Zobacz wÄ…tek - cbr 929rr jak jezdzic ekonomicznie a zarazem nie zamulic?
NAS Analytics TAG

cbr 929rr jak jezdzic ekonomicznie a zarazem nie zamulic?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez sebasbox » 22/8/2012, 12:52

No tak szczerze to oleje samochodowe się między sobą bardzo różnią (mówię o tej samej klasie lepkościowej np dla sysntetykow) wiec zakładam że między samochodowymi a motocyklowymi są jeszcze większe różnice. W końcu motocykle to maszyny przeważnie wysokoobrotowe. A Ty do Hajki lejesz samochodowy (w końcu samochodowe są tańsze wiec po co przepłacać)?
Przy odcince mówimy o zupełnie innym obciążeniu niż przy odkręcaniu z niskich obrotów. Myślę że przy odkręcaniu z niskich obrotów pierwsze po dupie dostaną panewki.
Na kole jak jedziesz i masz smarowanie to też nic Ci się nie stanie.
ZX-10R
sebasbox
Świeżak
 
Posty: 382
Dołączył(a): 21/1/2010, 15:07


Postprzez Black-Ghost » 22/8/2012, 13:01

Warto poczytac na necie o konstrukcjach silników. Masy wirujące, siły pierwszego i drugiego rzędu w silnikach itp itd. Do samochodów wysokoobrotowych również nie leje sie zwykłego oleju i płynów. O tym też można przeczytac na necie :D
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)


Postprzez RUTRA.RD » 22/8/2012, 13:18

to jak ze zdrowym odżywianiem, i tak nie wiesz kiedy i na co umrzesz :)
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Black-Ghost » 22/8/2012, 13:24

RUTRA.RD masz bardzo nie zdrowe myślenie. jak i dla siebie tak i dla motocykla :D
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez RUTRA.RD » 22/8/2012, 13:50

ta szczególnie ze tl ma
- cale łożyskowanie amora wymienione ( 7 bo łopatkowy )
-nowe łożyska w przednim i tylnym kole
-nowe wszystkie płyny hamulcowe plus zestawy naprawcze w pompach,
- poprawiony wysprzeglik bo ciekł plus uszczelniacz tłoczka sprzęgłowego czy jak to się tam nazywa
- łożysko główki ramy nowe
- cale zawieszenie przednie rozebrane ( nowy olej, sprężyny 10nm, panewki uszczelniacze ) tylko na lewym amorze wysypała się regulacja dolna działa od minimum do polowy potem się nie da przekręcić )
-zawory ustawione
-synchro zrobione
-filtr sportowy nasmarowany
-świece nie stare
-cały napęd nowy
- przebudowany filtr paliwa ( w salonie 350 filtr dziękuje )
-wywalony pair sterujÄ…cymi dolotem

wszystko w tym lub zeszlym roku zrobione

JA TO WCALE O MOTO NIE DBAM BO LEJE OLEJ Z KAUFLANDA 5W/40 ROBIONY PRZEZ NIEMIECKIEGO PRODUCENTA DO AUT



:)
:)
:)
-
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez dynojettt » 22/8/2012, 14:08

Panowie przede wszystki dzieki za rady. Postaram sie dostosowac... Ale moze troszke zle zformulowalem pytanie w temacie. Oglnie chodzi o to ze jak mam gdzie to lubie podciagnac do czerwonego pola. Lecz ostatnio maszyna musze do pracy jezdzic przez cale miasto. Wiadomo na winklach tez fajnie do czerwonego polatac ale jak to na miescie troche strach w uliczkach tak gnac . Wiec zeby moja jazda nie konczyla sie na 2 biegu to staram sie zeby moto nie zchodzilo mi ponizej 4,5 tys a zmiana ponadn 5 tys a na 3 nbiegu to juz cos pod 100km/h. Panowie przeciez 929 to nie 600 moment obrotowy 103 Nm calkiem sobie radzi na tych obrotach niezle.
A i jeszcze jak na 3 biegu z 5 tys pociagne maszyne tak do 9 tys to obciazam serducho czy raczej Wam chodzilo ze z nizszych obrotow i wyzszych biegow jak sie podkreci?
dynojettt
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 23/1/2012, 13:47

Postprzez Black-Ghost » 22/8/2012, 14:27

skolego to jest twoje pierwsze moto? bo gadasz jak bys dopiero zaczynał jezdzic. Bedziesz czuł po motocyklu czy masz dobre obroty czy nie. Co ty sie tak martwisz o ten silnik? bedziesz miał to 929 do końca zycia czy jak? jak ci piec padnie to za 2.5 klocka kupisz nowy.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez sebasbox » 22/8/2012, 16:15

dynojettt napisał(a):A i jeszcze jak na 3 biegu z 5 tys pociagne maszyne tak do 9 tys to obciazam serducho czy raczej Wam chodzilo ze z nizszych obrotow i wyzszych biegow jak sie podkreci?

nie obciązysz, generalnie tu nie chodzi o to z jakiej prędkosci obrotowej przyspieszasz tylko jak dynamicznie...
generalnie silniki motocykli sportowych potrafią wytrzymać bardzo duzo wiec nie masz sie o co bać, po prostu trochę mniej lubią zbyt niskie obroty....
sebasbox
Świeżak
 
Posty: 382
Dołączył(a): 21/1/2010, 15:07

Postprzez MANIAK. » 22/8/2012, 17:02

Black-Ghost co kupujesz po ZX10R ? jakbys chcial zmienic ? oczywiscie ze sportow. Pytam z ciekawosci.:)
Kawasaki ZX-14R '12.
Avatar użytkownika
MANIAK.
Świeżak
 
Posty: 428
Dołączył(a): 15/4/2012, 17:43
Lokalizacja: jestes ?

Postprzez miki1406 » 22/8/2012, 23:13

Jak jeździć Fireblade'a ekonomicznie??

Jedno co mi się ciśnie teraz na klawiaturę to - sprzedaj to i kup moto-magnusa - spalanie 6-krotnie niższe.

Sorki, ale takich motocykli się nie kupuje z oszczędności... To ma chlać i jechać!... To nie turystyk, to super sport jest - heloooooouuuu!!! :-)
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Poprzednia strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê