Zobacz wÄ…tek - Problem z peugeot speedfight LC
NAS Analytics TAG

Problem z peugeot speedfight LC

i inne małe pojemności
_________

Problem z peugeot speedfight LC

Postprzez szoker4c » 6/8/2012, 14:37

Witam.
Mianowicie problem mojego speeda polega na tym że jest trochę słabszy i gdy próbuje nim ruszyć to jest takie dzwine uczucie jakby go coś dusiło ale po 2-3 sekundach wraca do normy i jedzie już dalej.
Problem zaczął się pojawiać po przeczyszczeniu gaźnika najpierw zalewał się cały gaźnik i wylewała się benzyna każdą możliwą dziura w gaźniku ale potem ten problem został zwalczony poprzez ponowne przeczyszczenie gaźnika kompresorem. I teraz właśnie mam problem z tym że jest troche słabszy i coś go dłusi podczas jazdy. Jest to dosyć denerwujące bo czasem na światłach nie mogę się zebrać a kiedy ściągnąłem filter powietrza to było odrobinę lepiej ale nie było tak jak powinno Co to może być?
szoker4c
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 6/8/2012, 14:34
Lokalizacja: Tarnów


Postprzez mater13 » 6/8/2012, 16:36

Rozbierz cały gażnnik i przeczyść go porządnie a nie kompresorem. Potem wyreguluj go i powinno wszystko wrócić do normy
mater13
Świeżak
 
Posty: 216
Dołączył(a): 11/7/2011, 09:34


Postprzez szoker4c » 7/8/2012, 13:46

A podałbyś mi jakieś wskazówki jak dobrze wyregulować gaźnik? Bo tylko umiem się obrotami bawić a ta druga śrubka nawet nie wiem do czego służy.
szoker4c
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 6/8/2012, 14:34
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez miki1406 » 7/8/2012, 14:00

Wkręcaj i licz obroty. Jak wykręcisz potem to wkręć po czyszczeniu i wykręć od maxa o tyle samo. Jest to tzw "pilot screw" śruba regulacji składu mieszanki, powietrze-paliwo. Precyzyjnie dostraja się to świecą colortune np. http://allegro.pl/swieca-diagnostyczna-colortune-szklana-swieca-i2545527195.html (otwórz link) i do tego kątowy śrubokręt np. http://allegro.pl/wkretak-srubokret-katowy-do-synchronizacji-gazniko-i2510945271.html (otwórz link). W singlach jest łatwiej można podjechać na analizator spalin.

Jak dla ciebie to pierwsza metoda, lub serwisówka i ustawienie "wykrętu" na fabryczny.

Ustawienie zbyt ubogiej mieszanki - spalanie w wysokiej temperaturze, krzywienie głowicy, wypalanie zaworów(tylko 4T), przebarwienia kolektora wydechowego i tłumika, problemy z wolnymi obrotami

Ustawienie zbyt bogatej - zalewanie silnika, wysokie zużycie paliwa, problem z wolnymi obrotami, zasyfianie wydechu (oblepianie mieszaniną paliwa+oleju+sadzy)

To tak na szybko ;-)
Jak fenix z popiołów :)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2847
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê