Zobacz wątek - Kawasaki ZX6R 636 05-06 czy Kawasaki ZX6R 07-08??

Kawasaki ZX6R 636 05-06 czy Kawasaki ZX6R 07-08??

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

Kawasaki ZX6R 636 05-06 czy Kawasaki ZX6R 07-08??

Postprzez mmaniakzx6r » 22/7/2012, 21:56

Witam.

Po sprzedaniu swojego byłego motocykla( Kawasaki ZX6R 99r) poszukuję nowego modela tych wspaniałych moim zdaniem motocykli. Upatrzyłem sobie 636 z 05-06 oraz tę nowsze modele.

Czy jest tu ktoś na tyle rozeznany na temat tych motocykli by mi mógł doradzić co wybrać. Dodam że jest to mój 4 sezon i mam już dość zaawansowane umiejętności.

Jak na razie widzę jeden plus 07-08, jest to seryjny wyświetlacz biegów oraz większa moc przy niższych obrotach. Natomiast na starcie 636 ma jeden minus u mnie, właśnie mniej mocy. A druga sprawa z 636 jest ten cholerny obrotomierz.

Dodam również ze na zakup motocykla mam ok 18-19 000.
Kawasaki ZX6R 99"
Kawasaki 636 06"
mmaniakzx6r
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 26/6/2010, 15:47
Lokalizacja: Stalowa Wola


Postprzez rosiboj » 23/7/2012, 09:36

Jesli wskaznik biegow jest taki wazny to, zawsze mozesz dolozyc. Z obrotomierzem to faktycznie lekka lipa w modelu 05/06 ale jak juz tyle jezdzisz to pewnie i tak nie patrzysz na obrotomierz tylko jezdzisz na ucho. Natomiast co do mocy w niskim zakresie to nie wiem skad to wzioles , takiej informacji nieposiadam, natomiast wiem, ze starszy model kreci sie i bardzo wysoko i na tuzin koni wiecej. Mi ogolnie bardziej podoba sie ten starszy model (poza jak slusznie zauwazyles licznikiem) ale nie oszukujmy sie, tym sie jezdzi a nie zachwyca nad wskazowka i ja bym wybral 2006. Naprawde swietnie sie prowadzi, bardzo precyzyjny, dobre zawieszenie, zwrotny, szybko skreca a dzieki temu ze tak wysoko sie kreci jezdzi nim sie bardzo plynnie i bez koniecznosci czestej zmiany biegow.
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2210
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez Black-Ghost » 23/7/2012, 15:55

Ja mam taki sam obrotomierz w zx10r i ludzie głupoty gadaja że nic na nim nie widac! Jak ktoś jest slepy to do okulisty. Zdecydowanie wybral bym model 2005-2006. Model 2007-2008 to chyba najbrzydsza i najbardziej skastrowana 600 od kawasaki ;)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez mmaniakzx6r » 23/7/2012, 21:13

A czy mógł by ktoś kto miał jakieś doświadczenie z ZX6R 07-08 opisać swoją przygodę?
Kawasaki ZX6R 99"
Kawasaki 636 06"
mmaniakzx6r
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 26/6/2010, 15:47
Lokalizacja: Stalowa Wola

Postprzez Krmtzzz » 23/7/2012, 22:11

Kurcze wygoogluj gdzies wlasnie porownanie tych dwoch moto, na jakims zagranicznym forum. Koles opisywal tam, ze zmienil wlasnie 06 na ta nowsza i ze bardzo zaluje. Ta nowsza kawa to podobno nie to samo, nie ten sam agresor co 06. A co do obrotomierza, to ja w fz6 mam cos takiego. Owszem wkur***, ale patrze na niego tylko jesli mam krecic kazdy bieg do konca, normalnie go nie uzywam. Da sie przyzwyczaic :)
Avatar użytkownika
Krmtzzz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2077
Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
Lokalizacja: Rudnik n/Sanem

Postprzez Seba_ER5 » 24/7/2012, 15:41

dzieki temu ze tak wysoko sie kreci jezdzi nim sie bardzo plynnie i bez koniecznosci czestej zmiany biegow.


Głupoty gadasz kolego co ma to ze moto sie kreci do plynnej jazdy. 250 cbr kręciły sie niebotycznie i trzeba je bylo trzymac na obrotach. Prawda jest taka ze duze pojemnosc nie potrzebuja wysokich obrotow kreca sie nisko. 636 ma wiecej kopa z dolu dzieki dodatkowym cm3 i tylko dlatego ma mocniejszy dol.
Poza tym 07-08 kreci sie o 1000obr wiecej do czerwonego pola.
Zazwyczaj mniejsze poj kreca sie nizej.

Ja to jak bede zmienial to od 09 model... a moze triumph 675
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5194
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez rosiboj » 24/7/2012, 20:50

Seba to chyba zalezy od tego Jaka masz technike , jesli zakres obrotow jest szerszy a technika prawidłowa to wydaje mi się , ze w takiej sytuacji masz większe pole do wyhamowania lub przyspieszenia samym silnikiem bez użycia sprzęgła lub hamulca i w połączeniu z umiejętnością czytania drogi łatwiej jest się płynnie poruszać. Ale to moja technika, każdy ma inna. A co do zakresow i pojemności to dał bym głowę ze zawsze litry się kręcily niżej od 600 czytaj większa pojemność mniejsze obroty maxymalne co ma chyba swoje uzasadnienie techniczne.

Co do 2007/8 to o ile się nie mylę dołożyli mu antychopa i poprawili skrzynie ale dopadlo ich euro4 i w połączeniu z designem wyszło co widać
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2210
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez Black-Ghost » 24/7/2012, 21:24

Antyhopping był już podajże w modelu od 2003 roku ale w wersji RR(599cm3) a seryjnie wszedł od modelu 2005-2006. Wiem bo zx6r dostała go zaraz po tym jak pojawił sie seryjnie z zx10r w 2004 roku ;) Mniejsza pojemnosc to wyższe obroty, uzasadnienie znajdziesz w internecie lub każdej ksiązce poswięconej mechanice pojazdowej. Moje 13.500tys rpm mi wystarczy :D Jedyne co mi sie nie podoba w modelu 2005-2006 to wydech pod dupą. wolał bym przerobic na bok ;)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4636
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr