Zobacz wątek - Drugie moto do 10k
NAS Analytics TAG

Drugie moto do 10k

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Drugie moto do 10k

Postprzez cezary1985 » 26/8/2012, 08:20

- Jakie masz doświadczenie 4000km Suzuki Bandit 650
- 27lat, waga 65, wzrost 170cm
- Do jakich celów chcesz używać motocykla - jazda na co dzień, Niemcy dużo autostradami
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie? 10000 km
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach? 10k zł ciuchy mam
- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie? Tyle żeby zawsze był dobry
- Jakie motocykle Ci się podobają - sportowe, nakedy ale chce cos z owiewkami i plastikami
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę?
GSXR, r6, thundercat, zx6r

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
cezary1985
Świeżak
 
Posty: 197
Dołączył(a): 24/11/2011, 20:48
Lokalizacja: Częstochowa/Hofheim am Taunus


Postprzez Invi » 26/8/2012, 09:19

W takiej kolejności ;) -> GSXR, r6, zx6r, thundercat

Przy czym pomiędzy GSXR'em, a r6 jest duża przerwa :P
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12


Postprzez Deviator » 26/8/2012, 10:05

Lepiej polataj jeszcze tym Bandziorem, z doświadczeniem 4000 km to niestety ale jestes w grupie osób ,którym wydaje się ,że potrafią i ogarniają....tylko ,że w 95% przypadkach tak niestety nie jest.....teraz tego nie zrozumiesz, ale za jakieś 10-20kkm będziesz wiedział o co chodziło. Pozdrawiam
It's not abt bike...but abt rider...
Deviator
Świeżak
 
Posty: 100
Dołączył(a): 3/6/2012, 13:27
Lokalizacja: Mazowsze

Postprzez jamnik » 26/8/2012, 11:40

kolega ma racje.ja po roku jazdy na gpz 500 przesiadlem sie na zx6r i teraz jak by to ujac jestem w czarnej d... bo nie potrafie wykozystac tego motoru.
jamnik
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 24/6/2012, 11:47
Lokalizacja: brzesko

Postprzez Invi » 26/8/2012, 12:23

To ile ty tym GPZ jeździłeś? W niedzielę do kościoła? :D Albo ta ZX6R jakaś walnięta.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez jamnik » 26/8/2012, 21:01

wlasnie tak jak piszesz i w tygodniu po kilka godzin.a kupilem kawke bo zona tez ma prawkoi teraz razem jezdzimy.
jamnik
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 24/6/2012, 11:47
Lokalizacja: brzesko

Postprzez cezary1985 » 26/8/2012, 21:36

no to ja jeżdżę dzień w dzień choćby po te 30 km
Avatar użytkownika
cezary1985
Świeżak
 
Posty: 197
Dołączył(a): 24/11/2011, 20:48
Lokalizacja: Częstochowa/Hofheim am Taunus

Postprzez jamnik » 27/8/2012, 17:31

taka praca ze nie zawsze moge jezdzic.ale sobota niedziela jezdze ile sie da
jamnik
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 24/6/2012, 11:47
Lokalizacja: brzesko

Postprzez m13xxx » 27/8/2012, 17:37

jamnik napisał(a):wlasnie tak jak piszesz i w tygodniu po kilka godzin.a kupilem kawke bo zona tez ma prawkoi teraz razem jezdzimy.
pogratulować małżonki
m13xxx
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 30/1/2012, 19:09
Lokalizacja: deblin

Postprzez jamnik » 27/8/2012, 17:52

dziekuje.tez sie cieszy ze jezdz.pozdrawia.ale to nie onas mil byc temat
jamnik
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 24/6/2012, 11:47
Lokalizacja: brzesko

Postprzez GhastRider90 » 27/8/2012, 18:19

cezary1985 napisał(a):no to ja jeżdżę dzień w dzień choćby po te 30 km

wiesz ja nawijam podobnie + weekendy trasy po 300-600km zrobiłem 8k ale nie wsiadl bym na zx-a nawet jak dali by mi go za darmo. Poza tym jak czujesz sie na siłach to kupuj ogarniaj od nowa jazde na moto scig to nie bandzior całkiem inna bajka. poza tym zaczał bym od CBR-f3/f4 potem powiedzmy R6 a dopiero po niej zx6. Bandzior w porównianiu do zx-a to tak jak BMW 320 vs shelby gt 500 czyli bandzior potem wielki rów mariański glęboki na 11km i dopiero zx6r.
zastanów się motocykl fajny ale gdzie go bedziesz eksplatował ? na autostradah niemieckich gdzie za przektoczenie predkosci policja autostradowa karze mandatami w euro tak wysokimi że głowa puchnie ? taki motocykl według mniew nadaje sie na równiutki asfalt/tor(czego u nas w polsce nie uświadczysz) wyscigów ulicznych(zależy jakie miasto ale torowisko także nie jest cudowne) ewentualnie do szpanu odcinki na światłach pałowana na prostej lansu na dzielni etc.
PRzemyśl sprawe nikt nie odciagnie Cie od zakupu jak postanowisz tak będzie :) według mnie sporobwał bym ze słabszymi scigami ktore i tak mają powyżej 100-120KM.
Suzuki Bandit 600S 2001r still rolling...
Avatar użytkownika
GhastRider90
Świeżak
 
Posty: 271
Dołączył(a): 23/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Czarnoziem:)

Postprzez cezary1985 » 28/8/2012, 05:53

witam chciałbym poinformować że na autostradach niemieckich nie dostaniesz mandatu za prędkość, są oczywiście odcinki o prędkości ograniczonej, co do zmiany moto nie jestem jeszcze w 100% przekonany o zmianie ale o niej myślę i zastanawiam się na co, marzy mi się bmw s1000rr dlatego chciałbym też iść rozwijać się w tym kierunku, wiem że jeszcze długa droga przede mną. Pozdrawiam
Pier.... studia, zostań Ninją
Avatar użytkownika
cezary1985
Świeżak
 
Posty: 197
Dołączył(a): 24/11/2011, 20:48
Lokalizacja: Częstochowa/Hofheim am Taunus

Postprzez cezary1985 » 28/8/2012, 17:57

cJarek napisał(a):
cezary1985 napisał(a):na autostradach niemieckich nie dostaniesz mandatu za prędkość


Poslac ci pare skanow? ;)


no jak na ograniczeniach cisnąłeś to gratuluje pomysłu, mieszkam tutaj już trochę i wiem że nie ma ograniczeń na autostradach, ale w miejscach gdzie jest a zdarzają się dosyć rzadko to niestety ale ręka z gazu. Niemcy tego przestrzegają bardzo a tam gdzie mogą to po prostu jeżdżą szybko.
Avatar użytkownika
cezary1985
Świeżak
 
Posty: 197
Dołączył(a): 24/11/2011, 20:48
Lokalizacja: Częstochowa/Hofheim am Taunus

Postprzez Black-Ghost » 28/8/2012, 17:57

Hmm a ja uważa że 636r z 2002roku jest tak samo ciekawą opcją jak gix. Jedyna przewaga gixa nad zx-em to wtrysk a nie gaźnik jak w kawie. z tym że jesli myslales nad sradem to odpusc sobie tą kanciatą krowe. Kawa zdecydowanie lepsza. R6 są papierowe. A Hondy są łagodne jak babcia na wigilie ;)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez cezary1985 » 28/8/2012, 20:18

Black-Ghost napisał(a):Hmm a ja uważa że 636r z 2002roku jest tak samo ciekawą opcją jak gix. Jedyna przewaga gixa nad zx-em to wtrysk a nie gaźnik jak w kawie. z tym że jesli myslales nad sradem to odpusc sobie tą kanciatą krowe. Kawa zdecydowanie lepsza. R6 są papierowe. A Hondy są łagodne jak babcia na wigilie ;)


co myślisz o tych egzemplarzach

http://allegro.pl/kawasaki-zx6r-636-2003-dodatki-i2582721545.html (otwórz link)
http://allegro.pl/kawasaki-636-2003r-oplacony-kn-micron-100-spr-i2589173933.html (otwórz link)
Avatar użytkownika
cezary1985
Świeżak
 
Posty: 197
Dołączył(a): 24/11/2011, 20:48
Lokalizacja: Częstochowa/Hofheim am Taunus

Postprzez Invi » 28/8/2012, 20:33

To 636 2003, on mówił o 2002. 2003 jest zajebisty, 2002 niekoniecznie ;)
Pierwszy z linku wygląda na złom, jakby z ceny odjąć co najmniej ze 3k na początek to można by się przyjrzeć bliżej.
Drugi podobnie z tym że przynajmniej ma cenę adekwatną do stanu (zakładając że nie ma ukrytych niespodzianek).


Black-Ghost napisał(a):Hmm a ja uważa że 636r z 2002roku jest tak samo ciekawą opcją jak gix. Jedyna przewaga gixa nad zx-em to wtrysk a nie gaźnik jak w kawie


Brak wtrysku, brak amora skrętu, większa waga, kiepskie heble i prowadzenie pod którego względem bliżej do f2 niż do GSXR'a. No cudo normalnie, aż musieli rozwiercić silnik żeby to jakoś sprzedać.

Black-Ghost napisał(a):A Hondy są łagodne jak babcia na wigilie ;)


Twoje kochane ZX6R do 2002 to też była raczej maszyna drogowa niż wyścigówka, na pewno bliżej jej było pod względem łagodności do F2-F3 niż do R6 czy GSXRa. A kanciasta krowa jaką jest SRAD (mimo że czego jak czego, ale kantów to tam nie ma :P) niszczył zx6r ze swoich roczników tak silnikowo jak i zawieszeniowo.

Rozumiem że można trochę bardziej lubić jakąś markę, ale k*** bez przesady i totalnego zaślepienia może?
Ostatnio edytowano 29/8/2012, 09:54 przez Invi, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez fallen16 » 29/8/2012, 07:17

Ja tam swoją f3 raczej łagodna babcia bym nie nazwał... Chyba troche przesadzasz...
burn rubber not your soul
Avatar użytkownika
fallen16
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 6/8/2012, 11:51

Postprzez Invi » 29/8/2012, 09:58

Zależy z czym porównać ;) Ale to jest w nich całkiem fajne ;)
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Black-Ghost » 29/8/2012, 13:36

Do tej pory myślałem że Fireblade 900 jest toporny ale jak przejechałem sie Sradem 750 to nazwał bym go ruską taczką! Przeżucanie tego czegos po winklach to zgroza! Co do potulnosci F3 to niestety prawda kiedys miałem okazje przejechac sie ZX6R(1996) i F4 z 2000r i wierzy mi że kawa wieżgała jak głupia, na jedynce rwała na gume odrazu w f4 tego nie było. Za każdym razem trza było prosic motocykl aby dał coś z ciebie. Fakt prowadzenie miały podobne ale silnik nudny jak każda honda którą do tej pory miałem okazje pojezdzic. Od 2003roku ZX-636R jest bezkonkurencyjna! Fakt Suzuki porawiło gixa w 2004 roku ale chyba nie z takim skutkiem jak chciali od 2006roku pękają ramy gorzej niż w starych zx-ach! Jak ktoś pojezdzi na sportach powyżej 2003roku bedzie wiedział o czym mówie w porównaniu do motocykli z lat 90 i przełomu 2000!
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez cezary1985 » 31/8/2012, 19:01

no dobrze to chce kupić sporta 600, to jaki bo każdy za swoim stoi, a obiektywnie
Avatar użytkownika
cezary1985
Świeżak
 
Posty: 197
Dołączył(a): 24/11/2011, 20:48
Lokalizacja: Częstochowa/Hofheim am Taunus

Następna strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr