ZX6R 1996 brak iskry
Posty: 7
• Strona 1 z 1
ZX6R 1996 brak iskry
Witam, problem jak w tytule. Od ponad tygodnia walczę z brakiem iskry, prąd do cewek dochodzi, na czerwonym mam 12V a na zielony/czarny 6,5V. Oczywiście po odpięciu cewek, i na kręconym rozruszniku, bo na sucho oczywiście jest 0V, więc impulsator działa. Ogólnie się na tym mało znam, więc próbowałem coś w swojej okolicy, ale nikt mi nie może pomóc. Ile powinno być V na wejściu do cewki na czarny/zielony kablach? A może ma ktoś jakiś inny pomysł?
Z góry dziękuję.
Z góry dziękuję.
Przeróbki, modyfikacje, budowa od podstaw 

-
Rally_1 - Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 25/2/2009, 08:08
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Strasznie to pochrzanione, nie mam pojęcia co się dzieje... Okazuje się że na kablu zielonym do cewki prąd który skacze jest związany z rzekaźnikiem pompy paliwa. Gdy ją odłączam, znika prąd na cewce (6.5V). Gdy odłączam kostkę impulsatora, nic się nie zmienia, nadal na zielonym jest 6.5V (przy kręceniu rozrusznikiem). Normalnie zgłupiałem, tym bardziej że według schematu elektrycznego wszystko jest OK. Impulsator ma wzorcową oporność, więc chyba nie to jest problemem. Pomóżcie bo wpadam w depresję...
-
Rally_1 - Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 25/2/2009, 08:08
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Dla pewności podłączyłem na krótko, tak samo zrobiłem neutralem i klamką sprzęgła. Zresztą próbowałem na wszystkie możliwe sposoby. Nic nie zmienia.
Przeróbki, modyfikacje, budowa od podstaw 

-
Rally_1 - Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 25/2/2009, 08:08
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Moduł kupiłem drugi już tydzień temu, dokładnie to samo się dzieje. Dziś dotarła druga kompletna wiązka, sprawdzę, bo tamta była wcześniej rozplątywana nie przeze mnie.
Przeróbki, modyfikacje, budowa od podstaw 

-
Rally_1 - Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 25/2/2009, 08:08
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Po wymianie kompletnej instalacji elektrycznej, przekaźników, puszki bezpieczników, przełączników kierownicy - nic się nie zmieniło, jest dokładnie tak samo jak było. Moduł zapłonowy nowy, impulsator ma właściwe wskazania oporności (465 ohm, norma 380-570), cewki OK, regulator OK (chociaż on nie ma wpływu na iskrę).
Zastanawiam się, czy np uzwojenie może mieć wpływ. Kiedyś miałem ten problem w jednym 125ccm. Okazało się że po wymianie alternatora wróciła iskra. Może coś pod deklem padło...
EDIT:
Zmierzyłem oporność uzwojenia alternatora i jest 1.2 a norma jest 0.2-0.6, więc na pewno jest do wymiany. Ale czy może mieć wpływ na iskrę?
Zastanawiam się, czy np uzwojenie może mieć wpływ. Kiedyś miałem ten problem w jednym 125ccm. Okazało się że po wymianie alternatora wróciła iskra. Może coś pod deklem padło...
EDIT:
Zmierzyłem oporność uzwojenia alternatora i jest 1.2 a norma jest 0.2-0.6, więc na pewno jest do wymiany. Ale czy może mieć wpływ na iskrę?
Przeróbki, modyfikacje, budowa od podstaw 

-
Rally_1 - Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 25/2/2009, 08:08
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości