Zobacz wątek - Jakie 125cc do stuntu?

Jakie 125cc do stuntu?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

Jakie 125cc do stuntu?

Postprzez toski112 » 19/8/2012, 11:01

Witam dopiero co założyłem konto na tym forum.

Moje pytanie jest takie jakie 125cc polecacie do stuntu?
Chodzi mi raczej o małą awaryjność i spalanie.
Mam podstawowe doświadczenie jady tzn. jeździłem już paroma biegowymi motorami i skuterem 70cc pod stunt, ale go sprzedałem i chcę kupić jakąś biegową 125cc.
Wiec co będzie waszym zdaniem najlepsze?

Mam:
180cm wzrostu
75 kg wagi

Cena tak max to 4500.

Myślałem o Hondzie NSR ale czy to na pewno dobry wybór?

Pozdrawiam. :twisted:
toski112
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 19/8/2012, 10:55


Postprzez Arturo925 » 19/8/2012, 11:56

CBR 125. Mało awaryjny, niskie spalanie. Jak latasz w stuncie, to pewnie kojarzysz Banasia. Czyli raczej nie masz co sie martwić ze będzie za słaba. Szczególnie jak wrzucisz większą zębatkę na tył
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Postprzez toski112 » 19/8/2012, 12:09

Właśnie jeżeli chodzi o CBR'ke to odpycha mnie jej wygląd. Wiem że to nie jest ważne w stuncie bo będzie wyglądała zupełnie inaczej, ale nie jest przypadkiem "za chuda" ;D?
toski112
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 19/8/2012, 10:55

Postprzez henio12323 » 19/8/2012, 17:57

do stuntu dobre sa enduro 125 ccm w 4T :P yamaha xt, honda xl np ttrka czy cos moto tanie w zakupie, mocne silniki, moto jest krotkie i lekkie wiec latwiej sie nauczyc tm latac niz na crb ( oczywiscie wg mnie :P ) CBR jest ciezsza i szkoda plastikow
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Mateusz250 » 19/8/2012, 18:02

Każdy chwali to w czym siedzi :D. Faktycznie te enduro łatwo postawić na koło, ale stunt na enduro?:? Moim zdaniem spróbuj na cbrce, wygląda może nie najlepiej ale przecież plastiki pozdejmujesz i tak a bez nich żaden ścigacz nie wygląda fajnie.
Mateusz250
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 25/1/2012, 21:19

Postprzez Sykopson » 19/8/2012, 18:03

Do stuntu można przecie kupić po szlifie czyli plastiki od razu do wywalenia, a moto i tak będzie leżało nie raz potem. No i taniej w zakupie.
Suzuki Bandit 400 był

Suzuki SV650 S jest
Avatar użytkownika
Sykopson
Stały bywalec
 
Posty: 1097
Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
Lokalizacja: Kraków (Zielonki)

Postprzez toski112 » 19/8/2012, 18:54

A co myślicie o Hondzie NSR nikt się o niej nie wypowiedział, jest cięższa i grubsza. Jeździłem raz i nawet fajnie chodzi ale jak jest ze stuntem podejdzie? Oczywiście jak będę kupował to coś po szlifie zawsze wychodzi taniej a plastiki i tak nie są mi potrzebne. 8)
toski112
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 19/8/2012, 10:55

Postprzez henio12323 » 19/8/2012, 19:25

wystarczy popatrzec w necie na czym smigaja amatorzy :) na CBR co zrobisz ? wheelie stoppie i w zasadzie tyle na poczatek, na powazniejsze numery trzeba miec spore umiejetnosci. enduro jest 5X lepsze do nauki
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez jaroaro » 19/8/2012, 20:38

nsr to 2t więc moć ma od ok 7tyś. To średni pomysł to jazdy na gumie. Trzeba wysoko kręcić żeby postawić
Triumph Street Triple
jaroaro
Bywalec
 
Posty: 758
Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
Lokalizacja: się biorą wszy

Postprzez kornel_p11 » 19/8/2012, 21:13

Nie bierz NSR do stuntu. Nie bierz 2-suwa w 125 do stuntu. Nie jest to najlepsze rozwiązanie. Najlepszym przykładem jest.. Hm. Ruszanie na podjeździe. Wnosze że nie masz możliwośći użycia 4suwa w 125ccm i 2suwa. Wówczas poczułbyś różnicę. Myślę, że cbr to dobre rozwiązanie, ale warunkiem byłaby zmiana napędu, mam na myśli większa zębatka na tył. A co do enduro to. No kurde, jakoś tak nie ma w tym tej magii co w plastikach ;) Choć nie ujmuję im od wartości, to wierzę, że są stworzone do wykonywania cudów w powietrzu, nie na ziemii ;)
kornel_p11
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 13/6/2012, 09:47
Lokalizacja: Gniezno

Postprzez Rokey » 19/8/2012, 22:06

A zeby stuntowac na 125 trzeba modyfikowac silnik ?
Rokey
Rokey
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 6/2/2012, 22:19
Lokalizacja: Mansfield UK

Postprzez Mateusz250 » 20/8/2012, 07:01

Dziwne pytanie. Jak moc oferowana w seryjnym silniku nie wystarcza ci do stuntu to trzeba.
Mateusz250
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 25/1/2012, 21:19

Postprzez toski112 » 20/8/2012, 14:46

Dobra w takim razie będę celował w jakąś CBR'e po szlifie żeby taniej wyszło. A tak na poboczu co myślicie o Hondzie Cr 125 da radę jej założyć homolaogacje i zarejestrować na A1?
toski112
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 19/8/2012, 10:55

Postprzez Mateusz250 » 20/8/2012, 15:11

Z tego co pamiętam to na jakiś rynek (??włoski??) wychodziły z homologacją, ale możliwe że się mylę :) a tak wgl to na a1 ma za dużą moc.
Mateusz250
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 25/1/2012, 21:19

Postprzez Misza173 » 20/8/2012, 15:29

Jak to ma byc do stuntu to kup Hyosung GT 125 moto fajnie wyglada:) jak naked z prawdziwego zdarzenia. Moto wyglada jak rasowa 600tka :) klatka i mozna latac na kole :) Duzo pozytywnych opinii jest na temat tego moto :)

Pozdrawim :)
GSF 600 N 2003r :)


:)
Avatar użytkownika
Misza173
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 5/7/2010, 22:03
Lokalizacja: Oława

Postprzez toski112 » 20/8/2012, 18:23

Dobra, to biorę CBR i za jakiś tydzień będę pewnie miał, dzięki wszystkim !
toski112
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 19/8/2012, 10:55

Postprzez henio12323 » 20/8/2012, 19:45

cr sie nie oplaca bo nie masz kasy na dobra cr. wychodzil na wiele rynkow i to nie CR tylko CRE :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Mateusz250 » 20/8/2012, 19:51

Ale to cały czas cr, silnik, zawieszenie itd chyba na ulice nie były przystosowane?
Mateusz250
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 25/1/2012, 21:19

Postprzez henio12323 » 21/8/2012, 19:35

no jak nie :P CRE to hard enduro dlusze biegi, zmieniony setting zawieszenia, zmieniona elektryka pod swiatla itp itd
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Mateusz250 » 21/8/2012, 21:39

Czyli po prostu hard enduro zrobione, tak jak w przypadku innych marek. Mało popularne u nas to.
Mateusz250
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 25/1/2012, 21:19



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr