Zobacz wątek - Kupno motocykla na kategorie A2

Kupno motocykla na kategorie A2

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

Kupno motocykla na kategorie A2

Postprzez kamil113 » 9/8/2012, 14:57

Witam, niestety los chciał, że obowiązywać mnie będą nowe przepisy. I w związku z tym chciałbym się Was poradzić jakie moto zakupić. Dodam że do tej pory jeździłem i jeżdze Yamaha Dt 125. Motocykl który zakupie ma mi służyć 2 maksymalnie 3 lata, bo kiedy będę mógł posiąść kat.A to mam zamiar kupic Yamahe R6 (2006-) bądź Suzuki GSXR 750( k8 ,k9) w grę wchodzić będzie również Kawa 636 (05-06) I w tym momencie zapytam który motocykl pomożę mi dobrze przygotować się do ogarnięcia jednego z w/w motocykli.
Głównym faworytem jest dla mnie Yamaha MT-03.
Wzrost :183 Waga : 74 kg , motocyklem będę jeździł na codzień ale koszt eksploatacji jest dla mnie mało ważny.
Podsumowując jaki motocykl polecilibyście mi kat.A2 ?
Z góry dzieki za odpowiedzi :)
kamil113
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 13/2/2011, 20:25


Postprzez motoluka » 9/8/2012, 15:02

No cóż tutaj dodać, MT-03 to według mnie najciekawsza propozycja, jeśli cena nie gra roli. Nie jest często polecana bo jest znacznie droższa od popularnej klasy 500ccm, to dobry motocykl zarówno do nauki jak i do czegoś więcej. Pozwoli na wiele, wybaczy wiele, ja bym decydował się właśnie na niego.
Avatar użytkownika
motoluka
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
Lokalizacja: Europe

Postprzez kamil113 » 9/8/2012, 15:09

a jak u niej z komfortem jazdy? czy pomoże mi Ona lepiej niż Dt-ka przystosować się do poźniejszego sporta?
kamil113
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 13/2/2011, 20:25

Postprzez motoluka » 9/8/2012, 15:30

Komfort jazdy zależy co masz na myśli, w teren tym nie wjedziesz, ale precyzja prowadzenia jest bardzo dobra, podejrzewam że lepsza niż w DT (nie jeździłem nigdy DT). Zdecydowanie pomoże Ci w większym stopniu przystosować się do motocykla sportowego ponieważ jest mocniejsza od DT a i cała konstrukcja jest znacznie nowsza.
Avatar użytkownika
motoluka
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
Lokalizacja: Europe

Postprzez kamil113 » 9/8/2012, 15:33

aha, wielkie dzięki za pomoc :) a jeszcze zapytam już trochę wybiegając w przyszłość: który z tych trzech sportów będzie najlepszy ? :)
kamil113
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 13/2/2011, 20:25

Postprzez provit » 9/8/2012, 15:59

Jeżeli na mt03 trzęsie tak jak na tych singlach z nauki jazdy to musi być lipa. Mnie to strasznie wkurzało mówiąc szczerze.
provit
 

Postprzez KaG » 9/8/2012, 16:07

singiel ma swoje uroki
KaG
 

Postprzez jaroaro » 9/8/2012, 16:29

Na tenere 660 trochę trzęsie więc pewnie na mt03 również
Triumph Street Triple
jaroaro
Bywalec
 
Posty: 758
Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
Lokalizacja: się biorą wszy

Postprzez kamil113 » 9/8/2012, 20:42

to co moglibyście mi zaproponować w cenie 12-15 tyś.? przypominam że motocykl "tylko" na 2 lata :)
kamil113
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 13/2/2011, 20:25

Postprzez cJarek » 9/8/2012, 20:45

Niekoniecznie. Mozesz tez kupic wiekszego "kastrata".
cJarek
 

Postprzez motoluka » 9/8/2012, 20:47

Jak to jest z tymi ograniczeniami moc po ograniczeniu ma się mieścić w normach a bez ograniczeń nie przekraczać ich więcej aniżeli dwukrotnie?
Avatar użytkownika
motoluka
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
Lokalizacja: Europe

Postprzez cJarek » 9/8/2012, 21:00

O ile ta wzmianka w przepisie przejdzie. Niemcy n.p. nie chca tego ograniczenia - kastrowac mozna wszystko. Czyli n.p. z R1 zrobic na dwa lata 50KM.
cJarek
 

Postprzez kamil113 » 9/8/2012, 21:08

ile wtedy kosztowała by taka "kastracja" ? :D
kamil113
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 13/2/2011, 20:25

Postprzez cJarek » 9/8/2012, 21:37

W niemcowni na dzien dzisiejszy miedzy 200 a 800 PLN - w zaleznosci czy dajesz do serwisu czy sam zakladasz blokade.
cJarek
 

Postprzez Mateusz250 » 10/8/2012, 08:18

Jeśli ceny takie by były to ciekawa opcja jeśli ktoś nie chce kupować innego moto. Tylko ciekawe jakie będą koszty takiego zabiegu bo pewnie jak wejdą nowe przepisy to ten kto może będzie chciał na tym zarobić i nie będzie tak tanio :).
Mateusz250
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 25/1/2012, 21:19

Postprzez fincher » 10/8/2012, 11:30

I niezłe przekręty bedą się na tym też robić :) bo nie wydaje mi się aby ktoś kto ma w jakiś banalny sposób ograniczoną moc na np cbr 600 tego ograniczenia po badaniu techniczym nie wywalił :)
DragStar125>CBR125>FZS600>FZ6n
Avatar użytkownika
fincher
Bywalec
 
Posty: 822
Dołączył(a): 20/6/2011, 21:45

Postprzez provit » 10/8/2012, 11:38

motoluka napisał(a):Jak to jest z tymi ograniczeniami moc po ograniczeniu ma się mieścić w normach a bez ograniczeń nie przekraczać ich więcej aniżeli dwukrotnie?

Jak ja czytałem to mówili, że można max o połowę skastrować, czyli nie możesz mieć fabrycznie więcej niż te 96 km jak chcesz mieć po kastracji coś, czym możesz jeździć na a2.
provit
 

Postprzez kamil113 » 10/8/2012, 15:03

a co moglibyscie mi polecic do takiej kastracji.
kamil113
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 13/2/2011, 20:25

Postprzez Karol20 » 10/8/2012, 15:06

fincher napisał(a):I niezłe przekręty bedą się na tym też robić :) bo nie wydaje mi się aby ktoś kto ma w jakiś banalny sposób ograniczoną moc na np cbr 600 tego ograniczenia po badaniu techniczym nie wywalił :)


Np niektore sv'ki wypinasz kabelek z modulu i juz smigasz pelna moca. A kastruje sie je najczesciej do 25kw.
Suzuki SV650s k7
Karol20
Bywalec
 
Posty: 595
Dołączył(a): 11/7/2012, 19:16

Postprzez cJarek » 10/8/2012, 20:08

fincher napisał(a):... tego ograniczenia po badaniu techniczym nie wywalił :)


A jaki jest tego sens? Po usunieciu blokady jedziesz pojazdem do ktorego nie masz prawka. Rownolegle masz moto bez homologacji - czyli brak ubezpieczenia. Zamiast kombinowac z usuwaniem blokady lepiej rejestrowac cos wiekszego - mniejsze konsekwencje.
cJarek
 



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr
cron