Jak sprawdzić czy rama jest prosta??
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Jak sprawdzić czy rama jest prosta??
Witam, w tym miesiącu kupuje motocykl i chce sprawdzić czy rama jest prosta. Mam też pytanie dotyczące kasku: Czy opłaca kupować się ten z tą wysuwaną szybką przeciwsłoneczną??
-
cybermech - Świeżak
- Posty: 47
- Dołączył(a): 14/6/2012, 14:17
- Lokalizacja: kalisz
Nie warto bawić się w prostowanie ramy, chyba że picujesz na sprzedaż. Żeby wyprostować krzywą ramę, trzeba użyć konkretnej siły, konkretna siła to konkretne obciążenie, to że rama to wytrzyma, nie znaczy że nie wyjdzie z tego zabiegu nieosłabiona.
Blenda fajne rozwiązanie, przydaje się, w każdym razie bardziej niż fotochromowe szybki imo.
Blenda fajne rozwiązanie, przydaje się, w każdym razie bardziej niż fotochromowe szybki imo.
Growing old is mandatory. Growing up is optional.
- Brekekeks
- Świeżak
- Posty: 457
- Dołączył(a): 14/10/2010, 17:10
- Lokalizacja: Kielce
Blenda jest baardzo dobrym rozwiązaniem. Jeśli masz kask z przyciemnianą szybką to z widocznością w pochmurny dzień jest kapa. Jak masz zwykłą szybkę to z kolei czasem będzie cię słońce irytować. W kasku z blendą masz oba te kaski w jednym. Proste?
A najprostszym sposobem sprawdzenia czy rama jest prosta jest po prostu puszczenie kiery na jeździe próbnej przy prędkości około 50-60kmh. Jeśli jedzie jak po sznurku z puszczoną kierą to rama jest raczej prosta. Możesz próbować nawet przy30-40 puścić jeśli wtedy też jedzie prosto to raczej jest ok. Jak chcesz mieć 100% pewności że rama prosta to tak jak kolega wyżej napisał, laser.
I tak jak Ci również napisali, rama prostowana nigdy nie będzie tak wytrzymała jak fabryczna.
A najprostszym sposobem sprawdzenia czy rama jest prosta jest po prostu puszczenie kiery na jeździe próbnej przy prędkości około 50-60kmh. Jeśli jedzie jak po sznurku z puszczoną kierą to rama jest raczej prosta. Możesz próbować nawet przy30-40 puścić jeśli wtedy też jedzie prosto to raczej jest ok. Jak chcesz mieć 100% pewności że rama prosta to tak jak kolega wyżej napisał, laser.
I tak jak Ci również napisali, rama prostowana nigdy nie będzie tak wytrzymała jak fabryczna.
Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości