Zobacz wątek - Kawasaki ZX9R - Pomoc w wyborze...

Kawasaki ZX9R - Pomoc w wyborze...

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

Kawasaki ZX9R - Pomoc w wyborze...

Postprzez djmaxxi » 18/8/2012, 22:01

Witam.

Żeby nie przynudzać to w skrócie napiszę, że we wrześniu wracam z Belgii pracy do kraju i planuję zakup motorka. ZX9R właśnie. Biorę jeszcze pod uwagę R1 ale to się okaże.
Mam upatrzone dwie aukcje:

http://otomoto.pl/kawasaki-zx-zx9r-zx9- ... 04457.html

http://allegro.pl/show_item.php?item=2549090757

Ostatecznie jeszcze ta 6stka:

http://otomoto.pl/kawasaki-zxr-636-M3330860.html

Wiem, że ciężko coś doradzić przy takim rozstrzale rocznikowym, ale byłbym wdzięczny za każdą opinię.
Ogólnie przeznaczeniem motoru nie będzie typowe pałowanie. Może to śmiesznie brzmi, ale w sumie motorek będzie raczej do spokojnej jazdy. Mimo, że to raczej typowo sportowe maszyny, to akurat wybór padł na nie z racji faktu, że taki wygląd motoru mi się podoba. NIe chce nakeda ani nic podobnego. NIe interesuje mnie wheelie czy inne zabawy. Dla mnie motorek ma jechać na dwóch kołach:) Nie powiem, że czasem nie przycisnę, bo się zdarzy. Ale naprawdę raczej od święta.
Ogólnie skłaniam się ku temu pierwszemu motorkowi, ZX9R z 2001. Fajny wydech, amor skrętu. Nie chciałbym przekroczyć 10 000 zł, a na tę nowszą 9kę ceny jeszcze nie ma. No ale to dwa lata młodsze moto. Trochę wcześnie dzwonić do właścicieli, wracam dopiero w drugiej połowie września.
Do tej pory największe na czym jeździłem to ZX7R. I bardzo go sobie chwaliłem.

Miałbym jeszcze pytanko. Czy w razie potrzeby mógłbym liczyć na pomoc kogoś z większym stażem i znajomością mechaniki? Jeśli ktoś mógłby podjechać ze mną i obejrzeć motorek to byłbym wdzięczny. Oczywiście nie za darmo, dogadamy się. Szczerze mówiąc na mechanice się nie znam, nie chcę żeby mi ktoś bubla wcisnął.

I czy ktoś wie czy w razie czego mozna by do tej dziewiątki z 2001 roku włożyć na przykład wachacz od 7mki albo nowszej 9ki? I przednie lagi od 7ki? W 7 były upside-down, ogólnie ciekawiej wyglądają. Ale nie wiem czy zaciski hamulcowe będą pasować. Chciałbym jeszcze jakoś pozbyć się tego pałąka przy owiewce. Oczywiście ni od razu po zakupie, z czasem. Chciałbym mieć mniej pospolitą 9kę.

Z góry dzięki za pomoc. W miarę możliwości będę precyzował potrzeby. Chętnie udzielę dokładniejszych wyjaśnień. Chciałbym kupić coś na dłuższy czas.
Avatar użytkownika
djmaxxi
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 24/8/2008, 16:34
Lokalizacja: Nowe Sarnowo k. Płońska


Postprzez asq_rex » 18/8/2012, 22:20

poszło pw
asq_rex
Świeżak
 
Posty: 125
Dołączył(a): 31/3/2012, 22:44

Postprzez piotr_motoland » 19/8/2012, 11:49

Witam zx9/zx6 posiadają dobre osiągi ,silnik isą malo awaryjne,silnik chlodzony cieczą rzędowy,bardzo elastyczny.Niestety jeżeli chodzi o ramy w rocznikach 2001,zx9 po prostu pękaly na wysokosci głowicy,bynajmniej sam wymienialem,trochę bylo roboty ,ale moto lata do dziś bez problemu.Moze to zbieg okolicznosci lub wada fabryczna.pozdrawiam
piotr_motoland
Świeżak
 
Posty: 245
Dołączył(a): 26/7/2011, 07:19
Lokalizacja: polska

Postprzez djmaxxi » 19/8/2012, 12:17

No właśnie z tymi ramami to nie wiem jak jest. Jest tyle samo opinii na nie co na tak. Jeśli okaże się, że akurat w tym egzemplarzu jest ok, to u mnie raczej nie pęknie. Zero jazdy na kole, zero szaleństw. Normalna jazda. Na dwóch kołach.
Do what You want, think what You do...
Avatar użytkownika
djmaxxi
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 24/8/2008, 16:34
Lokalizacja: Nowe Sarnowo k. Płońska

Postprzez Black-Ghost » 19/8/2012, 13:07

ZX9R z pierwszego linku jak widac malowana cała(posprawdzał bym wszystkie owiewki) czy malowanie to rzecz gustu czy ewentulanej przygody. We włoszek dużo motocykli często goni po torze. Moto z Drugiego linku wygląda zdecydowanie lepie. Na pełen oryginał. Rocznik też zdecydowanie ciekawszy bo ZX9R z ostatniego wypustu była najbardziej dopracowana i żeby rama pękła trza by ją było nonstop męczyc na gumie. Nie ma stelaża pod owiewką. Co do 636 z ostatniego linku to nie przypominam sobie aby wychodziły w pomarańczowym malowaniu, więc malowana co też widac. Ogólnie 636 jest zdecydowanie bardziej dopracowaną konstrukcją jak zx9r. Posiada Wtrysk paliwa, zawias USD, Dobre hamulce a jej rama na pewno nie pęka. A tak ogolnie co do tych modyfikacji zx9r to zawias podejdzie od ZX-10R z roczników 04-05. Odrazu z radialnymi zaciskami i kołem. Wahacz przy dobrym drutowaniu też by podszedł. Jeśli rozważasz też model R1 98-01 to wiedz że to też nie idealne motocykle. Mój kolega taki ma. Fakt prowadzą sie zdecydowanie lepiej jak zx9r, osiągi bardzo podobne. Ale bardzo delikatne moto. Skrzynie przy ostrym traktowaniu lubiały zjadac 2-ke jak jej mniejsza siostra R6. ogólnie przy dużym obciążeniu tyłu pękały tylne stelarze bo są spawane do ramy a nie przykręcane. Gdybym nie miał ZX-10R to z tych 3 które tu podałeś przygarnoł bym ZX-9R z drugiego linku. ew tą 636 jesli wszystko jest tak jak powinno byc oprócz malowania.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez djmaxxi » 19/8/2012, 21:47

Dzięki za pomoc. Z pierwszego linka to wiadomo, że malowana, tak jak ta ZX6.
Ogólnie chodzi mi o to, żeby kupić coś w dobrym stanie. Jak będzie w porządku po zakupie, to u mnie męczona nie będzie. Tak jak wspominałem, nie planuję jazdy na gumie i innych tego typu rzeczy. Kupuję sporta tylko ze względu na wygląd. Tak naprawdę to mógłby mieć i 100 koni i byłoby ok.
W zasadzie rozpatruję jeszcze ZX7R. Miałem kiedyś taki i bardzo miło go wspominam. Wiadomo, star już konstrukcja, ale moim zdaniem udana. Masa przemawiała na korzyść biorąc pod uwagę polskie drogi.
Skończy się pewnie na tym, że obejrzę je w kolejności podawania linków, jesli oczywiście nie znajdę nic ciekawszego albo się nie sprzedadzą do tego czasu. Nie wiem dokładnie kiedy wróce, najwcześniej z początkiem września, w najgorszym (a finansowo najlepszym) momencie będzie to koniec września. Jednak jeśli będę tu ta długo to na moto będę miał już jakieś 13000, a wtedy będę miał dużo większe pole manewru.

Wracając do tematu, to ta 9ka z drugiego linka też mi bardziej podchodzi. No ale nie wiem do końca ile sobie za nią właściciel zażyczy. Te 10 000 mógłbym ostatecznie dać, ale już z bólem. Przy czym zastanawia mnie wachacz. Czy aby czasem w 9ce z 2003 nie był już z podwójnym ramieniem???

No zobaczy się. Jakby nie było czekam na dalsze opinie, może ktoś już był obejrzeć któreś z tych moto? Lub mógłby obejrzeć jeśli ma blisko? Na pewno się odwdzięczę.
Do what You want, think what You do...
Avatar użytkownika
djmaxxi
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 24/8/2008, 16:34
Lokalizacja: Nowe Sarnowo k. Płońska

Postprzez RUTRA.RD » 22/8/2012, 09:58

ogolnie bierz ostanie 9 4 tloczkowe zaciski nie 6 i brak uchwytu z tylu dla pasazera - podono te sa najbardziej dopracowane

pomyśl nad 636 w tej samej budzie co 9 szla chyba przez rok ( nie mowie o późniejszym supersporcie 636 )
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Black-Ghost » 22/8/2012, 11:53

636 2002 przy modelu 2003 to wóz z weglem. Jak juz brac 636 to od 2003roku... jaki niby argument przemawia nad gaznikowcem 2002?
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez RUTRA.RD » 22/8/2012, 12:31

wygoda i rozmiary nie każdy musi mieć nowe nike za 500zl jak stary model 200 kosztuje
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Black-Ghost » 22/8/2012, 13:16

Chyba po to kupuje sie motocykl sportowy aby nie miał wielkosci fotela w którym można oglądac eurosport trzymajac piwo! ;) Im mniejsze tym lepsze. Gdyby tak nie było to sportowe motocykle z roku na rok nie były by mniejsze i lżejsze.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez RUTRA.RD » 22/8/2012, 13:58

bo tacy jak ty sie jaraja ze ma 3 konie wiecej i wazy 2 kg mniej :)

ostatnio 600rr latalem pierwsza i szalu nie zrobila 260 tylko poleciala siedzenie jak deska w kiblu twarda i nie wygodna, a f4 275 zrobiłem na sekundę i wygodnie i przyjemnie mi bylo, o zakrętach się nie wypowiadam bo rr był miękki jak kaczuszka a f4 walil sie w zakrety jak ja po 1 literku wódeczki

kto co lubi :) ja wole wódę :)
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Black-Ghost » 22/8/2012, 14:19

F4? 275km/h? Hehehe ale ty masz teorie z kosmosu :D skąd ci cie taka prędkosc wzieła w tym motocyklu? podczepiłes ją pod Hayabuse? :D Widac masz wielki tyłek że potrzebujesz kanapy. Ja tam lubie jak jest twardo. Wkońcu to motocykl sportowy :D Nie widziałem aby ktoś na torze miał miekkie siedzenie... Zapytaj kolege czy jego pupa również jest zbliżona wymiarami do autobusu MPK. Może i on wtedy podzieli twoje przekonania :D 8)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez djmaxxi » 22/8/2012, 17:14

Ogólnie wygoda akurat dla mnie dość ważna jest a osiągi mniej. Jak powiedziałem, sporta kupuję z uwagi na wygląd a nie osiągi. A czy to 900 ccm czy 6600 ccm to mniejsza o to.
Do what You want, think what You do...
Avatar użytkownika
djmaxxi
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 24/8/2008, 16:34
Lokalizacja: Nowe Sarnowo k. Płońska

Postprzez RUTRA.RD » 23/8/2012, 07:45

Black-Ghost
ja mowie co mi liczniki pokazują i staram sie je z góry bujać
stary gsxr 750 z 97 roku pokazał mi 305 km/h :)
w kumpla odcinke na 6 biegu bandita 600 tez nie uwierzysz ( bo to wtedy 240 km-250 km/h ) :) oczywiście z góry baranowskiej. kiedyś razem nasze bandity testowaliśmy na prostej mi pokazał mój 225 a on mnie minął ze 235 jechał na pewno

polecam s7 trasa kielce - skrazysko

na cbr byly naklejki dynojeta i wydech zmieniony moze wydlubana moze przelozenia zmienione a moze po prostu nowe motocykle to gowno :)
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez skidmarks » 23/8/2012, 19:06

RUTRA.RD napisał(a):
na cbr byly naklejki dynojeta i wydech zmieniony moze wydlubana


Nie no naklejki same to 10 KM na plus :twisted:
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1401
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez palgumeniedusze » 23/8/2012, 23:18

Mialem zx6 z 2000 r przez 2 lata zjechalem pol polski na tym gracie moze nie wyglada ale jest to lekki motocykl ktory malo pali,Spzedawalem go z przebiegiem 70tys i oprocz serwisu podstawowego nc nie bylo grzebane jak dla mnie model bepwrdzo udany nie wiem o ile sie to zmienilo w 2002 roku jesli chodzi o silnik , model 2003 wiadomo inna bajka, max predkosc jaka zrobilem to 280 licznikowe czyli pewno ok 250-260
habba babba!
Avatar użytkownika
palgumeniedusze
Stały bywalec
 
Posty: 1295
Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
Lokalizacja: WLKP

Postprzez RUTRA.RD » 24/8/2012, 08:06

ale wiesz jaka renowe ma kawa w tym dupowatym kraju :)
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez rosiboj » 24/8/2012, 08:32

Chcialem cos napisac w tym temacie, ale nie rozumiem o czym on jest, o zx9 czy o 600 czy vmax czy o zawieszeniach czy o czym? Bo nie bardzo wiem o czym pisac. Ladna sieczke zrobiliscie
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2210
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez Invi » 24/8/2012, 09:29

No dobrze że się odezwałeś i naprowadziłeś temat na właściwe tory.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6272
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez finowski » 24/8/2012, 22:42

Ja mam zx6r z 2001 a kolega 636 z 2003 i jak narazie zostaje na każdych światałach :) Niewiem czy to kwestia mocy czy czy możliwości kierowcy ale póki ogląda mój zadupek jest okej :)
ZX6R
finowski
Świeżak
 
Posty: 153
Dołączył(a): 8/12/2011, 10:10
Lokalizacja: Jelenia Góra

Następna strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości




na gr