Problem z peugeot speedfight LC
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Problem z peugeot speedfight LC
Witam.
Mianowicie problem mojego speeda polega na tym że jest trochę słabszy i gdy próbuje nim ruszyć to jest takie dzwine uczucie jakby go coś dusiło ale po 2-3 sekundach wraca do normy i jedzie już dalej.
Problem zaczął się pojawiać po przeczyszczeniu gaźnika najpierw zalewał się cały gaźnik i wylewała się benzyna każdą możliwą dziura w gaźniku ale potem ten problem został zwalczony poprzez ponowne przeczyszczenie gaźnika kompresorem. I teraz właśnie mam problem z tym że jest troche słabszy i coś go dłusi podczas jazdy. Jest to dosyć denerwujące bo czasem na światłach nie mogę się zebrać a kiedy ściągnąłem filter powietrza to było odrobinę lepiej ale nie było tak jak powinno Co to może być?
Mianowicie problem mojego speeda polega na tym że jest trochę słabszy i gdy próbuje nim ruszyć to jest takie dzwine uczucie jakby go coś dusiło ale po 2-3 sekundach wraca do normy i jedzie już dalej.
Problem zaczął się pojawiać po przeczyszczeniu gaźnika najpierw zalewał się cały gaźnik i wylewała się benzyna każdą możliwą dziura w gaźniku ale potem ten problem został zwalczony poprzez ponowne przeczyszczenie gaźnika kompresorem. I teraz właśnie mam problem z tym że jest troche słabszy i coś go dłusi podczas jazdy. Jest to dosyć denerwujące bo czasem na światłach nie mogę się zebrać a kiedy ściągnąłem filter powietrza to było odrobinę lepiej ale nie było tak jak powinno Co to może być?
- szoker4c
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 6/8/2012, 14:34
- Lokalizacja: Tarnów
Wkręcaj i licz obroty. Jak wykręcisz potem to wkręć po czyszczeniu i wykręć od maxa o tyle samo. Jest to tzw "pilot screw" śruba regulacji składu mieszanki, powietrze-paliwo. Precyzyjnie dostraja się to świecą colortune np. http://allegro.pl/swieca-diagnostyczna-colortune-szklana-swieca-i2545527195.html (otwórz link) i do tego kątowy śrubokręt np. http://allegro.pl/wkretak-srubokret-katowy-do-synchronizacji-gazniko-i2510945271.html (otwórz link). W singlach jest łatwiej można podjechać na analizator spalin.
Jak dla ciebie to pierwsza metoda, lub serwisówka i ustawienie "wykrętu" na fabryczny.
Ustawienie zbyt ubogiej mieszanki - spalanie w wysokiej temperaturze, krzywienie głowicy, wypalanie zaworów(tylko 4T), przebarwienia kolektora wydechowego i tłumika, problemy z wolnymi obrotami
Ustawienie zbyt bogatej - zalewanie silnika, wysokie zużycie paliwa, problem z wolnymi obrotami, zasyfianie wydechu (oblepianie mieszaniną paliwa+oleju+sadzy)
To tak na szybko
Jak dla ciebie to pierwsza metoda, lub serwisówka i ustawienie "wykrętu" na fabryczny.
Ustawienie zbyt ubogiej mieszanki - spalanie w wysokiej temperaturze, krzywienie głowicy, wypalanie zaworów(tylko 4T), przebarwienia kolektora wydechowego i tłumika, problemy z wolnymi obrotami
Ustawienie zbyt bogatej - zalewanie silnika, wysokie zużycie paliwa, problem z wolnymi obrotami, zasyfianie wydechu (oblepianie mieszaniną paliwa+oleju+sadzy)
To tak na szybko

Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości