Zobacz wątek - kawa do oceny

kawa do oceny

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

kawa do oceny

Postprzez finowski » 5/7/2012, 21:31

Jak w temacie, wasze wrażliwe oczy na pewno coś podpowiedzą
http://moto.allegro.pl/kawasaki-ninja-6 ... 81717.html
ZX6R
finowski
Świeżak
 
Posty: 153
Dołączył(a): 8/12/2011, 10:10
Lokalizacja: Jelenia Góra


Postprzez Kaai » 5/7/2012, 22:06

Ja ujrzałem, że na 2gim zdjęciu jest taki biały kwadrat. idź zobacz, czy normlanie też jest, czy coś ukrywa :D
a tak na serio, to akurat na tych zdjęciach nic nie widać, bo są z tego samego kąta robione. nie widać tyłu etc. z tej strony ciężarki są, plastiki nie wyglądają jakoś mega tragicznie. poproś o więcej zdjęć.
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4224
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez finowski » 5/7/2012, 22:18

Napisałem do właścieciela, czekam na więcej zdjęć, po tele powiedział że tylna opona do wymiany, kupił go od kolegi, olej wymienił w tamtym roku, pozatym nic nie robił, warto za 8200 zł. ?
ZX6R
finowski
Świeżak
 
Posty: 153
Dołączył(a): 8/12/2011, 10:10
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez mlody636 » 5/7/2012, 22:21

Malo fot. A na tych jak juz Kaai wspomnial nic nie widac. Wyglada ciekawie :)
Simson SR 50, Simson S 53, Honda Nsr 80, Suzuki Bandit 250, Honda CBR 600 F2, 3x Honda Cbr 600 F3, 2x Yamaha Fazer 600, 2x Suzuki GSXR 600 SRAD, 2x Suzuki SV 650, Kawasaki Zx6r 636 C6F
mlody636
Świeżak
 
Posty: 276
Dołączył(a): 21/6/2012, 07:31
Lokalizacja: jesteś??

Postprzez jaroaro » 5/7/2012, 22:26

i fajne buty motocyklisty
Triumph Street Triple
jaroaro
Bywalec
 
Posty: 758
Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
Lokalizacja: się biorą wszy

Postprzez finowski » 5/7/2012, 22:30

nie pytałem o buty, ale dzięki
Nie dostałem innych zdjęć.
ZX6R
finowski
Świeżak
 
Posty: 153
Dołączył(a): 8/12/2011, 10:10
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez mlody636 » 6/7/2012, 07:47

Hahah buty liga :D Cierpliwosci moze jeszcze wysle :D
Simson SR 50, Simson S 53, Honda Nsr 80, Suzuki Bandit 250, Honda CBR 600 F2, 3x Honda Cbr 600 F3, 2x Yamaha Fazer 600, 2x Suzuki GSXR 600 SRAD, 2x Suzuki SV 650, Kawasaki Zx6r 636 C6F
mlody636
Świeżak
 
Posty: 276
Dołączył(a): 21/6/2012, 07:31
Lokalizacja: jesteś??

Postprzez finowski » 8/7/2012, 22:36

Byłem dzisiaj i oglądałem. Obraz nędzy i rozpaczy. Rozumiem że za te pieniążki nie ma co szukać ideału ale to co zobaczyłem przerosło moje oczekiwania. Jeśli chodzi o stan wizualny to nie mogliśmy znaleźć rzeczy która byłaby dobra, wszystko zniszczone, wszystkie plastiki połamane, czasza po przejściach, wszystkie lampy popękane,boczne plastiki trzymają się na słowo honoru (oczywiście połamane ), zadupek rozszedł się dwa, opon nie ma, napęd skończył sie juz nie wiadomo kiedy,klamka od sprzęgła ułamana i choć sprzedawca zapewniał że już takie moto kupił to na zdjęciach jeszcze klamka jest :) , tylni błotnik stopiony od palenia gumy, przednia felga krzywa, nawet nie mieliśmy ochoty sprawdzać jak to jeździ więc nie napiszę nic w tym temacie ale nie spodziewałym bym się gdyby nie było rewelacji :) . Wszystkie płyny do wymiany, klocki też końcówka. Niewiem czy wszystko opisałem tyle tego było :).Moto może i do odratowania ale za grubą kasę. Nie polecam a nawet odradzam.
ZX6R
finowski
Świeżak
 
Posty: 153
Dołączył(a): 8/12/2011, 10:10
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez Pride_6 » 9/7/2012, 00:18

to moze trzeba bylo chociaz profesjonalne obuwie odkupic :lol:
Pride_6
Świeżak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 19/6/2011, 14:11
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez mlody636 » 9/7/2012, 06:33

finowski napisał(a):klamka od sprzęgła ułamana i choć sprzedawca zapewniał że już takie moto kupił to na zdjęciach jeszcze klamka jest :)


Moze dal zdjecia poprzedniego wlasciciela :D Bo na fotach nie wyglada tak tragicznie :D A wyslal wrescie inne foty czy pojechales w ciemno??

PS. Obowie nie na sprzedaz.
mlody636
Świeżak
 
Posty: 276
Dołączył(a): 21/6/2012, 07:31
Lokalizacja: jesteś??

Postprzez finowski » 9/7/2012, 07:25

Zdjęcia w ogłoszeniu aktualnego właściciela,innych zdjęć nie dosłał, pojechałem w ciemno .
Właściciela nie było, podobno musiał wyjechać, moto pokazał nam jego kolega.
ZX6R
finowski
Świeżak
 
Posty: 153
Dołączył(a): 8/12/2011, 10:10
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez skidmarks » 9/7/2012, 08:30

Może ze wstydu udawał że nie jest włascicielem :)
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1401
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez Kaai » 9/7/2012, 11:12

i to jest wkurzając,e jak jedziesz obejrzeć sprzęt, który na zdjęciach wygląda w porządku. jedziesz 800km i trafiasz na totalny złom. powinno się takie coś karać..
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4224
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr