Zobacz wątek - VFR 800 vs FZ8 2012 ?

VFR 800 vs FZ8 2012 ?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

VFR 800 vs FZ8 2012 ?

Postprzez MANIAK. » 13/8/2012, 15:07

Witam wszystkich , pisze z konta mojego kolegi poniewaz mi po ostatniej burzy znikl internet..
Do rzeczy , sprzedalem wlasnie swojego Fazera 600 , byl to genialny sprzet..planuje kupic cos troszeczke mocniejszego z roku 2012 , moto bedzie uzywane bardzij turystycznie , ale lubie tez czasem zaszalec..No i tak Honda VFR 800 czy Yamaha FZ8 ? oczywiscie wersja S z owiewka..
ktory ma lepsze hamulce ? swiatla ? skrzynia ? osiagi ? chodz twierdze ze maja podobne..prowadzenie ? no i pozycja i komfort jazdy..robie trasy do 800 km..
prosze o pomoc , bo na nastepnyy sezon mam zamiar zmienic maszyne..mialem kupywac litra , ale uznalem ze nie chce..nie potrzebny mi poprostu taka moc i pojemnosc..co sadzicie o tych maszynach ? to bedzie moje drugie moto , pierwszy byl Fazerrek 600.:P
Kawasaki ZX-14R '12.
Avatar użytkownika
MANIAK.
Świeżak
 
Posty: 428
Dołączył(a): 15/4/2012, 17:43
Lokalizacja: jestes ?


Postprzez Bosman » 13/8/2012, 15:17

mogę się jedynie wypowiedzieć o FZ8 2012 (pół-owiewka) bo na takim miałem okazję pojeździć no i cóż motocykl genialny, nie zmieniłbym w nim kompletnie nic, paradoks że chcę kupić właśnie VFR 800 a są to bardzo podobne motocykle pod względem osiągów...

Cóż hamulce kosior na prawdę super działają, bardzo żwawy motocykl na jedynce spokojnie stówkę lecisz :)
Jeździłem tylko w mieście, ale ten motocykl jest do tego stworzony, skrzynia OK, jeden malutki mankament to to że ma lusterka na wysokości niektórych lusterek puszek i w korku trzeba uważać żeby nie zahaczyć, zgrabny i piękny motor, VFR jest szerszy i za pewne gorzej się jeździ w korku bo i waży 40-50 kg więcej od FZ8.

ps. Przypomniało mi się, zmieniłbym tłumik na sportowy ze względu na wygląd bo dźwięk bądź co bądź jest w porządku..
Bosman
Świeżak
 
Posty: 107
Dołączył(a): 15/6/2012, 00:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez RUTRA.RD » 14/8/2012, 09:53

tdm 900
bandit 1200

nie chodzi o moc ale moment obrotowy

i cenowo moto ktore podales znacznie sie różnią

po fazer 600 to tylko stary gaźnikowy fazer 1000 z kuframi i klamotami do turystyki( i zostanie ci jakies hmmm 20.000 zl ktore mi dasz jak kupisz 1000 fazera bo nie bedziesz żałował )
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez leff » 20/8/2012, 12:09

od B12 lepszy GSX1250FA
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4442
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez Bosman » 20/8/2012, 12:23

dziś miałem okazję przejechać się ponad 2 godzinki banditem 1250 (2012r.) i powiem że jest to potwór w porównianiu do FZ8, lecz z pełną stanowczością stwierdzam że na FZ8 miałem duużo większą frajdę z jazdy...

Może dlatego że ten bandzior był za mocny i ciężkawy? Hmm i moim zdaniem miał słabsze hamulce w porównaniu do FZ8 ale to takie odczucie na ciepło.

Dodam że jest większy gabarytowo (na oko, nie sprawdzałem) i gorzej się jeździ w korku (miałem wersję z pół-owiewką)
Bosman
Świeżak
 
Posty: 107
Dołączył(a): 15/6/2012, 00:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez motoluka » 20/8/2012, 14:40

Do turystyki VFR (bardziej elastyczny silnik, większa masa, lepsze możliwości załadunku), do zabawy FZ8 (lżejszy, bardziej poręczny).
Avatar użytkownika
motoluka
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
Lokalizacja: Europe

Postprzez leff » 20/8/2012, 14:45

Bosman, smigam GSX1250FA i jakos nie narzekam w korku, kwestia przyzwyczajenia a w trasie bajka ... moment robi swoje bo mocy to ma mniej niz FZ8 a przynajmniej na papierku

VFR to kloc, wazy chyba tyle samo co duzy bandit
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4442
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez Black-Ghost » 20/8/2012, 18:13

Ja polece Kawasaki Z1000SX :) a z tych 2 które wymieniłes wolał bym fz8s ;)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez RUTRA.RD » 21/8/2012, 08:20

Z1000SX
chce nowke z salonu kto mi kupi ?? bardzo mi sie to moto podoba
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Bosman » 21/8/2012, 09:30

Ooo dokładnie popieram chłopaków FZ8 do miejskiej zabawy, duży bandit w trasę.

Może mocy (KM) ma mniej ale to jedzie momentem którego ma 30 Nm więcej i leci od samego dołu.
Bosman
Świeżak
 
Posty: 107
Dołączył(a): 15/6/2012, 00:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Black-Ghost » 21/8/2012, 16:52

A tam sam Nm to nie wszystko. Przydaje sie przy wyprzedzaniu bez zbijania biegu, ależ czyż nie taka jest filozofia wysokoobrotowych motocykli by zbic 2 w dół i ciągnac??
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez leff » 21/8/2012, 19:49

zalezy kto co lubi, B1250 potrafi wyleczyc teoretycznie mocniejsze moto spod swiatel, miedzy Nm przy 3750 a przy 11000 jest roznica
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4442
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez Black-Ghost » 22/8/2012, 12:10

I na ile mi uciekniesz tym banditem? 10metów? a potem wciągne cie airboxem? Bez przesady kto kupuje bandita żeby nim pałowac od swiateł do swiateł żeby pokazac że lepiej idzie z dołu jak sportowy litr :D
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez leff » 22/8/2012, 12:14

Black-Ghost sprobuj kiedys z B1250 :P
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4442
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez Black-Ghost » 22/8/2012, 12:17

I myslisz że jakoś da mi po piętach? :D Prosze cie żyjesz suchymi danymi technicznymi. Zbudz sie! :D Czemu autor tematu tak przycichł?
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez leff » 22/8/2012, 12:18

nie da Ci po pietach na dluzsza mete ale calkiem niezle bedzie sie trzymal dopiero jak sie wkrecisz wyzej zrobisz mu za znikajacy punkt :)
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4442
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez Black-Ghost » 22/8/2012, 12:21

No i doszlismy do jakiegos konsensu rozmowy! Z tym co teraz napisałes sie zgodze. Ale nie rób z B12 bolidu F1 :D
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez leff » 22/8/2012, 12:22

ja z tego robie calkiem fajnie zapierdzielajacy autobus :D
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4442
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez ZooL » 25/8/2012, 14:04

przy zastanawianiu sie wez pod uwage, ze vfr to konstrukcja i technologia z roku 2002, fazer jesli mnie pamiec nie myli to rok 2010 (chociaz nie wiem jaka czesc jest zaporzyczona ze starej konstrukcji).
ZooL
Świeżak
 
Posty: 279
Dołączył(a): 10/1/2009, 22:32

Postprzez leff » 26/8/2012, 21:26

no i co z tego? GSR750 jest nowsza konstrukcja od GSR600 a stary ma wahacz aluminiowy a nowy ma stal ....
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4442
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr