Zobacz wątek - Yamaha XJ 750

Yamaha XJ 750

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

Yamaha XJ 750

Postprzez Multi363 » 5/8/2012, 17:06

Witam! Posiadam Yamahę XJ 750 która stała w garażu przez dłuższy czas a teraz chciałbym na niej pojeździć ale nie mogę jej odpalić.Gdy wleje paliwo do cylindra po wykręceniu świec pali bez najmniejszego zarzutu i można jeździć do woli. a gdy jest zimna nie da się zapalić trzeba wlewać paliwo do cylindra.
Pozdrawiam!
Multi363
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 5/8/2012, 16:53
Lokalizacja: Olesno


Postprzez sailence » 6/8/2012, 12:36

1. Sprawdź stan świec (iskra, odstęp elektrod, ich kolor) - lekko papierem przeleć powierzchnię elektrody, bo jak xjota stała to mogła zaśniedzieć.
2. Odpalasz na ssaniu?
3. Popróbuj z ustawieniem kranika z ON na PRI.
sailence
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 12/6/2012, 15:06

Postprzez miki1406 » 6/8/2012, 13:38

Podstawowy serwis! Czyszczenie gaźników, kranika, regulacja zaworów itd...
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez MANIAK. » 6/8/2012, 13:47

Moto w ziemie trzeba przepalac..co 2-3 tygodnie , kumpel mial ZZR 600 i stala przez cala zimie nie odpalana i tez mu nie chciala odpalic..dopiero musial robic servis , czyszczenie gaznikow , regulacja zaworow , swiece itp..
Kawasaki ZX-14R '12.
Avatar użytkownika
MANIAK.
Świeżak
 
Posty: 428
Dołączył(a): 15/4/2012, 17:43
Lokalizacja: jestes ?

Postprzez miki1406 » 6/8/2012, 14:01

Przez przepalanie rozumiemy, uruchomienie silnika odczekanie do uzyskania temperatury roboczej i dopiero zgaszenie. Odpał na 2 minuty niszczy świece
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez Slusar91 » 6/8/2012, 16:32

Dobrego silnika nie trzeba przepalać, jak ma zapalić to zapali i po 20 latach stania... Regulacja zaworów - od czego sie poprzestawiały? Chyba nie od stania.. Przyczyny szukaj w gaźniku.
Slusar91
Świeżak
 
Posty: 136
Dołączył(a): 14/8/2011, 16:59
Lokalizacja: Żagań/Lubuskie

Postprzez Multi363 » 8/8/2012, 10:21

Teraz po wyczyszczeniu gaźników i wyregulowaniu zapala ale po ostudzeniu znowu nie mogę zapalić gdyż świece są zasyfione. Po każdej jeździe muszę je czyścić.
Pozdrawiam!
Multi363
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 5/8/2012, 16:53
Lokalizacja: Olesno

Postprzez miki1406 » 8/8/2012, 11:48

Wymień olej. Miałem tak w czajniku. Zostawiłem go na zimę na pri, zaworki iglicowe puszczały paliwo, to przelewało się na zawory, potem na tłoki i przez pierścienie do oleju... Rozrzedziły go i po odpaleniu był "przesysany" na górę, przepalani i kopcił świece. Zęby na tym zjadłem i waliłem głową w ścianę ;-)
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez Multi363 » 8/8/2012, 14:10

A wie ktoś jak zrobić samodzielnie wakuometr do synchronizacji 4 gaźników?
Pozdrawiam!
Multi363
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 5/8/2012, 16:53
Lokalizacja: Olesno

Postprzez miki1406 » 8/8/2012, 14:13

Ja robiłem olejowy, ale polecam kupić sobie gotowy. Lepiej pracują, mają regulację (dławienie) i niezbędny zestaw końcówek...

Polecam wskazówkowe! Zobacz http://allegro.pl/wakuometry-wakuometr-do-synchronizacji-gaznikow-i2479441248.html (otwórz link) Wychodzi 200zł czyli po 50zł za zegar. Jak szukałem zegarów luzem to 42zł chcieli...
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr