Aprilia sr50 - jaki wydech?
• Strona 1 z 1
Aprilia sr50 - jaki wydech?
Witam wszystkich jako iż jestem nowy na forum
Zakupiłem aprilie sr50 w sumie to dopiero jutro
Dzisiaj byłem tylko obejrzec i się przejechać jutro po odbiór .
Oto ona : http://warszawa.gumtree.pl/c-Samochody- ... Z370861147 .
Osiągi mnie nie zachwycają i od razu szukałem skutera z myślą o tuningu otóż chciałbym na początku wymienić tłumik na sportowy klasy racing lub większej dodam ze kolejne części ( cylinder, wario , sprzęgło itp. ) będa zmieniane z upływem kilku tygodni i części również klasa racing lub wyższa ( o ile wgl taka jest
, nie wiem nie oriętuję się ) . A jestem zielony w tych tłumikach i chciałbym was prosić o poradę jaki tłumik zakupić do wydania mam 1200 zł . Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi .

Zakupiłem aprilie sr50 w sumie to dopiero jutro

Oto ona : http://warszawa.gumtree.pl/c-Samochody- ... Z370861147 .
Osiągi mnie nie zachwycają i od razu szukałem skutera z myślą o tuningu otóż chciałbym na początku wymienić tłumik na sportowy klasy racing lub większej dodam ze kolejne części ( cylinder, wario , sprzęgło itp. ) będa zmieniane z upływem kilku tygodni i części również klasa racing lub wyższa ( o ile wgl taka jest

- eeS
- Świeżak
Dużo pomogłeś wielkie dzięki specu
Co mi po tym allegro? cena się mam sugerować ? kupie szajs za 900zl a taka sama jakość mogę mieć za 300zl , czekam na odpowiedź kogoś doświadczonego w tym temacie , jaki tłumik? żeby to dawało jak największą moc ( teraz na seryjnej 50 i jeszcze większą po wymianę cylindra na 70 klasa racing )

- eeS
- Świeżak