Zobacz wÄ…tek - gsxr 750 srad dziwnie chodzi
NAS Analytics TAG

gsxr 750 srad dziwnie chodzi

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

gsxr 750 srad dziwnie chodzi

Postprzez hubertus92 » 21/8/2012, 21:49

witam. w sobote kupilem suzuki gsxr srad 750 1996r. Motor od poczatku jakos dziwnie chodzil ale myslalem ze to przez tlumik. (zalozony jest jakis devila, raczej nie jest to pelen przelot) chodzi o to ze tak jakby ''pierdział'' cos podobnie jak v-ka a nie jak rzedowka. slyszalne to jest zarowno przy dodawaniu gazu jak i przy jezdzie bez gazu gdy zchodzi z obrotow. Bardzo prosze o jakies sugestie czym to moze byc spowodowane. moze faktycznie jest to przez wydech.
POZDRAWIAM I CZEKAM NA ODPOWIEDZ
hubertus92
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 4/3/2011, 13:00
Lokalizacja: FSW


Postprzez grunder » 21/8/2012, 21:57

Załóż serie i nie będzie pierdział, ew dziurka gdzieś w układzie wydechowym, weź pod lupe
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa


Postprzez hubertus92 » 21/8/2012, 22:01

dzieki za szybkÄ… odpowiedz:) ja tez mysle ze to moze byc wina tlumika bo mocy ma chyba ok jak na 750:) predzej jezdzilem kawa zx6r to jest duzo lepiej:) jezdzilem tez 929 to do tego to nawet nei ma porownania:) co do tlumika to ogladalem na youtube i na sporcie dorbze chodza.... ja w kawie mialem najtanszy wydech dominatora i tez nie bylo problemu..... wiec nie wiem co robic... sprobowac bez wydechu?? (boje sie zeby to nie bylo cos z silnikiem np: mniejsze cisnienie na jednym garze albo cos podobnego) wiec najlepiej by bylo jak wina bedize tlumik:)
hubertus92
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 4/3/2011, 13:00
Lokalizacja: FSW

Postprzez sonycbr77 » 22/8/2012, 20:12

obejrzyj tez czy przy kolektorach gdzies nie pierdzi albo czy nie jest okopcone gdzies na łaczeniu
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez Voxx » 22/8/2012, 20:53

jeden gar ci nie spiewa
gsxr 1100
10 sezon 32l
2 gleby
Voxx
Świeżak
 
Posty: 237
Dołączył(a): 3/1/2010, 13:43
Lokalizacja: Beskid Zywiecki

Postprzez hubertus92 » 22/8/2012, 21:30

tego wlasnie sie boje ze moze nie palic na ktorys gar.... jak to sprawdzic?? normalnei jak w aucie sciagac na kazdym fajke i patrzec?? i co moze byc tego przyczyna??
hubertus92
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 4/3/2011, 13:00
Lokalizacja: FSW

Postprzez sonycbr77 » 24/8/2012, 15:16

poslin palca i dotykaj kolejno kolektoty ten ktory nie pali bedzie zimny lub lekko cieply ale nie goracy to najprostszy sposob
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez Invi » 24/8/2012, 17:43

Spróbuj go przegonić, na 3 garach raczej nie przekroczy 250 :D

Możesz mieć po prostu jakąś dziurę na jednym z kolektorów. Ciężko cokolwiek powiedzieć bo podałeś mało istotnych informacji. Najlepiej niech rzuci okiem na niego ktoś bardziej doświadczony.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez hubertus92 » 24/8/2012, 18:06

to wiec tak. zdjąłęm dzisiaj zbiornik i okazalo sie ze odlaczona byla kostka od zbiornika. z tego co czytalem to jest tam pompa paliwa ktorej jak odkrecilem od zbionika okazalo sie ze nie ma... mysle ze to moze byc przyczyną tego ze nie rowno pracuje...?? chodzi jak by nie palil na ktorys gar i nie wkreca sie za dobrze na obroty... co do predkosci to jechalem juz ok 260 i nie bylo problemow..... paliwo z tego co patrzylem to po odpaleniu leci. jest podlaczony do kranika wezyk od podcisnienia ktory pewnie pompuje paliwo.... ale pompy w ogole nie ma pozniej postaram sie wrzucic zdjecia jak to w ogole wyglada wszystko:) dziekuje za dotychczasowa pomoc:) i zainteresowanie moim problemem:)
hubertus92
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 4/3/2011, 13:00
Lokalizacja: FSW

Postprzez hubertus92 » 23/12/2012, 23:39

Powracam do tematu;) motor oddalem do mechanika:) przegladnÄ…Å‚ wszystko okazalo sie ze na 2 zaworach wydechowych na 1 cylindrze nie bylo w ogole luzu... reszta niby dobrze... cisnienie po 11 na kazdym. zostaly tez zrobione gazniki. i wymienione dysze bo niby byly zalozone jakies wieksze i w ogole bylo nagrzebane w gaznikach.... zle byla tez zalozona jedna membrana.... problem mam jeszcze taki:) u mechanika jak odbieralem motor chodzil bardzo ladnie... wkrecal sie na obroty itp... ale nie mial zalozonego zbiornika tylko jakis baniak z paliwem a podcisnienie mial zaslepione... w domu po zalozeniu zbiornilka na wolnych obrotach wsyzstko jest ok chodzi rowno... lecz przy wyzszych obrotach przerywa... tak jak by mu paliwa brakowalo... i mam takie pytanie jak sprawdzic ten kranik?? bo ponoc jest na podcisnienie... i czy moge zaslepic podcisnienie i zrobic jakos zeby paliwo szlo caly czas?? dodam ze ktos juz predzej wywalil pompke ze zbiornika i jest wstawiona jakas inna na zewnatrz wiec mysle ze jak by paliwo szlo caly czas to pompka i tak bedzie to blokowac i nie powinno nic zalewac......??
hubertus92
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 4/3/2011, 13:00
Lokalizacja: FSW



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê