Bus do przewozu motocykli (Dylemat)
Posty: 41
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Bus do przewozu motocykli (Dylemat)
Witam tak jak w temacie zaczynam zbierac info na temat jakies przyziemnego busika za rozsądna kwote do którego wsadze motocykl a najlepiej dwa. To co mi najbardziej wpadło w oko i jest w moim budzecie (max 13-15tyś zł): Ford transit V, Mercedes Vito W638 ew bardzo mi sie podoba Renault/Opel/Nissan-Trafic/Vivaro/Primastar ale wydaje mi sie że w mojej kasie bedzie cieżki do dostania. Mercedesa znam dobrze bo ojciec takiego posiada tyle że w ujowej konfiguracji(6siedzeń) Ale chciał bym aby był na comonrailu! Jeszcze fajny jest wspomniany wczesniej Transit ten najmniejszy i najniższy! Bo jego wymiary wewnętrzne sa naj optymalniejsze pod 2 motocykle a z zewnątrz jest tylko deczko większy jak vito czy trafic. Miał ktoś z was stycznosc z tymi samochodami?
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Ja miałem styczność z Transitem, ale wysokim, czemu nie chcesz wysokiego, wygoda ładowania jest dużo wyższa.
-
motoluka - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1914
- Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
- Lokalizacja: Europe
Nie kupuj transita. Ma CR na Delphi'u i zero części zamiennych z tańszej półki. Kup Vito bo jak diesel to merc
Dobre jednostki robi. Trafic tylko do 200tyś km przebiegu potem sypie się wszystko. Czemu nie rozważasz T4?? Ma z ostatnich lat ładne wnętrze jak w Passacie prawie
. Wnętrze 6osobowe wcale kulawe nie jest! Wywalasz fotele, wpinasz rynny i już śmigasz moto... A na zlot
Wpinasz fotele i jazda całą ekipą!
Ja poszukałbym ładnego T4 w Multivanie o. Względnie Vito bo też ma ładne wnętrze i jest solidnie wykonany.
Ja aktualnie śmigałem 100tysi transitem i dla mnie to auto na 300tysi... Podobnie trafic i pochodne. Natomiast Vito/Sprinter/LT/T4 to auta na 1 milion km. ( A na pewno T4 2,4 SDI na 780tyś bez remontu generalnego
- pozdrawiam KubÄ™ z roboty)



Ja poszukałbym ładnego T4 w Multivanie o. Względnie Vito bo też ma ładne wnętrze i jest solidnie wykonany.
Ja aktualnie śmigałem 100tysi transitem i dla mnie to auto na 300tysi... Podobnie trafic i pochodne. Natomiast Vito/Sprinter/LT/T4 to auta na 1 milion km. ( A na pewno T4 2,4 SDI na 780tyś bez remontu generalnego

Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Żuk z gazem. Tylko stosunkowo wysoki próg załadunku.
Ale na poważnie. Ten wóz ma być tylko do przewozu motocykla? Masz aktualnie jakikolwiek samochód? Nie lepiej cokolwiek plus hak i laweta?
Ale na poważnie. Ten wóz ma być tylko do przewozu motocykla? Masz aktualnie jakikolwiek samochód? Nie lepiej cokolwiek plus hak i laweta?
Watch out, we got a badass over here!
-
Walenty - Moderator
- Posty: 3602
- Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
- Lokalizacja: SKL
miki1406 napisał(a):Nie kupuj transita. Ma CR na Delphi'u i zero części zamiennych z tańszej półki. Kup Vito bo jak diesel to mercDobre jednostki robi. Trafic tylko do 200tyś km przebiegu potem sypie się wszystko. Czemu nie rozważasz T4?? Ma z ostatnich lat ładne wnętrze jak w Passacie prawie
. Wnętrze 6osobowe wcale kulawe nie jest! Wywalasz fotele, wpinasz rynny i już śmigasz moto... A na zlot
Wpinasz fotele i jazda całą ekipą!
Ja poszukałbym ładnego T4 w Multivanie o. Względnie Vito bo też ma ładne wnętrze i jest solidnie wykonany.
Ja aktualnie śmigałem 100tysi transitem i dla mnie to auto na 300tysi... Podobnie trafic i pochodne. Natomiast Vito/Sprinter/LT/T4 to auta na 1 milion km. ( A na pewno T4 2,4 SDI na 780tyś bez remontu generalnego- pozdrawiam Kubę z roboty)
Prawda, widywałem Sprintery, które miały 800 000km a śmigały jak nowe. Z Vito zapewne jest podobnie.
-
motoluka - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1914
- Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
- Lokalizacja: Europe
No więc tak T4 odpada bo 2 motocykle wchodzą na styk! i mam uprzedzenie do VW i żadnego nie chce! Vito tak jednostki napedowe ma naprawde niezawodne ale jak wszystkie dostawczaki mercedesa bardzo lubią korodowac! Transit by mi pasował najbardziej bo tam motocykle wejdą i zostanie troche luzu na jakies oponki czy coś. Busa chce kupic po to by załadowac moto i poleciec na tor do brna czy slovakianring. Wysoki transit odpada bo jest zbyt podatny na wiatr boczny. Wiem bo jezdziłem średnim boxerem i odpada taki bus. tylko niski. Posiadam samochód osobowy bmw ale chce sie pozbyc i kupic tylko i wyłącznie busa bo 3 miejsca z przodu mi wystarczą! Przyczepka odpada bo nie zabazpiecza przed kradzierzą!! A potrzenował bym czasem aby moto postało dzień ,dwa w holandia u mnie pod domem na parkingu! Wiec schowam do busa i nikt nie wie co tam jest! a na przyczepce to nigdy nie wiadomo kiedy kogos zainteresuje. Bus to taki mini garaż dla motocykla
Nie potrzebuje busa do nabijania milionów kilometrów. Ma byc pakowne, dobrze wyglądac i miec jakies własciwosci jezdne! Widze że wybór padnie pomiedzy Vito a transitem. Chyba że macie jeszcze jakies propozycje?


"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
To głupie ale mi się IVECO podobają. Takie fajne, kwadratowe.
No i chamski akcent: http://www.auto-motor-i-sport.pl/m/510/ ... 1131a8.jpg look!
No i chamski akcent: http://www.auto-motor-i-sport.pl/m/510/ ... 1131a8.jpg look!
Watch out, we got a badass over here!
-
Walenty - Moderator
- Posty: 3602
- Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
- Lokalizacja: SKL
nie kupuj vita bo to padaki, sypią się i mega korodują, z 3-4 znajomych ma vita i każdy śle na nie długie, ja bym wybrał t4 2.5diesel pancerne samocohdy nie do zdarcia, zobacz ile tego śmiga na ulicach, części tanie jak barszcz, które sam wymienisz w garażu, silniki robią takie przebiegi żę szok, kumpel kupuje motocykle na handel, ma nalatane z 400tys. i śmiga jak nowy, 2 ścigacze wchodzą bez problemu, a raz wieźliśmy 3 crossy
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
-
7beat - Stały bywalec
- Posty: 1048
- Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
- Lokalizacja: Maków Mazowiecki
Walenty pokazałes mi VW T5 który kosztuje grubon ponad 30-40tys zł
7beat Troche głupoty gadasz bo tak jak napisałem mam już w domu Vito i nikt nie ma zastrzeżeń do mechaniki itp tylko blacharka to minus samochodu! T4 już powiedziałem że odpada bo to brzydki kanciaty VW. Co z tego że jezdzi tego od uja. Gdybym chciał auto czy moto jak ma każdy to zapewne dzisiaj jeżdził bym Golfem IV i jakas honda CBR
Odpada. Każde auto sie psuje ale jest stara dobra zasada" Jak dbasz tak masz" Vito czy transit wyglądaja przynajmniej jakos nowoczesniej jak kanciaty VW T4 z lat 80. Ktoś ma może dokładne dane przestrzeni ładunkowej? owych samochodów? Wiem że Vito ma Dł:230/Wys:140/szer:170 (miedzy nadkolami:140. Tak jak mówilem potrzebuje busa którego bede mógł również używac na codzień.
takie vito mnie interesuje tylko bez siedzem z tylu: http://www.google.com/imgres?um=1&hl=pl ... YDQ&zoom=1
ew. taki transit: http://www.google.com/imgres?um=1&hl=pl ... =110&ty=70


takie vito mnie interesuje tylko bez siedzem z tylu: http://www.google.com/imgres?um=1&hl=pl ... YDQ&zoom=1
ew. taki transit: http://www.google.com/imgres?um=1&hl=pl ... =110&ty=70
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
vito ma tyle samo przestrzeni ładunkowej co t4 albo ciut mniej, a vw wcale takie brzydkie nie są pierwsze roczniki może i tak ale nowsze po lifcie są luks nawet ten [url]http://otomoto.pl/volkswagen-t4-transporter-2-5-tdi-5-osob-wzorowy-T3126422.html już łanie wygląda[/url] ale jak nie chcesz to nie namawiam, ale kumple naprawde narzekają na vita, dwóch kupywało kiedyś nówki z salonu i teraz są calutkie pordzewiałe i warsztat nie jest im obcy
już chyba bym tego transita wybrał ludzie niby chwalą ALE TO FORD!!! nigdy w życiu nie wezmę na warsztat forda!! 


tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
-
7beat - Stały bywalec
- Posty: 1048
- Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
- Lokalizacja: Maków Mazowiecki
A LT-ek dla ciebie za duży ? Wejdą spokojnie motocykle pełne kombinezony, opony i sprzęt dodatkowy . Tylko trzeba szukać egzemplarza który nie pracował na budowach.
motorynka- aprillia scarabeo --- Yamaha xj 600 

- carma
- Świeżak
- Posty: 412
- Dołączył(a): 24/6/2008, 18:46
- Lokalizacja: OPATÓW- Warszawa
Tak LT-ek zdecydowanie za duży! Tak jak powiedziałem potrzebuje busa którym mogół bym sie normalnie poruszac na codzień a od czasu do czasu zapakowac 2 motory i poleciec na tor. Po 2 ostatnio miałem małą przygodne! Delikatny szlif na drewnianym mostku i urwałem seta! Musiałem na jednym biegu wracac prawie 100km bez jednej stopki! Nigdy wiecej w życiu!!! Temu potrzebuje busa bo nigdy nic nie wiadomo bo gdyby sie to stało 500km od domu to nie wiem co bym zrobił :-/ "7beat Porównakj sobie tego topornego VW którego mi wysłałes do jakiego kolwiek busa podanego przezemnie! Wygląda poprostu tragicznie jak stara caravella. Za 19tys zł to mam Trafica z 2004roku który wygląda jak cywilizowany samochód! Co do Vito to zdania są podzielone! Zależy jakie vito kupisz czy produkcju polskiej czy Hiszpańskiej.
One bardzo różniły sie awaryjnoscia i korozją! Duże dostawczaki odpadają bo czesto robie trase 1400km z domu do Holandi i potrzebuje coś co rozwija przyzwoite prędkosci na autostradzie! Busy typu LT czy master/Ducato/sprinter odpadają bo na trasie 130km/h to już 7 poty są! Najbardziej by mi pasował Trafic bo ma 6 biegową skrzynie/ mało pali 1.9/2.0DCI ale jest poza moim budzetem! Leciałem Vitem do NL i spokojnie można trzymac prędkosc 150-160km/h na autostradzie 


"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
do t4 włożyliśmy honde cbr 600 i suzuki tylko nie pamiętam co to było czy gsxr czy gsxf i wszystko weszło bez problemu. Tylko tam motocykl stał w pionie i był przypinany na pasy do ściany oczywiscie nie bezpośrednio.
-
KAPELA911 - Bywalec
- Posty: 868
- Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
- Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni
Chce aby weszły dwa obok siebie bez problemu! Nie w pionie! nie pod sufitem. normalnie na kołchach! Srednio biorąc że bede woził ZX-10R i YZF-R1 motocykl ma 70cm szerokosci w najszerszym punkcie(czasza) Potrzebuje busa który ma minimum 160cm miedzy drzwiami i 120-140cm miedzy nadkolami, i 230cm długosci to takie minimum" Wiem już że ten transit który mnie interesuje (najmniejszy) ma 250cm długosci paki, 175cm szerokosci miedzy drzwiami i 140cm miedzy nadkolami. Więc jest najoptymalniejszy! Jeśli nie uda mi sie takiego kupic w dobrym stanie to zapewne kupie Vito. Nie chce żadnych samochodów z grupy VW.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Bym ci tu podrzucił busa z MAXXI ale jak widać chcesz coś mniejszego. Traffic Vivaro Primastar mają te same silniki. Sprintery ze starym silnikiem 2.9 do miliona przebiegu dawały(nasz ma obecnie pół miliona), a stare Vito z silnikiem 2.2 D również było mało awaryjne, tak więc jak bym wybierał dla siebie to Daimler Benz AG
-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/Włodawa
Grunder Stare vito jeszcze na pompie to 2.3 bo takie posiada mój ojciec. 2.2 to już common-rain. Ja wiem że Trafic/vivaro/primastar to to samo bo 3 marki tworzyły jeden samochód
Busy Maxxi fajne ale nie jest chcesz tego używac na codzień! jak czyms takim zaparkowac w miescie??
Miki1406 Z niemieckich samochodów osobowych kupił bym tylko BMW(bo sam posiadam) Mercedesy podobają mi sie tylko Dostawcze i ciężarowe
:) Widze że chyba nic ciekawszego jak Transit/Vito nie kupie.



"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
tak 2.3 D, mylło się.
Mam dla Ciebie super alternatywe :
Jeżdze tym na codzień po mieście tu w Niemczech i powiem że ciężko, ale dobrze że ma z tyłu 2 kamery
:D. Spalanie 10-12l, silnik rakieta Japońskiej produkcji 
Black-Ghost napisał(a): Busy Maxxi fajne ale nie jest chcesz tego używac na codzień! jak czyms takim zaparkowac w miescie??
Mam dla Ciebie super alternatywe :

Jeżdze tym na codzień po mieście tu w Niemczech i powiem że ciężko, ale dobrze że ma z tyłu 2 kamery


-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/Włodawa
A wyobrażasz sobie używac tego na codzień??
Bo ja nie bardzo
Miał byc bus nie mikrociężarówka 



"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Posty: 41
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości