Mam zamiar kupić motor enduro do 15tyś zł ( 50 , 125 )
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Mam zamiar kupić motor enduro do 15tyś zł ( 50 , 125 )
Witam!
Otóż chodzi mi oto ,że mam zamiar kupić motor z 50 są to :
Yamaha dt 50 ( Salonowy )
Jest to motor który miał tym teraz i mógł bym jeździć na motorower )
Lub motory [color=blue]125 na które musiał bym poczekać 2 lata są to :
Ktm EXC 125 ( IGŁA SZTUKA !)
Yamaha Wr 125 ( salonowy )
To oto tych WSZYSTKICH modeli są pytania :
Czy lepiej kupić 50'tkę teraz czy poczekać 2 lata na 125 czy to duża różnica w jeździe itd.
Czy KTM'y są o wiele droszę w utrzymaniu od yamahy dt 50 lub Yamahy wr 125 dodam ,że bym jeździł więcej po ulicy a po lesie to naprawdę rzadko
Czy opłaca się kupić Salonowy motor czy lepiej Nowke sztuke od kogoś który już dotarł itd; ))
Otóż chodzi mi oto ,że mam zamiar kupić motor z 50 są to :
Yamaha dt 50 ( Salonowy )
Jest to motor który miał tym teraz i mógł bym jeździć na motorower )
Lub motory [color=blue]125 na które musiał bym poczekać 2 lata są to :
Ktm EXC 125 ( IGŁA SZTUKA !)
Yamaha Wr 125 ( salonowy )
To oto tych WSZYSTKICH modeli są pytania :
Czy lepiej kupić 50'tkę teraz czy poczekać 2 lata na 125 czy to duża różnica w jeździe itd.
Czy KTM'y są o wiele droszę w utrzymaniu od yamahy dt 50 lub Yamahy wr 125 dodam ,że bym jeździł więcej po ulicy a po lesie to naprawdę rzadko
Czy opłaca się kupić Salonowy motor czy lepiej Nowke sztuke od kogoś który już dotarł itd; ))
- sh4dow123
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 14/5/2012, 18:00
jak chcesz teraz nie mozesz smigac 125 ccm wiec nie pozostaje nic innego jak 50. zawsze potem mozesz sprzedac i kupic 125
co do utrzymania ktm czy WR to wyczynowka. DT to soft enduro. wiec utrzymanie exc jest kilkanascie razy drozsze niz DT. w DT raz na 20-30 tys wymienisz tlok za powiedzmy 300 zl. ogolnie rocznie wyjdzie cie utrzymanie 300-400 zl. z kolei w EXC w sam silnik rocznie sie wrzuca jakies 1000 zl. 1500 w cale moto. jak sie smiga intensywnie. jak dla mnie sprawa prosta lepiej kupic teraz DT. co do tego jakie moto kupic, nowka jest droga ale wiesz co masz, ja osobiscie jak bede kupwoal moto to wole kupic roczny - 2 letni sprzet z udokumentowana przeszloscia, odpowiednio serwisowany itp itd zaplace 30% mniej a mam praktycznie to samo
co do utrzymania ktm czy WR to wyczynowka. DT to soft enduro. wiec utrzymanie exc jest kilkanascie razy drozsze niz DT. w DT raz na 20-30 tys wymienisz tlok za powiedzmy 300 zl. ogolnie rocznie wyjdzie cie utrzymanie 300-400 zl. z kolei w EXC w sam silnik rocznie sie wrzuca jakies 1000 zl. 1500 w cale moto. jak sie smiga intensywnie. jak dla mnie sprawa prosta lepiej kupic teraz DT. co do tego jakie moto kupic, nowka jest droga ale wiesz co masz, ja osobiscie jak bede kupwoal moto to wole kupic roczny - 2 letni sprzet z udokumentowana przeszloscia, odpowiednio serwisowany itp itd zaplace 30% mniej a mam praktycznie to samo
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
KTM to hard enduro a skoro piszesz że nie będziesz tym wjeżdżał w teren to taki motocykl Ci nie potrzebny. 2t, pali więcej, awaryjność o wiele większa od 4 suwowych silników.
Jeżeli 125 i do tej kwoty to polecam jak najbardziej Yamahe WR125R. Ale jednak musiał byś czekać 2 lata. Na twoim miejscu, kupił bym teraz yamahe DT50, pojeździł nią dwa lata, sprzedał, zrobił prawko i kupił 125. Co do detetki to pewnie naczytałeś się już dużo. Tak jak kolega wyżej wspomniał, najtańsza w utrzymaniu.
Co do kupna. Moim zdaniem jeżeli motocykl ma zrobione bardzo mało kilometrów, bezwypadkowy a jest tańszy od salonówki o 1-2k to nawet bym się nie zastanawiał.
Pozdrawiam
Jeżeli 125 i do tej kwoty to polecam jak najbardziej Yamahe WR125R. Ale jednak musiał byś czekać 2 lata. Na twoim miejscu, kupił bym teraz yamahe DT50, pojeździł nią dwa lata, sprzedał, zrobił prawko i kupił 125. Co do detetki to pewnie naczytałeś się już dużo. Tak jak kolega wyżej wspomniał, najtańsza w utrzymaniu.
Co do kupna. Moim zdaniem jeżeli motocykl ma zrobione bardzo mało kilometrów, bezwypadkowy a jest tańszy od salonówki o 1-2k to nawet bym się nie zastanawiał.
Pozdrawiam
-
Frankk - Świeżak
- Posty: 57
- Dołączył(a): 18/3/2011, 19:39
- Lokalizacja: Wrocław
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości