Zobacz wątek - stuk przy wrzucaniu nawet dwójki w bandit 600S
NAS Analytics TAG

stuk przy wrzucaniu nawet dwójki w bandit 600S

Jak nauczyć się wheelie? stoppie?
Czy zmieniać biegi ze sprzęgłem czy bez?
_________

stuk przy wrzucaniu nawet dwójki w bandit 600S

Postprzez GhastRider90 » 27/7/2012, 09:57

witam. mam problem poniewaz ruszam ze swiateł jedynką jest stuk przy wrzucaniu ale ten zdrowy nastepnie chce wrzucić dwójke i jezeli lece szybciej powiedzmy na jedynce krece do 6-7tyś obrotów bywa tak ze zamiast na 2 bieg wyskakuje mi na luz i robis sie smiesznie poczym szybko ratuje sie na drogibiek ponownie i jest stukniecie jak bysie coś łamało taka sama historia powtarza sie nawet przy małej predkosci w korku ruszam jedynka 3-4tyś zapinam 2 przy praktycznie całkowicie wysprzeglanym biegu i nadal jest to pierd...cie ;/ jak temu zapobiedz ?
olej był wymieniany na ten sezon,
sprzegło bierze mi troszke mniej niz od połowy puszczanej rączki. wrzucam biegi na poł sprzegle w gore czyli strzał ze sprzegła w doł redukuje z miedzy gazem ale nie zawsze.
Avatar użytkownika
GhastRider90
Świeżak
 
Posty: 271
Dołączył(a): 23/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Czarnoziem:)


Postprzez Mateusz250 » 27/7/2012, 16:35

Nie wiem czy do końca zrozumiałem. Jest tylko stuk czy bieg ci wyskakuje przy x obrotów?
Mateusz250
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 25/1/2012, 21:19

Postprzez motoluka » 27/7/2012, 18:09

Jeśli to tylko stuk to zapewne w nieprawidłowy sposób wyrównujesz prędkość obrotową.
Avatar użytkownika
motoluka
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
Lokalizacja: Europe

Postprzez Szuma_ » 27/7/2012, 21:01

A jak ma ją wyrównywać przy zmianie na wyższy bieg
Avatar użytkownika
Szuma_
Świeżak
 
Posty: 285
Dołączył(a): 2/5/2011, 15:30
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez GhastRider90 » 27/7/2012, 22:11

przy X obrotów bywa tak ze wogole nie wchodzi bieg poczym jak obroty spadną to wejdzie ale wtedy stuknie...
wiec niew iwem co jesttego powodem a dziś mi tylko wyskoczył 2 razy a tak to pieknie wszystko wchodziło:)
Avatar użytkownika
GhastRider90
Świeżak
 
Posty: 271
Dołączył(a): 23/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Czarnoziem:)

Postprzez cJarek » 28/7/2012, 05:49

Szuma_ napisał(a):A jak ma ją wyrównywać przy zmianie na wyższy bieg

Tak samo jak przy zmianie na nizszy, tylko obrotomierz w druga strone.
cJarek
 

Postprzez Szuma_ » 28/7/2012, 08:31

Co tu wyrównywać, wystarczy szybko i sprawnie to robić. Gazu przecież nie dodajesz na sprzęgle żeby wbić wyższy bieg, no chyba, że masz jakieś inne metody
Avatar użytkownika
Szuma_
Świeżak
 
Posty: 285
Dołączył(a): 2/5/2011, 15:30
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez motoluka » 28/7/2012, 08:40

Może źle się wyraziłem. Za długo trzymasz na sprzęgle i obroty za bardzo spadają.
Avatar użytkownika
motoluka
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
Lokalizacja: Europe

Postprzez GhastRider90 » 28/7/2012, 10:19

bardzo mozliwe "motoluka" że jest tak jak mówisz ale nawet jezeli strzele ze sprzegła to i tak jest stuk chyba ze robie to zaje...cie szybko to nic takiego się nie dzieje :)
Suzuki Bandit 600S 2001r still rolling...
Avatar użytkownika
GhastRider90
Świeżak
 
Posty: 271
Dołączył(a): 23/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Czarnoziem:)

Postprzez provit » 28/7/2012, 11:25

provit
 

Postprzez Mateusz250 » 28/7/2012, 12:12

Może po prostu "niepewnie" wbijasz bieg, tzn nie mówie że robisz to źle bo nie wiem, ale biegi trzeba wrzucać dość szybko i pewnie ale nie na silę. Może popraw technikę.
Mateusz250
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 25/1/2012, 21:19

Postprzez GhastRider90 » 28/7/2012, 12:47

bardzo mozliwe ze za lekko wkłądam bieg i pieszcze sie strasznie z dzwignią biegów moze bardziej agresywne wbijanie biegu bedzie skutkowało mniejszymzgrzytem badz stukiem :)
a jeszcze kwestia hamowania przed swiatłami. rozumiem zrzucanie biegów z miedzygazem przyt spokonjnym hamowaniu a co do agresywniejszego hamowania kiedy wciskam klamke hamulca nie ma jak dawać miedzygaz toteż nie mam jak schodzić z biegów spokojnie;/
Avatar użytkownika
GhastRider90
Świeżak
 
Posty: 271
Dołączył(a): 23/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Czarnoziem:)

Postprzez Mateusz250 » 28/7/2012, 20:15

Raczej trudno jest tak szybko zbijać. Ja kiedy hamuję awaryjnie to wciskam sprzęgło i nie ruszam biegów.
Mateusz250
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 25/1/2012, 21:19

Postprzez motoluka » 28/7/2012, 20:55

Zachęcam do przeczytania tego tematu about78459-0-asc-0.html
Avatar użytkownika
motoluka
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
Lokalizacja: Europe

Postprzez Mateusz250 » 28/7/2012, 21:29

Nie no wiem że trzeba mieć obroty pozwalające na nagłe przyspieszenie ale trudno jest redukować przy hamulcach zaciśniętych na granicy zblokowania kół. Oczywiście nie kwestionuje tego że powinno się tak robić :) .
Mateusz250
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 25/1/2012, 21:19

Postprzez Krmtzzz » 29/7/2012, 21:00

Nie trudno, wystarczy sie tego nauczyc. Hamujac na wcisnietej klamce, nie hamujesz silnikiem, co jest mniej skuteczne jak sie pewnie domyslasz. O wiele latwiej i szybciej hamuje sie wciskajac hebel/heble i redukujac biegi. Musisz sie tego nauczyc, bo podczas, badz po hamowaniu mozliwe ze bd musial gwaltownie ominac cos, a wtedy potrzebujesz miec odpowiedni bieg.
Avatar użytkownika
Krmtzzz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2077
Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
Lokalizacja: Rudnik n/Sanem

Postprzez provit » 29/7/2012, 21:15

Ale imo jednak lepiej hamując na 2 heble mieć załączony napęd, bo trudniej jest zblokować tylne koło. Jeżeli się mylę to mnie poprawcie.
A co do hamowania i zbijania biegów- też czasem nie nadążam z tym, ale widzę, że to ewidentnie mój błąd i pracuje nad tym. Ci w motogp hamują bardzo mocno, a jakoś dają radę ;)
provit
 

Postprzez Mateusz250 » 30/7/2012, 13:59

W sumie bez międzygazu to da się tak redukować bez problemu, a w awaryjnej sytuacji nie ma co martwić się o skrzynie i szarpanie.
Mateusz250
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 25/1/2012, 21:19

Postprzez cJarek » 30/7/2012, 14:05

provit napisał(a):A co do hamowania i zbijania biegów- też czasem nie nadążam z tym, ale widzę, że to ewidentnie mój błąd i pracuje nad tym.


Chetnie zobatrze filmik, na ktorym ktos zbije z 6 na 1 w 2.7 sekundy z miedzygazem i manipulacja sprzeglem ;). Tyle mniej/wiecej trwa hamowanie z 100 km/h przy pelnym wykorzystaniu hamolcow. Ochotnicy do kamer :D
cJarek
 

Postprzez k9aro3l » 30/7/2012, 15:46

cJarek napisał(a):
Chetnie zobatrze filmik, na ktorym ktos zbije z 6 na 1 w 2.7 sekundy z miedzygazem i manipulacja sprzeglem ;). Tyle mniej/wiecej trwa hamowanie z 100 km/h przy pelnym wykorzystaniu hamolcow. Ochotnicy do kamer :D


Skąd masz te dane że w przeciągu 2.7s? To ma być od 100km/h do 0km/h tak?
how low can you go? | www.pajacyk.pl
Avatar użytkownika
k9aro3l
Stały bywalec
 
Posty: 1013
Dołączył(a): 14/11/2010, 18:39
Lokalizacja: Bartoszyce

Następna strona


Powrót do Technika jazdy



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr