Zobacz wątek - Aprilia RS 50

Aprilia RS 50

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

Aprilia RS 50

Postprzez torran100 » 5/7/2012, 14:47

Witam,

Mam pytania co do aprili rs 50 bo wiele jest opini ,że jest to świetny motor ,a wiele ,że awaryjny.Polecacie mi tą aprilke ?: http://allegro.pl/aprilia-rs-50-70-opol ... 08909.html Mam ją na oku ,ponieważ jest nie droga ,facet spuszcza do mi do 3 tys,w stanie ładnym,blisko mnie ,ale co mnie odstrasza to przejechane 23.000 km ,a na 50 to chyba dużo,prawda ? Jeśli nie to czy możecie mi znaleść coś lepszego do 3.500 ? może być również TZR-ka ,ale za taką kwote raczej nie ,a i tak lepiej podoba mi sie aprilia.

Pozdrawiam ,Z góry dzięki.
torran100
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 5/7/2012, 14:42


Postprzez Kaai » 5/7/2012, 14:54

Jeśli 23k przebiegu to dla ciebie dużo, to zadzwoń do gościa, i powiedz mu, żeby skręcił przebieg do 2tysięcy. Niech napisze, że nie jeżdżona i inne bzdety i wystawi ją za 4.5tyś. Będzie lepiej?

Spalanie 3/100? Chyba jak stoi.
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4224
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez torran100 » 5/7/2012, 15:03

Czyli 23k to nie jest dużo i jeszcze sporo pojeździ ? Ale nie odpowiedziałeś na inne pytania jest bezawaryjna,opłaca się za tą cene i ile tak naprawde może palić ?

@UP ,dzięki :)
torran100
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 5/7/2012, 14:42

Postprzez Apovsky. » 5/7/2012, 15:15

Tak się składa, że byłem ją oglądać jak była za 3700. Trup.
Brak hamulca tylniego. Rozrusznik na padnięciu. Po szlifie. Pogięte manetki/hamulec/podnóżki. Jeżdżony na jakimś oleju z carrefoura. Sam robi koleś mieszankę, wg mnie mieszalnik do wymiany.

Nie opłaca się tego brać, chyba że mocno naprawił ją, w co wątpie.
Apovsky.
Świeżak
 
Posty: 190
Dołączył(a): 26/5/2012, 15:31

Postprzez MANIAK. » 5/7/2012, 15:15

Jesli bedziesz o nia dbal , to przejedzie drugie tyle. Awaryjnosc ? jak dbasz tak masz..spalanie napewnoe glupota , spali ze 3,5-4L. Cena jest dobra..A wiedziales ja na zywo ?

edit:

Kolega Apovsky juz dal Ci odpowiedz

proszę edytować posty...
Leg1oN
Kawasaki ZX-14R '12.
Avatar użytkownika
MANIAK.
Świeżak
 
Posty: 428
Dołączył(a): 15/4/2012, 17:43
Lokalizacja: jestes ?

Postprzez Arturo925 » 5/7/2012, 15:21

Nie jest bezawaryjna, jak cała reszta motocykli. Zapytaj czy i kiedy był remont, co wtedy wymienił (najlepiej jakby miał paragony lub cokolwiek czym mógłby to uwiarygodnić). Tam jest wsadzone 70, wiec zapytaj jakie i ile ma na tym przejechane. Jeżeli jest to chińskie 70 to od razu sobie odpusć bo tłok puchnie. Chyba ze wymienił go na jakiś markowy, czego nie napisał wiec albo ma markowy zestaw, albo chinski z chińskim tłokiem. Spalanie 3l możliwe tylko na seryjnym cylku, idealnie wyregulowanym gaźniku i bez katowania. Inaczej na serii moze podskoczyc do 4l. Jako że on ma tu 70, to 4l raczej będzie minimalną granicą.

Za ta cenę sie opłaca i to bardzo, ale musisz szczegółowo przebadać moto, inaczej mozsz sie nadziać. RSki w takim stanie stoją po 1k zł wyżej. Moto prawdopodobnie leżało bo ma ułamana klamke sprzegła. Szlif nie jest niczym nadzwyczajnym, wiec nie ma sie co zniechęcać. Gorzej gdyby skleił sie na jakis słup. Gdzieś na forum jest podklejony chyba temat na co zwrócic uwagę kupując moto. Zrób jazdę próbną około 10km (tak, pojeździj sobie. W koncu to Ty płacisz, więc Ty wymagasz. Ale weź sobie swoje paliwo na wszelki wypadek). Kręć moto do końca, niech dostanie po dupce. Później obejrzyj jeszcze raz. Gdyby cos było nieszczelne, to po takiej przygodzie wszystko wyjdzie na jaw. Jak wyjedziesz tylko przed brame i zaraz zawrócisz, to na nic twoja jazda próbna. Ja sie tak nadziałem kupując TZR po szlifie, bo przejechałem moze z 1km. Efektem jest to, ze musiałem wydać parę złotych na pokrywę sprzęgła, bo była klejona. Oczywiście gołym okiem nic nie było widać, bo łata była pod pokrywą dozownika.
W am6 pomiedzy 5 a 6 biegiem jest cos w rodzaju luzu. Wiec 6 moze Ci wyskoczyć, jeśli nie naprzesz odpowiednio mocno na dźwignię. Reszta biegów nie ma prawa wypasc, ani zgrzytać.


To co kolega wyzej wybadał moze byc juz naprawione bo napisał ze kupił nowy aku i wymienił klocki przód/tył. Wiec jeżeli zostałyby tylko klamki i manetki do wymiany, to ja bym brał, bo to groszowe sprawy są. A dozownik wywalił bo ma wsadzone 70 i dawka oleju musi byc wieksza.
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Postprzez Apovsky. » 5/7/2012, 16:03

Jedź zobaczyć jeżeli masz blisko. Ale wg. mnie typ od niej był nie szczery, ukrywał więcej.

Prócz manet i klamek całe owiewki porysane, z unikatowego malowania zostaje zrysane coś.

Jak się z nim spotkasz to był taki może 18 latek, blond włosy, troche przypakowany. Jak ja oglądałem to nawet nie wspomniał o braku hamulca, dopiero jak się przejechałem to powiedziałem mu o tym. Także jeżeli ukrywał brak tylniego hamulca, co jeszcze chce ukryć.? Jedź obejrz, jak ponaprawiał to wszystko to się zastanów, ja bym jej nie wziął.
Apovsky.
Świeżak
 
Posty: 190
Dołączył(a): 26/5/2012, 15:31

Postprzez torran100 » 6/7/2012, 10:59

To co innego polecicie mi najlepiej RS 50 lub TZR 50 i do ceny 4000 zł . Z góry dzieki wszystkim za pomoc.
torran100
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 5/7/2012, 14:42

Postprzez Apovsky. » 6/7/2012, 11:15

Peugeot XR6
Peugeot XR7
Rieju RS2
Aprilia RS 50
Yamaha TZR 50

To jest wszystko na jednych silnikach. Różnice są nie wielkie w osiągach.
Apovsky.
Świeżak
 
Posty: 190
Dołączył(a): 26/5/2012, 15:31

Postprzez torran100 » 6/7/2012, 11:19

http://moto.allegro.pl/yamaha-tzr-50-i2469301095.html Znalazłem ładną tzr'ke za przystępną cene ,ale cos nie ma opisu aukcji wydaje mi się ,że jest jakiś chaczyk/wada.Jak myslicie za taką cene jest mozliwosc kupna takiego morka ?
torran100
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 5/7/2012, 14:42

Postprzez Sykopson » 6/7/2012, 12:33

Jak opis jest tak ubogi to raczej coś tu śmierdzi.
http://allegro.pl/rieju-rs2-matrix-80-5 ... 11214.html
Takiego poszukaj, silnik ten sam, design fajny, ceny są ogólnie przystępne bo nie ma znaczka aprilia, czy yamaha i tyle. To są dobre motorki...

Poszukaj jeszcze Derbi GPR.
Suzuki Bandit 400 był

Suzuki SV650 S jest
Avatar użytkownika
Sykopson
Stały bywalec
 
Posty: 1097
Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
Lokalizacja: Kraków (Zielonki)

Postprzez torran100 » 6/7/2012, 13:37

Niechce nic innego niż yamaha tzr lub aprilia rs
torran100
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 5/7/2012, 14:42

Postprzez torran100 » 7/7/2012, 15:38

Macie może polecić jakieś motorki z TZR 50 lub RS 50 ? Jeśli tak to prosze o linki.Przypomne ,że budżet 3500 zł ,więc najlepiej na co patrzeć z tych modeli ?
torran100
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 5/7/2012, 14:42


Postprzez wiktorgre » 8/7/2012, 14:42

Odpowiem na Twoje pytania jako ze miałem taki motocykl. Dokładnie miałem aprilia rs 50 z 2007 roku czyli już nowa buda. Jak chodzi o awaryjność to jest duza mimo ze miałem nowy motocykl lubił się psuć np pękła korba co skutkowało wymiana silnika . Co do spalania mi nie udało się zejść poniżej 5,5l , nie ufaj dozownika oleju , zawsze dolewaj trochę oleju 2T do baku !
Yamaha YZ 125 , Ducati 848 ;d
wiktorgre
Świeżak
 
Posty: 207
Dołączył(a): 22/6/2008, 23:12
Lokalizacja: Toruń

Postprzez projuma » 12/7/2012, 08:26

..
Ostatnio edytowano 12/7/2012, 08:32 przez projuma, łącznie edytowano 1 raz
projuma
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 12/7/2012, 05:53
Lokalizacja: Rogalów

Postprzez projuma » 12/7/2012, 08:30

Witam doklejam się do tematu co myślicie o tym Derbi GPR

http://otomoto.pl/derbi-gpr-gpr-50-2004 ... 35007.html

opis także jest nie za bogaty..Proszę o opinie

lub Aprilię RS 90/50

http://tablica.pl/oferta/sprzedam-april ... e2584;r:;s:

Proszę o opinie
projuma
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 12/7/2012, 05:53
Lokalizacja: Rogalów



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr