Zobacz wątek - Dziwne zachowanie silnika 125 2t.

Dziwne zachowanie silnika 125 2t.

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

Dziwne zachowanie silnika 125 2t.

Postprzez osi502 » 11/8/2012, 11:09

Witam.
Niedawno zakładałem temat o hondzie mtx 125 której dolegały dławienia i ogromne spalanie. Po tygodniowej przerwie honde chciałem zaprowadzić do mechanika a ona odpaliła od 1 strzała zero dławień a do tego na 1,7l benzyny robie 30km :D . Mam pytanie odnośni obrotów maksymalnych a mianowicie moja honda na 3/4 gazu kreci 9500/9800 obr i zaczyna sie dławić wiec chyba moduł ja blokuje bo co z dalszym luzem manetki pewnie zamknął by obrotomierz. Można gdzie dostac odblokowany moduł albo czy dało by rade wykorzystać od jakiegoś skutera 2t? Tak w ogole to ta honda jest strasznie dziwna :lol: . Po zdjeciu blokady na wydechu urwała łańcuch 428 o przebiegu 200km i wyrwały sie wszystkie mocowania silnika do ramy. Gdy je przyspawam to po prostu urywa sie kawał ramy albo tej blaszki myslałem nad dorobieniem jeszcze innych mocowań które bym przyspawałem od tych profili. Spełni to
zadanie? Jak na jej wiek to ma bardza duzo mocy od yamahy yzf 250 na przyspieszenie nie odstaje jedynie na v max bo moja leci 110 aha i jeszcze zawór wydechowy został zdemontowany.
Proszę o odp. na moje pytania.
Pozdrawiam.
osi502
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 12/5/2012, 17:52


Postprzez leśny rajder » 11/8/2012, 12:07

są dwie opcje co do urywania sie:
1. za duż moc nieprzeliczona na te lementy konstrukcyje co Ci sie urywają
2: zmęczenie materiału

Poczytaj na forach cos o tej Hondzie, czasami mozna znalezc jakąs konkretna informacje ;D
leśny rajder
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 1/5/2011, 17:15
Lokalizacja: Katowice (nie centrum)

Postprzez Mateusz250 » 11/8/2012, 14:26

Problemy pojawiły się po zdjęciu blokady więc chyba pierwsza opcja, jeszcze ten łańcuch, ale z drugiej strony to przecież fabrycznie rama itd nie były robione pod zablokowany silnik więc może problem tkwi gdzie indziej. Ciekawe.
Mateusz250
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 25/1/2012, 21:19

Postprzez henio12323 » 11/8/2012, 22:26

rama jest zawsze robiona ze sporym zapasem w stosunku do fabrycznie odblokowanego silnika. nie mówie o tuningu typu podnoszenie kompresji itp itd. to stare moto moze sie urywac. moze silnik ma za duze wibro, tam jest wałek balansujący moze on juz nie jest idealnie wywazony. co do łancucha na 100% dobrze był naciagniety, ( nie za mocno ) zębatki były nowe ?

co do modułu nie doradze za bardzo, ale wiem że do yamahy DT starszej moduł od skuterka yamahy jog pasował bez przeróbek i odblokowywał moto
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kris514 » 12/8/2012, 07:56

A mi się wydaje że wina leży w gaźniku:
NA początku brud wpadł w zaworek od pływaka(dlatego nie domykał i duże spalanie)
Potem brud przesunął się na dyszę główną(i stąd mulenie na pełnej manecie)
Możliwe że masz blokadę obrotów ale na ful manecie nie powinen mulić do tych twoich 9500
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr