Zobacz wątek - samozapłon WSK 175

samozapłon WSK 175

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

samozapłon WSK 175

Postprzez czstunt » 11/7/2012, 20:57

witam mam problem mianowiśie kolega przyprowadził mi wsk 175 soprt 1 zeby mu zrobić elektryke.Podłączyłem ją na krótko odpaliła na kopa i po chwili zaczeła się wkręcać na wysokie obroty chciałem ją zgaśić i ściągłem fajke ze świecy i nic dalej chodziła na najwyzszych obrotach.Dodam ze bardzo mocno kopciła z tłumika i wywaliło uszczelke pod głowicą.Od czego powstał samo zapłon ? Prosze o sensowne wypowiedzi.
czstunt
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 20/11/2011, 12:12
Lokalizacja: Szczodrów


Postprzez KAPELA911 » 12/7/2012, 07:37

ciekawy przypadek, przeczytaj troche o spalaniu stukowym może to coś wyjaśni.
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni

Postprzez czstunt » 12/7/2012, 15:58

Poczytałem o spalaniu stukowym i wydaje mi się ze jest ustawiony za wczesny zapłon.Ale jest jeszcze wiele pzyczyn ze ma samozapłon.Dzięki za rozjaśnienie sprawy. :)
czstunt
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 20/11/2011, 12:12
Lokalizacja: Szczodrów

Postprzez hubi199 » 13/7/2012, 20:10

Dokładnie nie wiem jak jest rozwiązany zapłon w 175, ale w przypadku wsk 3 jeśli masa była zaśniedziała również motocykl się nie wyłączał.
Sprawdz również dawkowanie paliwa.
hubi199
Bywalec
 
Posty: 581
Dołączył(a): 24/8/2011, 12:56
Lokalizacja: J-no

Postprzez osi502 » 13/7/2012, 22:00

Samozapłon może także występować podczas zbyt wysokiego stopnia sprężania w cylindrze co moze tłumaczyć wydmuchanie uszczelki pod głowicą.
osi502
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 12/5/2012, 17:52

Postprzez hubi199 » 14/7/2012, 13:49

Pośród przyczyn spalania stukowego wyróżnić można:
zbyt wysoki stopień sprężania,
za wczesny zapłon,
za mała liczba oktanowa paliwa,
przegrzanie silnika,
za małe zawirowanie mieszanki w komorze spalania,
duże napełnianie cylindra.[1]

http://pl.wikipedia.org/wiki/Spalanie_stukowe
hubi199
Bywalec
 
Posty: 581
Dołączył(a): 24/8/2011, 12:56
Lokalizacja: J-no



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr