Zobacz wątek - Głośny napęd

Głośny napęd

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

Głośny napęd

Postprzez Krmtzzz » 2/8/2012, 19:39

Siemanko

Problem jest taki, że od kilku dni strasznie głośno chodzi mi naped. Jest dobrze nasmarowany i smarowałem go zawsze w dobrym momencie. Jest tez dobrze naciagniety 35mm w najciasniejszym punkcie, 45 bodajze w punkcie najluzniejszym. Odciagajac lancuch z zebatki nie ma wiecej niz 2mm. Wychodzi na to ze lancuch jest dobry. Rolki sa wyebane czy moze to byc lozysko ?? Ma ktos jakies pomysly ? Kurcze ja osobiscie nie mam pojecia, w sobote jeszcze podjade do kumpla ktory ogarnia temat, zeby zobaczyl co i jak. Jest to dosc drazniace.
Avatar użytkownika
Krmtzzz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2077
Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
Lokalizacja: Rudnik n/Sanem


Postprzez henio12323 » 2/8/2012, 20:05

jasnowidzem nikt tu nie jest :P moze naped, moze łozyskoo. stary wyciagniety naped bedzie głosniej pracował wzgledem nowego zawsze. ale równie dobrze to moze byc łozysko np koła.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25960
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Nal » 3/8/2012, 13:10

długo już na tym napędzie latasz? przyjrzyj się dobrze łańcuchowi czy gdzieś nie ma przebarwień
<a href="http://szkolnis.pl">szkolnis.pl</a>
Avatar użytkownika
Nal
Świeżak
 
Posty: 408
Dołączył(a): 13/6/2009, 14:05
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki / Warszawa

Postprzez miki1406 » 3/8/2012, 13:55

sprawdź czy masz równo ustawione tylne koło. Czy zgrywają się zembatki
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez Krmtzzz » 3/8/2012, 22:15

Ja osobiscie przesmigalem na nim bodajze 4-5 tysi. Zostalo jeszcze ponad polowa regulacji. Sprawdze to kolo czy rowno, ale nigdy nie odczulem trudnosci z wchodzeniem w zakrety, co przy krzywo ustawionym kole byloby odczuwalne.
Avatar użytkownika
Krmtzzz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2077
Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
Lokalizacja: Rudnik n/Sanem

Postprzez henio12323 » 3/8/2012, 23:10

zobacz jeszcze czy jest równo rozciagniety, postaw moto na płaskiej powierzchni, zmierz czyms w jednym miejscu odległosc łancucha od wahacza ( tak zeby pomiar mozna było powtórzyc ) i potem przepchaj moto troche ii znów zmierz tak w kilku miejscach. wymiary wiadomo powinno byc identyczne. mi kiedys w moto sie starsznie wyciagnał, ja akurat naciagnałem sobie na "strune" i po przepchneciu moto o pół metra sie sporo poluzował :D i włąsnie działał wtedy, ale podczas jazdy starsznie rzęził
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25960
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Krmtzzz » 4/8/2012, 11:51

Dobra bylem u znajomego i przyczyna znaleziona. Rolki halasuja, no niestety bd mnie to musialo denerwowac bo z tego powodu nie bede wymienial lancucha :D dzieki za odp i pozdro !
Avatar użytkownika
Krmtzzz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2077
Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
Lokalizacja: Rudnik n/Sanem



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr