Zobacz wątek - Ma ktoś pokój do wynajęcia?

Ma ktoś pokój do wynajęcia?

Forum polskich motocyklistów za granicą
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, Black-Ghost, leff

Ma ktoś pokój do wynajęcia?

Postprzez gelo007 » 7/6/2007, 17:32

Okazało się, że niestety nie będe mógł mieszkać u kumpla. I mam takie do was pytanie, czy macie może możliwość wynajęcia mi pokoju za rozsądną cenę. Wylot już 17 czerwca, a ja na chwilę obecną nie mam się gdzie podziać ekhm. Więc jeżeli ktoś ma taką możliwość to niech pisze w temacie. Miałem lecieć do Liverpoolu, ale może być dowolne miejsce w Anglii :lol:, zarobić na moto jakoś trzeba, a szkoda by było zmarnować szansę...
Avatar użytkownika
gelo007
Administrator
 
Posty: 2731
Dołączył(a): 3/7/2006, 13:28
Lokalizacja: Radom


Postprzez Traperoso » 7/6/2007, 19:38

Ehhh gelo007 widze wlasnie, ze stara teoria o kumplach - sprawdza sie z dnia na dzien. Nie wiem jak jest w Twoim wypadku, ale na kumpli to nie ma co liczyc. Lepiej zalatw sobie cos na miejscu. Ja juz mam doswiadczenia z jazda do miasta bez uprzednio zalatwionego mieszkania. Szukaj wszedzie gdzie sie da :) Dasz rade! :D Jako strone do tego najbardziej polecam http://www.gumtree.co.uk pewnie znasz ale na wypadek jak bys nie znal. Pozdrowienia i powodzenia :D
Kawasaki ER5 2005
Avatar użytkownika
Traperoso
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1645
Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez gelo007 » 7/6/2007, 19:55

Spoko wiesz, ja dostałem też propozycje pracy w Wawie i jutro idę na rozmowę, jak ją dostane to chyba sobie odpuszcze wyjazd ;)
Avatar użytkownika
gelo007
Administrator
 
Posty: 2731
Dołączył(a): 3/7/2006, 13:28
Lokalizacja: Radom

Postprzez Groch » 8/6/2007, 00:49

Yo Gelo!

Gdybys sie jednak wybieral do jUKeja a konkretnie do Londka to daj znac. Pracuje w firmie wynajmujacej pokoje i mieszkania wiec moze bede w stanie jakos pomoc.

Pozdro,
Groch
B12
Groch
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 29/5/2007, 22:05
Lokalizacja: KRK/Londek

Postprzez Kudi32 » 8/6/2007, 09:17

daje ci link do forum z mojego miasta tam sie ludzie oglaszaja zw wezma kogos na pokuj wejdz w ten link a potem w ZAKWATEROWANIE i tam sa ogloszenia albo napisz tam posta ze szukasz pokoju od tego dnia

http://www.dorset.fora.pl/
GSX R600 K4
jak masz dziewczyne (zone)to nie masz motoru
a jak masz motor to masz wiele dziewczyn!!!!!!!
Kudi32
Świeżak
 
Posty: 161
Dołączył(a): 18/5/2007, 20:29
Lokalizacja: Bournemouth U.K

Postprzez gelo007 » 8/6/2007, 15:50

Okej w sumie to juz jednak okazało się, że tak czy siak nie lecę. Wystawiam bilet do Liverpoolu na allegro bo znalazłem prace w wawie. ;) Pozdro600 i z góry dziękuje, że ktoś się chciał zainteresować moją sprawą hehe.

Ok tutaj daję linka do aukcji, jak ktoś chce lecieć to zapraszam do licytacji:
http://www.allegro.pl/item204123712_las ... 1_zl_.html
:-) start od zetki.
Avatar użytkownika
gelo007
Administrator
 
Posty: 2731
Dołączył(a): 3/7/2006, 13:28
Lokalizacja: Radom



Powrót do Emigranci Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr