Zobacz wÄ…tek - Chce stuningowac skuter , pomocy.
NAS Analytics TAG

Chce stuningowac skuter , pomocy.

i inne małe pojemności
_________

Chce stuningowac skuter , pomocy.

Postprzez server781 » 18/7/2012, 01:24

Witam mam pytanie odnosnie tuningu skutera: Romet RXL 50
Chciałbym wzmocnic swoj skuter i troche go przyspieszyc, chodzi mi o :
Wymiane cylindra (jak najwiekszy moge wsadzic, i jaki najlepiej)
Wymiane gaznika ( czy to potrzebne, a jesli tak to jaki najlepiej)
Wymiane wariatora ( czy sie oplaca i jaki najlepiej)
I co jeszcze trzeba by bylo wymienic odnosnie ww czesci.
I co oplaca sie jeszcze wymienic.
prosilbym o wyprobowane czesci i sposoby , fundusz mam nie zawielki ok.400-500zl
I jeszcze jedna rzecz, chodzi o to zeby te czesci dalo rade wymienic samemu.
Z gory dziekuje.
server781
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 18/7/2012, 01:19


Postprzez komarcc » 18/7/2012, 09:36

Dopisz jeszcze czy jest to 4T/2T bo z tego co wiem wychodziły 2 wersje.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń


Postprzez Mateusz250 » 18/7/2012, 09:49

Proponuje poszukać :) . Na podstawie informacji z internetu można napisać grubą książkę o tuningu skuterów. Za taką kasę dużo nie zrobisz, ale z drugiej strony na chinola nie ma sensu wydawać więcej. W tej cenie możesz dostać najwyżej dobry wydech. Największy cylinder dla 4t bez ruszania wału to tak z 80. Jak sie tuninguje skuter to trzeba robić wszystko, a np gaźnik to podstawa. Do tego dochodzi sprzęgło pare innych rzeczy. Tak czy inaczej potrzebne jest min 1000 żeby zrobić wszystko jak należy. Samemu można zrobić wszystko pod warunkiem że się umie. Wiem że nie jesteś zadowolony z mojej odpowiedzi ale niestety tak jest. Ja bym tego nie ruszał, sprzedał, dołożył trochę i kupił np aprilke sr 50 :D Nawet seryjna będzie dużo mocniejsza i trwalsza.
Mateusz250
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 25/1/2012, 21:19

Postprzez Fantas3k » 18/7/2012, 10:36

W sumie dobry cylek za 400zl kupisz do tego dolóż z 150 na gaznik i juz masz jakis tuning co ci wystaczy jak to 4t.
Fantas3k
Bywalec
 
Posty: 777
Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
Lokalizacja: Jarocin

Postprzez Mateusz250 » 18/7/2012, 14:26

No tak ale w pełni nie wykorzysta mocy, jaką da cylinder bez wydechu, sprzęgła itd.
Mateusz250
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 25/1/2012, 21:19

Postprzez Fantas3k » 18/7/2012, 15:04

w 4t wydech ciekawie jaki :) a bez sprzegla nic sie nie stanie a moc bedzie wieksza lecz po czasie sprzeglo sie posypie.
Fantas3k
Bywalec
 
Posty: 777
Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
Lokalizacja: Jarocin

Postprzez Mateusz250 » 18/7/2012, 16:14

No wydech może bardziej w 2t ale sprzęgło powinien zmienić bo to jednak sporo większa moc. Dobra no to powiedzmy że pasowałoby dać cylinder, gaźnik, wariator, moim zdaniem sprzęgło, na koniec wszystko ustawić i chyba wszystko.
Mateusz250
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 25/1/2012, 21:19

Postprzez tnts » 18/7/2012, 16:35

niestety bez wymiany wału okaże się że seryjny wytrzyma 1 sezon...
Dobry wał i łożyska kosztują cały Twój budżet.
Szkoda psuć co masz
tnts
Świeżak
 
Posty: 151
Dołączył(a): 27/6/2011, 19:05

Postprzez Fantas3k » 18/7/2012, 20:43

Cylek-400zl, Wariatora nie musisz wymieniać , Wymien tylko lożyska na wale -70zł, Gażnik-150zł to powinno ci starczyc jak narazie lub jakbys dozbierał to sprzegło -200zł
Fantas3k
Bywalec
 
Posty: 777
Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
Lokalizacja: Jarocin

Postprzez Mateusz250 » 19/7/2012, 06:23

No w 4t wał może troche dłużej pochodzić, ale też szybko sie sypią. Ja wrócę do tego co wcześniej pisałem, że na twoim miejscu nie kombinowałbym z czymś takim jak romet.
Mateusz250
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 25/1/2012, 21:19

Postprzez Fantas3k » 19/7/2012, 11:26

Po co tu pisac wgl jak autor sie nieinteresuje tym tematem ja bym go proponowal zamknąć i tyle...
Fantas3k
Bywalec
 
Posty: 777
Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
Lokalizacja: Jarocin

Postprzez Mateusz250 » 19/7/2012, 17:34

Masz racje, myślałem o tym już trochę wcześniej. W odpowiedziach padają pytania a tu nic, czyli nawet nie zajrzał pewnie :? Przyłączam się do propozycji.
Mateusz250
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 25/1/2012, 21:19

Postprzez server781 » 19/7/2012, 22:16

Spokojnie dzieki za info. Lecz wymiana skutera nie wchodzi w gre , nie chce tuningowac skutera zeby sie nim scigac. Potrzebuje lepszego zrywu no i za tym wiaze sie szybsza predkosc. Skuter to 4t budżet maly ale potrzebuje czesci tak zeby skuter wytrzymal 2 lata pozniej przesiadam sie w autko lub szybszy motorek.
server781
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 18/7/2012, 01:19

Postprzez NaGÅ‚odzie » 20/7/2012, 08:09

Ja to przed zakupem obadałbym jak tam z wałem stoisz. Jak wsadzisz do niego wiekszy cylek to sie może skrzywić jak meter sznurka. Moim zdaniem takie ulepszenie skutra 4T jest bez sensu :D ale jak kto woli xddd jeśli chcesz mieć już porządne części ( cylek 350 zł, gaźnior 150 zł, wał 300 zł ) to musisz mieć budżet około tysiaka.
NaGłodzie
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 22/4/2012, 16:19
Lokalizacja: Kęty, Bielsko-Biała



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê