Wydech YZF R125 Jak i co?
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Wydech YZF R125 Jak i co?
Witam wszystkich czytajacych ten post
otóż mam pewien problem, posiadam yamahe yzf r125 z 2011r i mam zamiar wymienic w niej wydech (sam tlumik) interesuje mnie wymiana na ixil dual lub remus megaphone. Gdy ogladalem seryjny wydech bez zdejmowania plastikow to zdawal się on jak by przyspawany do calosci ukladu wydechowego. To prawda czy tylko zle popatrzylem? wydech chce wymienic aby motor lepiej sie prezentowal i brzmial, nie wierze ze znaczaca taki wydech podniecie cokolwiek w jezdzie. szukalem duzo na internecie informacji nt wymiany seryjnego wydechu na inny ale nie znalazlem zadnych podpowiedzi wiec byl bym bardzo wdzieczny za pomoc.
z gówy dziekuje i pozdrawiam
otóż mam pewien problem, posiadam yamahe yzf r125 z 2011r i mam zamiar wymienic w niej wydech (sam tlumik) interesuje mnie wymiana na ixil dual lub remus megaphone. Gdy ogladalem seryjny wydech bez zdejmowania plastikow to zdawal się on jak by przyspawany do calosci ukladu wydechowego. To prawda czy tylko zle popatrzylem? wydech chce wymienic aby motor lepiej sie prezentowal i brzmial, nie wierze ze znaczaca taki wydech podniecie cokolwiek w jezdzie. szukalem duzo na internecie informacji nt wymiany seryjnego wydechu na inny ale nie znalazlem zadnych podpowiedzi wiec byl bym bardzo wdzieczny za pomoc.
z gówy dziekuje i pozdrawiam
- Aleksy1996
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 15/4/2012, 13:37
Mam ten sam problem co kolega powyżej
Posiadam Yamahę yzf r125 z 2011 roku, jestem pierwszym właścicielem więc jestem pewien ze nigdy nic w niej nie było grzebane. Maszyna jest świetna, jestem z niej bardzo zadowolony bo daje radę i wygląda jak marzenie. ALE mam ogromną chęć na wymianę kilku części. Mam na myśli wymianę układu wydechowego (jaki polecacie ? jak przyglądam się Akrapovič'om) i zdjęciu blokady na module (ew. wstawienie szerszej opony. fabrycznie mam 130 a gdy ona się zużyje po jakimś czasie może wstawić 150 ? czy jest to mechanicznie wykonalne?:) chodzi mi tylko i wyłącznie o bardziej agresywny wygląd). Czytałem tematy z 2008 roku, kiedy r125 wchodziła na rynek i wtedy nie było jeszcze wiele o niej wiadomo. Nie chodzi mi też o to, żeby ten motorek latał nie wiadomo ile km/h. teraz full stock jedzie 130km/h co i tak uważam za dobry wynik jak na 4t. Chcę żeby wyglądał agresywnie, a asfalt pod nim nie musi się zwijać. 125cc to nie 600cc+ żeby być królem autostrad !

http://zapodaj.net/2835f096a1560.jpg.html (otwórz link)
- Rapster
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 16/8/2012, 11:15
- Lokalizacja: Goleniów
liczę się z tym, że przy 150 będzie trochę inaczej sie jeździło.
)
jednak nadal czekam na wypowiedź kogoś kto wymieniał tłumik albo cały wydech w r125 ;>

jednak nadal czekam na wypowiedź kogoś kto wymieniał tłumik albo cały wydech w r125 ;>
http://zapodaj.net/2835f096a1560.jpg.html (otwórz link)
- Rapster
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 16/8/2012, 11:15
- Lokalizacja: Goleniów
-
Frankk - Świeżak
- Posty: 57
- Dołączył(a): 18/3/2011, 19:39
- Lokalizacja: Wrocław
Witam Panowie!
Więc tak: niedawno zakładałem na forum temat o wymianie tłumika do YZF R 125, ale pewnie Was zaskoczę, bo nie interesował mnie IXIL, Akrap, Leo Vince czy Arrow. NIE! Wybrałem... Seryjny wydech od Yamahy r6, z roku 2006 i wyżej.
Nie wiem ilu osobom w kraju udało się to zrobić, jestem pewien że ze mną co najmniej 4. Wynik bomba.
Co do samego wydechu - gdybym nakleił naklejkę Arrow, lub Akrapovic, to tylko odjąłbym mu od wartości. Te akcesoryjne tłumiki po prostu są. No może nie gorsze, ale na pewno nie lepsze. Zważając jeszcze że kosztują 1500zł.
Więc tak. Sama rura ma dwa katalizatory: Jeden zaraz po wyjściu od silnika, a drugie tak na samym spodzie motoru. Jest to singiel - więc rura jest w całości. Od silnika do puszki włącznie. Więc trzeba ciąć i spawać - czysta przyjemność. Ale Akrapa czy Arrowa czy inne tam akcesoryjne to chyba się kupuje układy wydechowe, a nie same tłumiki, chyba nie? Tak żę rura jest przystosowana odpowiednio, w sensie że w zestawie.
No więc ogólnie rzecz biorąc nie oddałbym go za żaden inny. No może za Akrapa w carbonie
(no dobra, tutaj się wymienię ze względu na tą naklejkę
)
Any questions?
Więc tak: niedawno zakładałem na forum temat o wymianie tłumika do YZF R 125, ale pewnie Was zaskoczę, bo nie interesował mnie IXIL, Akrap, Leo Vince czy Arrow. NIE! Wybrałem... Seryjny wydech od Yamahy r6, z roku 2006 i wyżej.
Nie wiem ilu osobom w kraju udało się to zrobić, jestem pewien że ze mną co najmniej 4. Wynik bomba.
Co do samego wydechu - gdybym nakleił naklejkę Arrow, lub Akrapovic, to tylko odjąłbym mu od wartości. Te akcesoryjne tłumiki po prostu są. No może nie gorsze, ale na pewno nie lepsze. Zważając jeszcze że kosztują 1500zł.
Więc tak. Sama rura ma dwa katalizatory: Jeden zaraz po wyjściu od silnika, a drugie tak na samym spodzie motoru. Jest to singiel - więc rura jest w całości. Od silnika do puszki włącznie. Więc trzeba ciąć i spawać - czysta przyjemność. Ale Akrapa czy Arrowa czy inne tam akcesoryjne to chyba się kupuje układy wydechowe, a nie same tłumiki, chyba nie? Tak żę rura jest przystosowana odpowiednio, w sensie że w zestawie.
No więc ogólnie rzecz biorąc nie oddałbym go za żaden inny. No może za Akrapa w carbonie


Any questions?
- kornel_p11
- Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 13/6/2012, 09:47
- Lokalizacja: Gniezno
Ja w do wr'ki kupiłem przelotówke samochodową za 50zł
Dźwięk jest naprawdę genialny, nie przypuszczał bym że tak fajnie będzie brzmiał. Na początku fakt, głośny ale jak się przepali to już cichnie, jest naprawdę ok.
Co do montowania..
Zakupiłem samą puchę (jak zresztą do samochodów), wyciąłem szlifierką oryginalną i dospawałem nowy. Ot cała filozofia.
Jeśli zakupujesz wydech takich firm jak Leo Vince czy Akrapovic dostajesz cały układ dedykowany dla twojego motocykla.
Przynajmniej tak mi się wydaje, jeśli źle prawię to poprawić.
Pozdro

Co do montowania..
Zakupiłem samą puchę (jak zresztą do samochodów), wyciąłem szlifierką oryginalną i dospawałem nowy. Ot cała filozofia.
Jeśli zakupujesz wydech takich firm jak Leo Vince czy Akrapovic dostajesz cały układ dedykowany dla twojego motocykla.
Przynajmniej tak mi się wydaje, jeśli źle prawię to poprawić.
Pozdro

-
Frankk - Świeżak
- Posty: 57
- Dołączył(a): 18/3/2011, 19:39
- Lokalizacja: Wrocław
Mój kolega też wybrał seryjny wydech od r6( bo tańszy) ale on kupił z kolankiem wydechowym i uciął przy samym wydechu z kawałkiem rury i przyspawał do oryginalnego kolanka i jest git ;]
Barton Fighter 50 -> Kawasaki GPZ 500S -> Kawasaki Ninja ZX7R
- Crank
- Świeżak
- Posty: 105
- Dołączył(a): 24/4/2012, 13:45
- Lokalizacja: Kielce (TKI)
Frankk, co do zakładania wydechu samochodowego, to rozważałem coś w stylu Mugena i podobnych, ale jeżeli chodzi o YZF R 125 to odradzam, bo zawory mogą iść po kilku tysiącach.
Percival - a no widzisz, tak kolega to rozwiązał. Ja mam to lepiej zrobione - kolanko przedłużone tytanową rurą, a potem obejmą złączone z oryginalnym tytanowym wydechem od r6, co daje możliwość wypięcia i dosztukowania czegoś innego. No ale jak mu nie zależało na dobrym wykonaniu. Ale przyznaj, dźwięk nie do porównania.
Szerokości!
Percival - a no widzisz, tak kolega to rozwiązał. Ja mam to lepiej zrobione - kolanko przedłużone tytanową rurą, a potem obejmą złączone z oryginalnym tytanowym wydechem od r6, co daje możliwość wypięcia i dosztukowania czegoś innego. No ale jak mu nie zależało na dobrym wykonaniu. Ale przyznaj, dźwięk nie do porównania.
Szerokości!
- kornel_p11
- Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 13/6/2012, 09:47
- Lokalizacja: Gniezno
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości