Zobacz wątek - <i>[Honda NC700X]</i> Honda NC 700X turystycznie
NAS Analytics TAG

[Honda NC700X] Honda NC 700X turystycznie

Komentarze użytkowników
_________

[Honda NC700X] Honda NC 700X turystycznie

Postprzez Ścigacz » 26/7/2012, 09:02

Dyskusja na temat: Honda NC 700X turystycznie
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda NC 700X turystycznie
Ścigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 26/7/2012, 09:02

Wszystko pieknie ladnie, turstyczne aspiracje solo, super... ale jak to wyglada jak trzeba dojechac na Chorwacje w 1 dzien (900km) w 2 osoby z 3kuframi i duzym tank bagiem?
Mysle ze 20KM wiecej w takiej sytuacji znacznie podniosloby dynamike podrozowania.<br><hr>Kris2k
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/7/2012, 10:05

Komentatorzy napisał(a):Wszystko pieknie ladnie, turstyczne aspiracje solo, super... ale jak to wyglada jak trzeba dojechac na Chorwacje w 1 dzien (900km) w 2 osoby z 3kuframi i duzym tank bagiem?
Mysle ze 20KM wiecej w takiej sytuacji znacznie podniosloby dynamike podrozowania.<br><hr>Kris2k<br>
nie moc ale moment obrotowy wtedy się liczy. Moc przydaje się gdybyś do tej Chorwacji leciał 190kmh całą drogę. Ale to prawda, na pewno większa moc/moment poprawiłoby dynamikę... i popsuło cenę i możliwości.<br><hr>Thoms
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/7/2012, 10:15

Panie Mikulski , jeżdżę tym sprzetem i nie dodał Pan najważniejszego bo pewno Pan nie może tego wiedzieć. Zmieniłem szybę na wysoką akcesoryjną i polecam każdemu odrazu to zrobić , koszt takiej szyby to 280 zł GIVI na przykład. Przy tej szybie na A2 - Wawa - Łódź rozkreciłem tą maszynką do 190 km/h i tu się licznik zamknął dalej już się nie dało. Ale to chyba nie zły wynik na taki malutki śilniczek i motocykl typu Crosstour.<br><hr>NC700x
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/7/2012, 11:08

motocykl spoko ale rozwaliło mnie stwierdzenie ,,... I nie mówię tu o drogach gładkości stolnicy, a o pociętych koleinami krajówkach w okolicy Łodzi (szkoda, że Mordor jest oficjalną nazwą dla Wałbrzycha, bo pasowałoby jak znalazł dla łódzkich okolic)..." myślałem ze takie określenie na Wałbrzych funkcjonuje tylko w lokalnie :P<br><hr>d
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/7/2012, 12:47

świetny motocykl! od razu wpadł mi w oko i jak dobrze będzie to w przyszłym roku przesiądę się na ten sprzęcik! :D<br><hr>zawad17
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/7/2012, 13:13

Komentatorzy napisał(a):motocykl spoko ale rozwaliło mnie stwierdzenie ,,... I nie mówię tu o drogach gładkości stolnicy, a o pociętych koleinami krajówkach w okolicy Łodzi (szkoda, że Mordor jest oficjalną nazwą dla Wałbrzycha, bo pasowałoby jak znalazł dla łódzkich okolic)..." myślałem ze takie określenie na Wałbrzych funkcjonuje tylko w lokalnie :P<br><hr>d<br>
ja pierwszy raz słyszę takie określenie o Wałbrzychu, no ale to prawda, drogi w mieście są fatalne...<br><hr>Zoltan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/7/2012, 13:52

Czepiacie się mocy. Ten motocykl jest specjalnie zrobiony pod nowe chore prawo jazdy, które za niedługo będzie maltretować polskich, i nie tylko, motocyklistów. Pozdrawiam.<br><hr>Gojus_96
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/7/2012, 15:08

Komentatorzy napisał(a):Wszystko pieknie ladnie, turstyczne aspiracje solo, super... ale jak to wyglada jak trzeba dojechac na Chorwacje w 1 dzien (900km) w 2 osoby z 3kuframi i duzym tank bagiem?
Mysle ze 20KM wiecej w takiej sytuacji znacznie podniosloby dynamike podrozowania.<br><hr>Kris2k<br>
Zwróć kolego uwagę przy jakich obrotach silnika uzyskujesz maksymalny moment obrotowy. W NC700X jest to 60Nm przy 4250RPM. W Transalpie taki moment uzyskasz przy 6000RMP, a w 78-konnej CBFie dopiero przy 8250RPM. Efekt jest taki, że NC rwie do przodu od najniższych obrotów, a kierowca czuje się jakby miał pod nogami diesla, do tego super oszczędnego. Jeżdżąc z żoną nie zauważyłem większych różnic przy przyspieszaniu.

Dodam, że przy 120 km/h na 6 biegu, obroty silnika utrzymują się na poziomie 4000RPM, więc nawet przy takiej prędkości moto nie powinien mocno żłopać paliwa.<br><hr>Krzych
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/7/2012, 18:35

"turystycznym właściwością". Mało mi oczy nie wypadły :-/<br><hr>Chamsky
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/7/2012, 19:14

fajna maszyna to coś na styl yamahy MT03 która daje rade w każdych warunkach a szczególnie jeśli chodzi o te "literki" na winklach gdy ich użytkownicy dowiadują się że masz tylko 48KM:)<br><hr>Pablo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/7/2012, 08:22

Komentatorzy napisał(a):motocykl spoko ale rozwaliło mnie stwierdzenie ,,... I nie mówię tu o drogach gładkości stolnicy, a o pociętych koleinami krajówkach w okolicy Łodzi (szkoda, że Mordor jest oficjalną nazwą dla Wałbrzycha, bo pasowałoby jak znalazł dla łódzkich okolic)..." myślałem ze takie określenie na Wałbrzych funkcjonuje tylko w lokalnie :P<br><hr>d<br>
Komentatorzy napisał(a):ja pierwszy raz słyszę takie określenie o Wałbrzychu, no ale to prawda, drogi w mieście są fatalne...<br><hr>Zoltan<br>
oj tam Wałbrzych byliście we Włocławku. jadąc moto czujesz jak byś siedział na byku podczas rodeo<br><hr>Zruda
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/7/2012, 11:15

Witam wszystkich, jeżdżę takim sprzętem tylko z dct. Powiem tak: miałem dwa motory: yamaha fz6 - super sprzęt, suzuki v-strom 650 - klasyk niezastapiony dla wygody dolnego zakończenia pleców. teraz NC700X DCT i gęba sie śmieje cały czas!
W mieście sprawność skrzyni i jej sterowników uczących się stylu jazdy jest genialna - dosłownie skrzynia jedzie zawsze na takim biegu jaki sam bym dobrał, szkopuł że robi to znacznie szybciej. Spalanie a po tych poprzednich motorkach pozostała skłonność do zero jednykowej jazdy - srednio 3,9-4 litry na 100 km. Po 1000 km zlany olej i teraz jeszcze ciszej i jeszcze sprawniej. Ciekawostka DCT ma 4 kM więcej i 4 Nmetry momentu więcej - pewnie z uwagi na wagę. Poręczność i składanie w winklach jest tak łatwe jak jazda na rowerze. Polecam gmole Givi. C-ABS - nic dodać mimo jednej tarczy hamulce lepsze od V-strom z ABS, zdecydowanej biorą choć i tamte złe nie są. OK ach i och, pewnie gość reklame robi. Motorek ma tezminusy: kanapa miby wygodna ale jakoś ześlizguję się, szybka za niska i trochę sypie na deszczu po plecach. Generalnie poprzez akcesoria bedę chciał trochę to ulepszyć. Podsumowując jeżlei potrzebujecie motocykla do miasta, dojazd do pracy, weekendowe wypady ale nie za długie to ok. A i te 190 km/h to robi bez problemu, jak ktoś nie wierzy zapraszam na youtube - niemcy sprawdzili. Musze tylko jeszcze sprawdzić czy zapewnienia o sprincie do 130-140 lepszym od CBF600S są prawdziwe. Na forum angielskim znalazłem dyskusję trzech gości: jeden NC700X i dwóch z CBR600F którzy z niedowirzaniem opisywali że ze startu zostali tak do 100 km/h. Raczej mało prawdopodobne, ale elastycznie to jest, wyobrźcie sobie przy 2 tyś obr moment ponad 50 Nm i płasko do 5 tyś. Ok rozgadałem się ale może coś to komus pomoże przy wyborze. Dodam na koniec ze miałem uprzedzenia do tej skrzyni i wcześniej nie jeździłem skuterami:). Pozdrawiam.<br><hr>Marcisz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/7/2012, 11:59

Nie jestem fanem Hondy, oczywiście jest kilka modeli które są dobre. Reszta to przeciętne modele - a konkurencja wyprzedziła ich już dawno. Ale ta Hondka z skrzynią DCT jest naprawdę fajna. Połączenie skutera z motocyklem turystycznym. Jest dość lekki i sprawnie pokonuje kilometry. A cena jest przystępna. Często piszecie że ceny są z kosmosu - tu mamy za cenę używanego turystyka, nowy model. Ja miałem go na tydzień ale mi się spodobał.
Słowo turystyka też bywa różne - inne moto jest potrzebne do jazdy z jednego końca Europy do Azji. A jeszcze inne do jazdy po 300-400 km dziennie.
Wszyscy porównują go do GS. Ale GS to cena razy 2 lub 3 z dodatkami. Nowe GS już nie są tak bezawaryjne, jak starę dobre pokraczne trapezy. Miałem stary model i najnowszy - kupiony w 2011 r. Nowego bardzo szybko się pozbyłem - na całe szczęście. Elektronika w ogromnej ilości i budowa modułowa robią ogromne spustoszenie w portfelu użytkownika.
Wracając do skrzyni DCT jest fenomenalna, Honda powinna rozwijać ten patent <br><hr>moto
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/7/2012, 16:28

"można utrzymywać turystyczne 130 km/h" - fajnie, jesli planujesz podroz po Czeskich autostradach. A na tych prawdziwych (czyt. niemieckich) jednak fajniej bezstresowo trzymac te 50 wiecej. I tutaj litr jak znalazl:)
Ale cena motocykla jednak fajna, to przyznac trzeba;) <br><hr>Andrz3j
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/7/2012, 20:31

Komentatorzy napisał(a):"można utrzymywać turystyczne 130 km/h" - fajnie, jesli planujesz podroz po Czeskich autostradach. A na tych prawdziwych (czyt. niemieckich) jednak fajniej bezstresowo trzymac te 50 wiecej. I tutaj litr jak znalazl:)
Ale cena motocykla jednak fajna, to przyznac trzeba;) <br><hr>Andrz3j<br>
Dokładnie! "Turystyczne 130km/h" to utrzymasz nawet na dużym singlu w postaci supermoto lub enduro. Od widlaka 700ccm trzeba oczekiwać więcej.. zdecydowanie więcej! Jeżeli Honda zmienia politykę coś w rodzaju "dużo i tanio w tesco" to NC700X jest strzałem w dychę! :)<br><hr>inz.
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/7/2012, 20:44

Kolejne "ochanie i achanie" jaka to ta NC700 nie jest wspaniała. Moim zdaniem Honda po prostu zrobiła przyzwoity motocykl pod nowe kategorie prawa jazdy, wmawiając wszystkim że to produkt "rozsądny" (nudny?), tymczasem się okazuje, że do przyjemnej jazdy wcale nie potrzeba kosmicznych mocy:)<br><hr>ndv
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/7/2012, 08:28

Komentatorzy napisał(a):Kolejne "ochanie i achanie" jaka to ta NC700 nie jest wspaniała. Moim zdaniem Honda po prostu zrobiła przyzwoity motocykl pod nowe kategorie prawa jazdy, wmawiając wszystkim że to produkt "rozsądny" (nudny?), tymczasem się okazuje, że do przyjemnej jazdy wcale nie potrzeba kosmicznych mocy:)<br><hr>ndv<br>
Po ich teście Schubertha S2, który każdy uważa za totalną LIPĘ, stwierdzam, że trzeba mrużyć oko do testów.<br><hr>piko
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/7/2012, 11:24

Komentatorzy napisał(a):Kolejne "ochanie i achanie" jaka to ta NC700 nie jest wspaniała. Moim zdaniem Honda po prostu zrobiła przyzwoity motocykl pod nowe kategorie prawa jazdy, wmawiając wszystkim że to produkt "rozsądny" (nudny?), tymczasem się okazuje, że do przyjemnej jazdy wcale nie potrzeba kosmicznych mocy:)<br><hr>ndv<br>
Komentatorzy napisał(a):Po ich teście Schubertha S2, który każdy uważa za totalną LIPĘ, stwierdzam, że trzeba mrużyć oko do testów.<br><hr>piko<br>
Wcale nie, S2 jest całkiem fajny. Pozdro.<br><hr>Boczo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/7/2012, 12:35

Ten motocykl budzi kontrowersje, szczególnie za sprawą rzekomo lepszych osiągów niż Honda CBF600 i to w OFICJALNYM materiale reklamowym Hondy. Widać, że Honda próbuje wprowadzać relatywizm w odniesieniu do mocy silnika.
Liczby jednak pokazują prawdę:

0-140 12,3 sekundy dla NC700
0-140 7,2 sekundy dla CBF600

NC700 to taka współczesna, ładniejsza, oszczędniejsza, bardziej praktyczna, słabsza i cięższa wersja CB500. Motocykla dla każdego początkującego kierowcy. Zastanawiałem się długo czy bym coś takiego kupił i mimo początkowej sympatii stwierdzam, że nie. Nie wierzę, że na tym sprzęcie nie będzie brakować mocy. Kosztem 1 - 1.5l więcej w spalaniu wolałbym Kawasaki ER-6 albo właśnie CBF600<br><hr>k
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr