Aprilia sr50 - jaki wydech?
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Aprilia sr50 - jaki wydech?
Witam wszystkich jako iż jestem nowy na forum
Zakupiłem aprilie sr50 w sumie to dopiero jutro
Dzisiaj byłem tylko obejrzec i się przejechać jutro po odbiór .
Oto ona : http://warszawa.gumtree.pl/c-Samochody- ... Z370861147 .
Osiągi mnie nie zachwycają i od razu szukałem skutera z myślą o tuningu otóż chciałbym na początku wymienić tłumik na sportowy klasy racing lub większej dodam ze kolejne części ( cylinder, wario , sprzęgło itp. ) będa zmieniane z upływem kilku tygodni i części również klasa racing lub wyższa ( o ile wgl taka jest
, nie wiem nie oriętuję się ) . A jestem zielony w tych tłumikach i chciałbym was prosić o poradę jaki tłumik zakupić do wydania mam 1200 zł . Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi .

Zakupiłem aprilie sr50 w sumie to dopiero jutro

Oto ona : http://warszawa.gumtree.pl/c-Samochody- ... Z370861147 .
Osiągi mnie nie zachwycają i od razu szukałem skutera z myślą o tuningu otóż chciałbym na początku wymienić tłumik na sportowy klasy racing lub większej dodam ze kolejne części ( cylinder, wario , sprzęgło itp. ) będa zmieniane z upływem kilku tygodni i części również klasa racing lub wyższa ( o ile wgl taka jest

- eeS
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 25/7/2012, 19:50
Dużo pomogłeś wielkie dzięki specu
Co mi po tym allegro? cena się mam sugerować ? kupie szajs za 900zl a taka sama jakość mogę mieć za 300zl , czekam na odpowiedź kogoś doświadczonego w tym temacie , jaki tłumik? żeby to dawało jak największą moc ( teraz na seryjnej 50 i jeszcze większą po wymianę cylindra na 70 klasa racing )

- eeS
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 25/7/2012, 19:50
Widze że nie bardzo na tym się znasz . Cylnder klasy sport w zupełności ci wystarczy ( np. malossi sport , stage6 streetrace) . Jeżeli chcesz kupić wydech pod serie i pod 70 to bierz stage6 pro replica lub yasuni z lub yasuni r . Zapewne bedziesz miał trudności z regulacją dlatego do wydech zakup wariator ( np. stage6 sport pro) . Jeżeli już wymienisz cylinder razem z nim musisz wymienić łożyska na wale oraz najlepiej gaznik minimum 17,5 dellorto . Przydałby się też wzmocniony pasek . Jak wszystko ładnie wyregulujesz (gaznik , napęd ) to skuter powinien wyciągnąć około 100 km/h . Tylko pamiętaj że to w polsce jest nielegalne a co 2 lata musisz jezdzić na przegląd , już nie wspominając o tym co będzie jak spowodujesz wypadek , więc zastanów się czy warto .
-
zioomeek09 - Świeżak
- Posty: 471
- Dołączył(a): 14/6/2010, 18:47
- Lokalizacja: Białystok
Dla mnie warto ! Chcę zrobić z niego klasę racing a nie sport, to mi nie wystarczy chce z tego skutera wyciągnąć jak najwięcej na regulację wywiozę do odpowiedniego warsztatu części zamierzam kupić i zamontować sam (oczywiście nie wszystkie
) . Co ryzyka się nie obawiam jeżdżę 3 rok bez prawa jazdy quadem i ani razu nie zostałem zatrzymany
A resztę części wymienię w najbliższych tygodniach, więc narazię poszukuję porządnego tłumika jak najlepszy do tej kwoty taki który daje moc i na wolnych i na dużych obrotach .


- eeS
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 25/7/2012, 19:50
Jeżeli chcesz cylinder klasy racing ( choć wogóle się na tym nie znasz) to będziesz musiał zmieniać wydech . Nie ma wydechu pokroju seria/racing , a to dodatkowe koszty i dużo więcej piniedzy do wydania . Z cylkiem musisz zmienić wał + łożyska , gaznik minimum 19 , mocny wydech ( niestety większość wydechów tej mocy nie posiada już homologacji) choć mogłby być yasuni r lecz nie wycisniesz całej mocy cylka , stożkowy filtr powietrza ( jakiś lepszy bo masz założony jakiś chiński , wariator , sprzegło , pasek , przeciwtalerz wariatora i dzwon sprzęgła ( dla lepszego chłodzenia) . Całość wyniesie cie grubo ponad 2000 zł więc nie wiem czy tak warto ale twoja decyzja
-
zioomeek09 - Świeżak
- Posty: 471
- Dołączył(a): 14/6/2010, 18:47
- Lokalizacja: Białystok
wydech stage6 r1200 lub Yasuni C20 będzie bardzo dobry do racinga ale w serii go nie wyregulujesz . Cylek Stage6 Racing będzie miał moc ( W opisie podpowiadają wydech Yasuni r lecz będzie za słaby ) . Wał Top Racing EVO NG powinien styknąć . Jakieś wario stage6 sport pro lub malossi multivar . Gazior , ja dałbym 21 dellorto , dzwon Stage6 Wingcooler R/T , Zawór membranowy STAGE6 [NBR] , filtr Stage6 Double Layer , jakiś wzmacniany pasek i może sprzęgło i najważniejsze Paliwko bo będzie sporo palił , wywal dozownik i rób mieszanke sam żebyś nie zatarł i kup termometr żeby kontrolować temperaturę cylka
-
zioomeek09 - Świeżak
- Posty: 471
- Dołączył(a): 14/6/2010, 18:47
- Lokalizacja: Białystok
A co jeśli na tym wydechu będę jeździł przy seryjnym cylku z miesiąc i na czym polega regulacja wydechu? Bo jak do tej pory bylem przekonany że taki wydech na seryjnym cylku tylko nie osiągnie maksymalnej mocy i nie wykorzysta całego potencjału a czy przeszkadza w jeździe na seryjnym cylku? blokuje coś ? Coś się psuje?
- eeS
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 25/7/2012, 19:50
Nic się nie psuje . Po prostu bedzie za mocny i będzie ci mulił skuter
(otwórz link)
Chłopie jak takich rzeczy nie wiesz to po co pchasz się w modyfikacje skutera !!!
Najlepiej odpuść sobie , kup cylinder za 100 zł z allegro z twoim wymarzonym napisem racing
na czym polega regulacja wydechu?

Chłopie jak takich rzeczy nie wiesz to po co pchasz się w modyfikacje skutera !!!
Najlepiej odpuść sobie , kup cylinder za 100 zł z allegro z twoim wymarzonym napisem racing
-
zioomeek09 - Świeżak
- Posty: 471
- Dołączył(a): 14/6/2010, 18:47
- Lokalizacja: Białystok
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość