i podobnie modułu.już sam nie wiem ???
Tak czy inaczej dzis zamówiłem moduł do końca tygodnia będzie wiec w sobote test....
Tak czy inaczej dzis zamówiłem moduł do końca tygodnia będzie wiec w sobote test....
-
Urban87 - Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 26/8/2012, 13:49
- Lokalizacja: Wieluń
To słaby ten fachowiec, skoro nie wie, że takie coś da się sprawdzić i że nie trzeba wymieniać wszystkiego na chybił trafił, tylko trzeba mieć sprzęt, w domu niewiele da się sprawdzić. Po wymianie modułu powinno być ok, choć różnie bywa, ale w większości przypadków pada właśnie moduł, jeśli nadal będzie tak samo to wtedy cewka do wymiany.
Znam dwóch Panów mgr. inż. którzy inżynierami są tylko w papierkach, a w praktyce to już nie do końca
Znam dwóch Panów mgr. inż. którzy inżynierami są tylko w papierkach, a w praktyce to już nie do końca

-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
Witam
Moduł do gsx-a przyszedł dziś odrazu zamontowałem razem z nowym kranikiem....i....mamy powtórkę z rozrywki fakt motorek nie palił na dwa cylindry teraz nie pali na jeden (pierwszy od lewej) ale K... i tak nie da się jeździć a sezon ucieka....
W sobotę mam jeszcze zamiar wymienic świece na irydowe oraz impulser z czujnikiem halla, ale jak to nie pomoże to zaczynam szukać drzewa ...
Mam jeszcze jedno pytanie nie jestem pewny czy cewki WN są dobrze podłączone do świec, mianowicie cewna z lewem powinna byc podłączona pod które świece 2 i 4 ???czy może inaczej???
Moduł do gsx-a przyszedł dziś odrazu zamontowałem razem z nowym kranikiem....i....mamy powtórkę z rozrywki fakt motorek nie palił na dwa cylindry teraz nie pali na jeden (pierwszy od lewej) ale K... i tak nie da się jeździć a sezon ucieka....
W sobotę mam jeszcze zamiar wymienic świece na irydowe oraz impulser z czujnikiem halla, ale jak to nie pomoże to zaczynam szukać drzewa ...
Mam jeszcze jedno pytanie nie jestem pewny czy cewki WN są dobrze podłączone do świec, mianowicie cewna z lewem powinna byc podłączona pod które świece 2 i 4 ???czy może inaczej???
-
Urban87 - Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 26/8/2012, 13:49
- Lokalizacja: Wieluń
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości