Rejestracja większej pojemności na kat. A2
Posty: 47
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
SMGmotocykle napisał(a):już tłumacze (w sumie można było się tego domyśleć czytając moje wcześniejsze posty) : Nie kupuje blokad u niemca tylko sami je projektujemy i wykonujemy.
Proponuje samemu kupić blokadę za granicą zamontować ją zarejestrować tak moto i wtedy się wypowiadać co do kosztów ...
Tyle, ze jak widac taniej jest kupic u Niemca, zwlaszcza, ze przy zakupie hurtowej upusty beda znacznie wieksze, z czego i kliet bedzie zadowolony. Niekoniecznei to co sie robi samemu jest tansze / lepsze, jak widac na w/w przypadku.

- Harakiri 7
- Bywalec
- Posty: 553
- Dołączył(a): 1/4/2013, 12:48
- Lokalizacja: wies
Harakiri 7 napisał(a):SMGmotocykle napisał(a):już tłumacze (w sumie można było się tego domyśleć czytając moje wcześniejsze posty) : Nie kupuje blokad u niemca tylko sami je projektujemy i wykonujemy.
Proponuje samemu kupić blokadę za granicą zamontować ją zarejestrować tak moto i wtedy się wypowiadać co do kosztów ...
Tyle, ze jak widac taniej jest kupic u Niemca, zwlaszcza, ze przy zakupie hurtowej upusty beda znacznie wieksze, z czego i kliet bedzie zadowolony. Niekoniecznei to co sie robi samemu jest tansze / lepsze, jak widac na w/w przypadku.
a co jeśli Twoje przypuszczenie okaże się błędne i niemieckie blokady u nas nie przejdą ? Bo polska to polska , patrz w angli maja kierownice legalnie po drugiej stronie a u nas jakoś nie chcą tak rejestrować , wiec powtarzam prośbę kup zarejestruj i dopiero wtedy krytykuj/oceniaj innych bo tylko takie postępowanie ma jakiś sens:)

- SMGmotocykle
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 29/3/2013, 16:09
- Lokalizacja: garbów lubelskie
leff napisał(a):Z tym, ze do niektorych moto nie masz blokad u niemca na 35 kW, jak patrzylem na GPZ500 to sa ale na 25kW.
Cena podana przez SMGmotocykle, za calosc uslugi, to IMO dobra cena
Na pewno do wszystkich nie ma, bo firma ktora je produkuje wyszla z zalozenia, ze od pewnego roku produkcja byly by nie rentowna, wiec odpuscili. Do nowszych sprzetow jest wszystko, tyle, ze trzeba wiedziec kto to oferuje.
Leff a tak miedzy nami, to czasem mozna tez uzyc dlawienia 25 kW, roznica miedzy 25 a 35 nie powala na kolana. W przypadku XJ6 jezdzilem i jedna i druga i tylka nie urywa.

Tyle, ze zestaw dlawienia do starych motocykli do 25 kW kosztuje 1/3 - 1/2 tego co zestaw 35 kW. Niby smieszne pieniadze ale na ulicy tez nie lezy, a wiadomo mlodzi kasy za wiele nie maja, a jezdzic sie chce.

- Harakiri 7
- Bywalec
- Posty: 553
- Dołączył(a): 1/4/2013, 12:48
- Lokalizacja: wies
Nie ma u nich blokad do 35KW, bo dopiero u nich weszły te przepisy. Wcześniej mieli 25KW i jeździli od 16 jak u nas A1. Blokowanie w Niemczech polega na kupnie dławików z papierem na twój numer VIN montaż w domu i na TUV jedziesz i tak rozbierają moto i sprawdzają czy jest na miejscu.
-
mati22252 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 805
- Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
- Lokalizacja: Żagań/ Poznań
SMGmotocykle napisał(a):a co jeśli Twoje przypuszczenie okaże się błędne i niemieckie blokady u nas nie przejdą ? Bo polska to polska , patrz w angli maja kierownice legalnie po drugiej stronie a u nas jakoś nie chcą tak rejestrować , wiec powtarzam prośbę kup zarejestruj i dopiero wtedy krytykuj/oceniaj innych bo tylko takie postępowanie ma jakiś sens:)
Nie wypowiadam sie o przypuszczeniach tylko o faktach.
Na jakiej podstawie prawneej LBV dokonuje zmiany wpisu w dokumenty ? Do kazdej czesci masz ABE ( Allgeneine Betriebs Erlaubis z numerem ), jezeli nie ma ABE, to musi miec Teile Gutachten.
Co znaczy nie przejdzie. Czesc ma homologacje EU.
Jezeli Wy dorabiacie blokade i Wam to rejestruja to na jakiej podstawie prawnej sie to
odbywa ? Maciie homologacje ?
mati22252 napisał(a):Nie ma u nich blokad do 35KW, bo dopiero u nich weszły te przepisy. Wcześniej mieli 25KW ...Blokowanie w Niemczech polega na kupnie dławików z papierem na twój numer VIN montaż w domu i na TUV jedziesz i tak rozbierają moto i sprawdzają czy jest na miejscu.
Skad wiesz, ze niema ?
Bylem w zeszlym roku na Intermot w Köln i byly. Niemcy wiedzieli, ze nowe przepisy wejda i przygotowali sie do tego wczesniej.
Owszem mozesz zamontowac w domu i pojechac na odbior. Czy rozbiora czy nie o tym decyduje raczej fakt na jakiego AASOP trafisz i jak do tego podejdzie. Jeden ruszy manetka i zauwazy, ze blokada jest a nny rozbierze i popatrzy, w czym problem ?
Jezeli kupujesz nowe moto, to dlawienia z regoly dokonuje handlarz, dlawienie odbiera AASOP w warsztacie, i niegdzie nie musisz jezdzic ( co najwyzej ddo LBV aby zarejestrowac motocykl , mozesz to tez zlecic za 85 € handlarzowi. Tyle, ze w przypadku uzywanego musisz podjechac jeszcze do LBV i dokonac zmiany DR .

Ostatnio edytowano 4/4/2013, 09:01 przez Harakiri 7, łącznie edytowano 2 razy
- Harakiri 7
- Bywalec
- Posty: 553
- Dołączył(a): 1/4/2013, 12:48
- Lokalizacja: wies
Na podstawie właśnie wg ciebie niepotrzebnych pomiarów na hamowni i opisów technicznych. Powtarzam zarejestruj moto i wtedy się wypowiadaj, mam nadzieje że Ci się uda!powodzenia
Ok nikt nie wątpi ze świetnie znasz niemieckie przepisy, ale umówmy się dopóki nie zarejestrujesz w PL moto tak zablokowanego zaczynaj wypowiedzi od : wydaje mi się ,podejrzewam że itp i nie mówię tego złośliwie i nie twierdze ze nie masz racji tylko uważam ze Twoje posty nabiorą wartości kiedy Twoja metoda sprawdzi się w praktyce
Ok nikt nie wątpi ze świetnie znasz niemieckie przepisy, ale umówmy się dopóki nie zarejestrujesz w PL moto tak zablokowanego zaczynaj wypowiedzi od : wydaje mi się ,podejrzewam że itp i nie mówię tego złośliwie i nie twierdze ze nie masz racji tylko uważam ze Twoje posty nabiorą wartości kiedy Twoja metoda sprawdzi się w praktyce
- SMGmotocykle
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 29/3/2013, 16:09
- Lokalizacja: garbów lubelskie
Posty: 47
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość