Zobacz wątek - cagiva mito 125
NAS Analytics TAG

cagiva mito 125

i inne małe pojemności
_________

cagiva mito 125

Postprzez herbaliser » 4/7/2012, 20:59

Witam
Mam zamiar zmienić tzr-kę na cagivę mito 125, jaka jest jej awaryjność, V-max, dostępność części itp. proszę o pomoc.
herbaliser
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 4/7/2012, 20:02
Lokalizacja: Łódzkie


Postprzez motocyklista188 » 5/7/2012, 05:56

Cagiva mito 125 napewno ja bym sie zamienil i to 100% Jak dbasz tak masz dwusuw bardzo mocna napewno mocniejsza jak tzr

Moto jest najmocniejsze i najsilniejsze w swojej klasie takze bez zastanowienia



Silnik - 2 - suwowy, chłodzony cieczą
Pojemność – 125 ccm
Moc – 15 KM przy 8000 obr/min
Moment – 14 Nm przy 5500 obr/min
Budowa - jednocylindrowy
Liczba cylindrów - 1
Średnica cylindra – 56,0 mm
Skok tłoka – 50,6 mm
Stopień sprężania – 7,4
Rozrząd - membranowy
Oczyszczanie spalin – katalizator nieregulowany
Zasilanie - gaźnik Dellorto
Średnica gardzieli - 28 mm
Biegi - 7
Napęd - łańcuch

Dodatkowe:

Po odblokowaniu - 22kW (30PS)/10 500 obr./min.
V-max - 185km/h
Masa - 129kg
Rozstaw osi - 1375mm
Aprilia Rs/Gs
Avatar użytkownika
motocyklista188
Bywalec
 
Posty: 656
Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
Lokalizacja: Poznan


Postprzez herbaliser » 5/7/2012, 08:15

a co z awaryjnością i czy jest optycznie większa od tzr-ki bo nigdy mito w realu nie widziałem
herbaliser
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 4/7/2012, 20:02
Lokalizacja: Łódzkie

Postprzez motocyklista188 » 5/7/2012, 08:27

to napewno jest wieksza i jest szersza niczym praktycznie nie rozni sie od 500tki

awaryjnosc hmm ciezko powiedziec jedni mowia ze wogole nie ma z nia problemow a drudzy ze sa


ja kiedys posiadalem Cagive mito rok 1991 ta z okraglymi swiatlami uzytkowalem ja na codzien po miescie i po torze i powiem szczeze ze nie mialem z nia zadnych problemow. Tylko wymienialem klocki plyny oleje

jak sie to mowi jak bedziesz dbal to nie bedziesz mial problemow. A jak dbac nie bedziesz to predzej czy pozniej sie rozsypie.

Zawsze lalem do niej olej Castrol power racing 2t

jak dla mnie nie zawodny motor. Gdybym nie mial wtedy ciezkiej sytuacji to napewno bym jej nie sprzedal jezdzil bym nia do teraz. Niektorzy wyciagaja z niej nawet po 190km/h-200km/h:)

Ja osobiscie polecam Cagive mito
Aprilia Rs/Gs
Avatar użytkownika
motocyklista188
Bywalec
 
Posty: 656
Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
Lokalizacja: Poznan

Postprzez fincher » 5/7/2012, 11:02

Tylko przygotuj się na DUUUUUŻE spalanie.
Jest to najmocniejsza 125 a co za tym idzie najbardziej paliwożerna - wkońcu te konie trzeba jakoś napić :)
I jak ktoś mówił że 125 w 2t potrafi zaciągnąć 8 a nawet 10l/100 to ma właśnie na myśli Cagive mito 125 :)


Problemu z częściami teraz mieć raczej nie będziesz- bo to dobrze zrobiony motocykl.
Także jeżeli kupisz dobry egzemplarz to długo nie będziesz musiał niczego robić. Poza standardowymi czynnościami eksploatacyjnymi oczywiście :)
DragStar125>CBR125>FZS600>FZ6n
Avatar użytkownika
fincher
Bywalec
 
Posty: 822
Dołączył(a): 20/6/2011, 21:45

Postprzez motocyklista188 » 5/7/2012, 11:23

fincher napisał(a):Tylko przygotuj się na DUUUUUŻE spalanie.
Jest to najmocniejsza 125 a co za tym idzie najbardziej paliwożerna - wkońcu te konie trzeba jakoś napić :)
I jak ktoś mówił że 125 w 2t potrafi zaciągnąć 8 a nawet 10l/100 to ma właśnie na myśli Cagive mito 125 :)


Problemu z częściami teraz mieć raczej nie będziesz- bo to dobrze zrobiony motocykl.
Także jeżeli kupisz dobry egzemplarz to długo nie będziesz musiał niczego robić. Poza standardowymi czynnościami eksploatacyjnymi oczywiście :)




Cagivki tyle nie pala! maksymalnie 7-8 litrow ale te 8 to juz jest maks. i to By musial caly czas na pelnym gazie jezdzic. A Ci co mowia ze pala 10 to maja problemy z przeliczaniem niestety kazdego ktorego zapytasz co jezdzi Cagiva powie Ci ze pali 6-7-8litrow




Typ: Dwusuwowy, jednocylindrowy
Chłodzenie: Cieczą
Pojemność skokowa: 125 cm3
Średnica x skok tłoka: 56 x 50,6 mm
Stopień sprężania: 8,2 : 1
Moc maksymalna: 30KM przy 11 000 obr/min
Maksymalny moment obr. 22Nm przy 10 000 obr/min
Zasilanie: Gaźnik Dellorto 28mm
Smarowanie: Dozownikowe
Rozruch: Elektryczny
Alternator: 120W
Zapłon: CDI
Przekładnia wtórna: łańcuch
Sprzęgło: Wielotarczowe, mokre
Skrzynia biegów: 7 stopniowa


Zużycie paliwa: 5-8 l/100km <<<<<<<------------------------------
Aprilia Rs/Gs
Avatar użytkownika
motocyklista188
Bywalec
 
Posty: 656
Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
Lokalizacja: Poznan

Postprzez herbaliser » 5/7/2012, 19:25

herbaliser
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 4/7/2012, 20:02
Lokalizacja: Łódzkie

Postprzez motocyklista188 » 5/7/2012, 19:58

sp 525 jest ogien nic wiecej nie powiem


a ta druga nawet nawet tylko miala krecony licznik takze musisz uwazac. Sa nie rowno cyfry
Aprilia Rs/Gs
Avatar użytkownika
motocyklista188
Bywalec
 
Posty: 656
Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
Lokalizacja: Poznan



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości




na g�r�