Zobacz wątek - <i>[Honda CRF250L]</i> Honda CRF250L - nowy model na 2013 rok
NAS Analytics TAG

[Honda CRF250L] Honda CRF250L - nowy model na 2013 rok

Komentarze użytkowników
_________

[Honda CRF250L] Honda CRF250L - nowy model na 2013 ro

Postprzez Ścigacz » 20/7/2012, 12:06

Dyskusja na temat: Honda CRF250L - nowy model na 2013 rok
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda CRF250L - nowy model na 2013 rok
Ścigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 20/7/2012, 12:06

"Masa własna motocykla to zaledwie 144 kg." - nie wiem jak to się dzieje, że w ciągu 20 lat motocykle tego typu "przytyły" o ok. 20 kg. Zaledwie to by było gdyby ważył 120 kg.<br><hr>Lider PSL
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/7/2012, 12:41

gdybym mial cos takiego kupic to wzialbym WR250R, mniejsza masa, mocniejszy silnik ...<br><hr>stefan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/7/2012, 14:10

Komentatorzy napisał(a):"Masa własna motocykla to zaledwie 144 kg." - nie wiem jak to się dzieje, że w ciągu 20 lat motocykle tego typu "przytyły" o ok. 20 kg. Zaledwie to by było gdyby ważył 120 kg.<br><hr>Lider PSL<br>
Kurde ja nie kumam gości. Połowa ludzi w terenie czeka na sprzęt pokroju XR 250-400 albo DR-Z. Przepis na niezły zarobek dla Hondy jest prosty jak drut. Wziąć ramę z CRF 250. Wsadzić niewysilony silnik o pojemności około 300 cm3 o mocy 30 KM i skokach zawieszenia około 270 do 300 na stronę. Waga wyniesie koło 120 kg z zestawem do homologacji. A nie klocka 144 kilo !!!! Ja wiem, że ten pewnie jest fajnie wykonany i pewnie parę elementów się z niego da zdjąć ale na Boga !!!!.
Czy trudno jest stworzyć motocykl ideą zbieżny do XR 250 albo DT 125 ??
Hondo z lat 90-tych wróć do nas (XR 400, Afirca, CBR 600F, Civic VI , CRX, ....) Co się tam w tej firmie wyrabia !!!<br><hr>xr 400
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/8/2012, 13:22

Komentatorzy napisał(a):gdybym mial cos takiego kupic to wzialbym WR250R, mniejsza masa, mocniejszy silnik ...<br><hr>stefan<br>
No tak, racja, Yama WR 250 R dużo lepsza (moc, zawiecha, wysokość siedziska), ale trzeba dołożyć 7000 zł (a to u nas około czterech średnich krajowych :( ). Niestety.<br><hr>Dantezzz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/8/2012, 13:26

Niby bardzo fajny sprzęt, nieźle wykonany (Tajlandia), ładny,.....ale MOCNO ZA DROGI (jak na polskie warunki; dlaczego jest droższy od CBR 250R z prawie tym samym silnikiem???), ZA SŁABY (tylko 23 KM) i ZA CIĘŻKI (144 kg! WR 250 R przy wyższej mocy ma 10 kg mniej, a WR 250 F ponad 20 kg mniej). Więc nijak to się ma do Yamahy WR 250 R, to niestety jest coś w stylu Kawy KLX 250 S :( Szkoda, mogli popracować nad obniżeniem masy, nie mówiąc o mocy. Stare Hondy miały dużo lepszy współczynnik masa / moc, co się stało z Hondą? WR 250 R ma też lepszą zawiechę (większe skoki, większy prześwit) i wyżej siedzisko (o 5 cm). Szkoda, Że Honda zrobiła coś na wzór Kawy, a nie Yamahy. Cena 19.000 zeta dla małolata w PL (starzy wybiorą CRF 250 R lub X lub "450") to dużo za dużo.<br><hr>Dantezzz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/8/2012, 14:18

Cena?????????<br><hr>tadkos2
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/9/2012, 09:40

Komentatorzy napisał(a):"Masa własna motocykla to zaledwie 144 kg." - nie wiem jak to się dzieje, że w ciągu 20 lat motocykle tego typu "przytyły" o ok. 20 kg. Zaledwie to by było gdyby ważył 120 kg.<br><hr>Lider PSL<br>
Komentatorzy napisał(a):Kurde ja nie kumam gości. Połowa ludzi w terenie czeka na sprzęt pokroju XR 250-400 albo DR-Z. Przepis na niezły zarobek dla Hondy jest prosty jak drut. Wziąć ramę z CRF 250. Wsadzić niewysilony silnik o pojemności około 300 cm3 o mocy 30 KM i skokach zawieszenia około 270 do 300 na stronę. Waga wyniesie koło 120 kg z zestawem do homologacji. A nie klocka 144 kilo !!!! Ja wiem, że ten pewnie jest fajnie wykonany i pewnie parę elementów się z niego da zdjąć ale na Boga !!!!.
Czy trudno jest stworzyć motocykl ideą zbieżny do XR 250 albo DT 125 ??
Hondo z lat 90-tych wróć do nas (XR 400, Afirca, CBR 600F, Civic VI , CRX, ....) Co się tam w tej firmie wyrabia !!!<br><hr>xr 400<br>
To nie jest rama od crf całkowicie inna i do tego stalowa <br><hr>Paziu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/5/2013, 21:30

Komentatorzy napisał(a):"Masa własna motocykla to zaledwie 144 kg." - nie wiem jak to się dzieje, że w ciągu 20 lat motocykle tego typu "przytyły" o ok. 20 kg. Zaledwie to by było gdyby ważył 120 kg.<br><hr>Lider PSL<br>
Komentatorzy napisał(a):Kurde ja nie kumam gości. Połowa ludzi w terenie czeka na sprzęt pokroju XR 250-400 albo DR-Z. Przepis na niezły zarobek dla Hondy jest prosty jak drut. Wziąć ramę z CRF 250. Wsadzić niewysilony silnik o pojemności około 300 cm3 o mocy 30 KM i skokach zawieszenia około 270 do 300 na stronę. Waga wyniesie koło 120 kg z zestawem do homologacji. A nie klocka 144 kilo !!!! Ja wiem, że ten pewnie jest fajnie wykonany i pewnie parę elementów się z niego da zdjąć ale na Boga !!!!.
Czy trudno jest stworzyć motocykl ideą zbieżny do XR 250 albo DT 125 ??
Hondo z lat 90-tych wróć do nas (XR 400, Afirca, CBR 600F, Civic VI , CRX, ....) Co się tam w tej firmie wyrabia !!!<br><hr>xr 400<br>
Komentatorzy napisał(a):To nie jest rama od crf całkowicie inna i do tego stalowa <br><hr>Paziu<br>
Moja xr 250r 2002r. 107kg i 28KM 7l/200km kuloodporny silnik żadna nowoczesna konstrukcja jeżeli chodzi o żywotność nie dorasta do pięt, jezeli chodzi o moc taka crf 250x to taka sama, jesli chodzi o wage to 4kg na kozyść wagi dla crf, ALE gdzie cena koszty spalania i utrzymania ( serwisu ) czuje się wygrany to juz czwarta xr w moim życiu była 650 400 i 250 - najlepsza lekka zwinna i wystarczajaca wszedzie na tor, las bloto podjazdy, jedynie na długich prostych mocy brak, ale to potrzebne tzw. mistrzom prostej!<br><hr>Taddy
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr