Zobacz wątek - Yamaha R6 2005rok pomocy

Yamaha R6 2005rok pomocy

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

Yamaha R6 2005rok pomocy

Postprzez Vebo » 22/8/2012, 02:11

Witam mam pytanko jak myślicie ta Yamaha byla malowana? czy wychodzila w takim malowaniu?

http://moto.allegro.pl/yamaha-r6-2005-r ... 27049.html
Vebo
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 8/8/2012, 22:32
Lokalizacja: TM


Postprzez alxbox » 22/8/2012, 07:16

No wychodziła w czerwonym, ale tej z aukcji brakuje naklejek, więc prawdopodobnie była malowana, a właściciel zaoszczędził na ponownym oklejeniu moto
Tak wychodziła z fabryki i tak powinna wyglądać :

http://www.flickr.com/photos/tboneandlindsey/3533790931/ (otwórz link)

lub:

http://www.adsinusa.com/adphotos.htm?id=3841x3254 (otwórz link)
Avatar użytkownika
alxbox
Świeżak
 
Posty: 76
Dołączył(a): 13/12/2011, 07:49
Lokalizacja: Oberschlesien

Postprzez RUTRA.RD » 22/8/2012, 11:01

zmienione przednie zawieszenie upsy wiec czemu zmienione?
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez adamRS » 22/8/2012, 15:38

R6 z 2005 roku miało już takie zawieszenie. Motocykl był malowany, widać na pierwszy rzut oka. Zresztą w 2005 roku wychodziły tylko całe czarne.
Avatar użytkownika
adamRS
Świeżak
 
Posty: 486
Dołączył(a): 6/2/2010, 17:12
Lokalizacja: Wieluń/Poznań

Postprzez Misza173 » 22/8/2012, 16:53

To ze moto malowane to juz wiemy. Pytanie jest czemu?? szlif?? Czy moze kolor sie nie podobał?? :P Tak ogólnie to fajnie wyglada :)
GSF 600 N 2003r :)


:)
Avatar użytkownika
Misza173
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 5/7/2010, 22:03
Lokalizacja: Oława

Postprzez alxbox » 22/8/2012, 21:10

Nie wychodziły tylko czarne, nie wiem skąd wziąłeś to info adamRS.
W 2005 R6 była dostępna w czarnym , niebieskim i czerwonym kolorze + naklejki
Dokładnie takie jak na fotach w tym artykule: http://www.motorcycledaily.com/2004/10/29october04_2005yamaha_r6/ (otwórz link)
Avatar użytkownika
alxbox
Świeżak
 
Posty: 76
Dołączył(a): 13/12/2011, 07:49
Lokalizacja: Oberschlesien

Postprzez Krmtzzz » 22/8/2012, 21:55

Wymieniac USD na USD, wtf ? Moze byla po takim dzwonie ze ktos wsadzil normalny widelec, a ten pan po kupnie zmienil i jest z siebie dumny ?
Avatar użytkownika
Krmtzzz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2077
Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
Lokalizacja: Rudnik n/Sanem

Postprzez RUTRA.RD » 23/8/2012, 07:39

nie wiedziałem ze ta r6 miała upsy
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez alxbox » 23/8/2012, 08:08

nie siejcie paniki bo r6 na przełomie 2005 dostała nowy widelec, więc będą się zdarzały i takie i takie w zależności od miesiąca produkcji
Avatar użytkownika
alxbox
Świeżak
 
Posty: 76
Dołączył(a): 13/12/2011, 07:49
Lokalizacja: Oberschlesien



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na gr