Zobacz wątek - problem po upadku cbr 1000rr. zawiszenie

Reklama

NAS Analytics TAG

problem po upadku cbr 1000rr. zawiszenie

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

problem po upadku cbr 1000rr. zawiszenie

Postprzez tomekk0303 » 13/7/2012, 20:41

Potrzebuje rady.... Jakis czas temu zaliczylem row moja cbr i po zlozeniu wszystkiego w calosc okazalo sie ze gdy trzymam manetki prosto kolo jest lekko skrecone. Honda jedzie prosto po puszczeni kiery ale prowadzi sie jak rower z przekrzywiona kierownica. Lagi byly wyjmowane z kolem do wywazania. Zle cos zkrecilem czy poszla polka dolna?? podpowiedzcie cos :)
tomekk0303
Świeżak
 
Posty: 47
Dołączył(a): 4/9/2011, 08:40
Lokalizacja: Białystok


Postprzez Vergon » 13/7/2012, 21:19

Poluzuj dolną półkę, złap koło między nogi, rękami za fajerę i wyprostuj koło jak w rowerze.
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez tomekk0303 » 13/7/2012, 21:23

zeby to bylo tak proste..... nie idzie w taki sposob. pouzowale kierownice polke dolna gorna i nic.nie poszlo
tomekk0303
Świeżak
 
Posty: 47
Dołączył(a): 4/9/2011, 08:40
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Vergon » 14/7/2012, 09:53

Ale co nie poszło? Nie możesz przestawić koła względem kierownicy czy jak?
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez tomekk0303 » 14/7/2012, 11:29

koło nie idzie. nie da rady wyprostować.
tomekk0303
Świeżak
 
Posty: 47
Dołączył(a): 4/9/2011, 08:40
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Vergon » 14/7/2012, 11:32

To poluzuj też górną półkę tylko najpierw podnieś minimalnie moto, żeby Ci lagi nie wyjechały. Podłóż lewarek pod wydech możliwie blisko przedniego koła i góra.
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Repsol » 14/7/2012, 16:00

1. Sprawdź czy masz dobrze ustawione clipon-y, tzn. czy są w tej samej pozycji (prawy względem lewego), po poluzowaniu ich na pewno będzie można je minimalnie przesunąć przy górnej półce. Możesz to też sprawdzić tak, że kiera na max w lewo -> patrzysz jaka odległość pomiędzy ciężarkiem a bakiem -> kiera na max w lewo -> porównujesz odległość z drugą stroną. Jeśli ograniczniki wybite lub rama odciśnięta to NIE będzie to miarodajne.
2. Skręcenie kiery sprawdzaj tak, że jako punkt odniesienia przyjmujesz sobie jakiś punkt przed kierownicą. "Przed" czyli np. tutaj przy górnym mocowaniu baku, w 1000rr masz tam chyba amor skrętu, więc nie wiem czy to takie proste będzie. Ogólnie chodzi o to, że po glebie możesz mieć minimalnie skrzywiony cały stelaż z zegarami i to czasami dale złudzenie skrzywionej kiery.
3. Do sprawdzenia lagi/golenie, czy są proste (?)
4. Do sprawdzenia ośka koła, czy jest prosta (?)
5. Do sprawdzenia dolna półka, czy jest prosta (?)
2 x ZX6R
Avatar użytkownika
Repsol
Świeżak
 
Posty: 275
Dołączył(a): 7/4/2008, 10:19



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na gr