Aprilia rs 50 - Poważny problem z silnikiem.
• Strona 1 z 1
Aprilia rs 50 - Poważny problem z silnikiem.
Witam, właśnie wczoraj coś mi się stało w silniku od aprili rs 50 ( am6) ( 2010r. ) jechałem sobie z parkingu i jak wracałem do domu to moto zaczęło tracić obroty, zablokowało mi tylne koło więc zjechałem na pobocze i moto samo zgasło. chciałem odpalić ze startera ale było słychać tylko takie " stuk " i nic. na pycha też nie odpalił bo koło jest zablokowane na biegu ( na luzie normalnie się kręci a na biegu nie chce) więc zaholowałem do domu, wyjąłem silnik i co się okazało, korbowód ma luz na wale a jak świece latarką do wału to widzę tam dużo syfu ( coś się zmieliło ) teraz moje pytanie, jak mogę wyczyścić środek tej obudowy gdzie jest wał? jak mam wymienić korbowód i łożysko igiełkowe na wale? czy konieczne jest " rozpoławianie silnika " tzn. wyciąganie skrzyni biegów?
Ps. dodam że jestem zielony w mechanice silnikowej, czy dam rade to zrobić sam? bo jak pojechałem do mechanika to powiedział 1500 zł... dodam też, że jak wracałem z tego parkingu to wcześniej moto dostało troche w p*** bo ucze się stuntu. czy to mogło mieć związek z tą usterką? ja obstawiam że padło łożysko igiełkowe, bo korbowód ma luz na wale, ale tak jak już wspomniałem - jestem zielony w tym temacie i prosze bardzo o pomoc.. Lewa Manetkowicze
Ps. dodam że jestem zielony w mechanice silnikowej, czy dam rade to zrobić sam? bo jak pojechałem do mechanika to powiedział 1500 zł... dodam też, że jak wracałem z tego parkingu to wcześniej moto dostało troche w p*** bo ucze się stuntu. czy to mogło mieć związek z tą usterką? ja obstawiam że padło łożysko igiełkowe, bo korbowód ma luz na wale, ale tak jak już wspomniałem - jestem zielony w tym temacie i prosze bardzo o pomoc.. Lewa Manetkowicze
Ostatnio edytowano 12/8/2012, 10:20 przez stuncik1, łącznie edytowano 1 raz
-
stuncik1 - Świeżak
no może ktoś już to kiedyś robił i mi powie jak można to zrobić samemu tak żeby zrobić