Zobacz wątek - Amortyzator skrętu ohlins pomocy

Amortyzator skrętu ohlins pomocy

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

Amortyzator skrętu ohlins pomocy

Postprzez kiforki4 » 3/7/2012, 16:21

Siemacie mam mały problem, ktory wynika czesciowo z mojej niewiedzy. Za chwilke poniżej zamieszcze foto i juz tlumacze o co sie rozchodzi. zamontowalem amortyzator skretu ohlins do f4, no i po skreceniu go doslownie momentalnie luzuje sie srubka centralna, ktora znajduje się pod tym uchwytem zaznaczonym czerwonym kółkiem, i amor dostaje luzów tak jak widac na strzalkach, smiga przod tyl lekko gora dol, po prostu jest luzny. Nie wiem czy powinien w tym miejscu miec on jakikolwiek luz, czy powininen byc dycht skręcony..? niby nówka a coś swiruje pawiana, prosze kogos zorientowanego o wypowiedz, dzięki z gory, piątka.

http://ompldr.org/vZW1kaw
Avatar użytkownika
kiforki4
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 3/7/2012, 15:56
Lokalizacja: Oranienburg


Postprzez henio12323 » 3/7/2012, 20:48

moze trzeba ta srubke skręcic na klej do gwintów żeby sie nie kręciła sama ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25972
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

klej

Postprzez kiforki4 » 3/7/2012, 21:05

biore tę opcje pod uwagę, no i nie zaszkodziloby od dołu na gwint wrzucic nakreteczke do tego, bo troche go wystaje. tylko pytanie, czy ten amor w tym wlasnie miejscu musi byc sztywniutki czy ma miec luz, posiadacze, prosze o odpowiedz ;)
Avatar użytkownika
kiforki4
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 3/7/2012, 15:56
Lokalizacja: Oranienburg

Postprzez Seba_ER5 » 4/7/2012, 19:07

Jest dobrze.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5194
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Kvba » 4/7/2012, 19:54

Mam to samo u siebie w 929. Luz musi być ale nie na śrubach. Śruby mają siedzieć sztywno, a za odpowiedni luz odpowiadają te ruchome okręgi w mocowaniach w których siedzą śruby (nie wiem jak to się fachowo nazywa)! U mnie odkręcała się od wibracji śruba trzymająca obejme którą zakłada się na amortyzator i łączy ona się tym aluminiowym mocowaniem które idzie pod nakrętkę od główki ramy. Ta śruba latać nie może.
Avatar użytkownika
Kvba
Świeżak
 
Posty: 324
Dołączył(a): 27/9/2008, 13:11
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Seba_ER5 » 4/7/2012, 20:52

loctite sie daje by sie nie odkrecalo. ylko trzeba sprawdzic by nie byl gwint drobnowzwojny ale on nie powinien sie odkrecac.
amorek powinien byc ruchomy na przegubach
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5194
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez provit » 4/7/2012, 23:21

Loctite albo lakier do paznokci ;)
provit
 

amorek, do kvba

Postprzez kiforki4 » 5/7/2012, 15:51

Kvba, dzieki za pomoc, ale dla sprostowania upewnic sie chce czy dobrze tołkuje, na foto w czerwonym kółku zaznaczony mam element, w ktorym znajdują się dwie śruby (mocowanie amorka, one są sztywne), ale pod mocowaniem jest jedna śruba, która te mocowanie zespaja właśnie z uchwytem, i ona się dosłownie momentalnie po dokreceniu odkręca. o Tym mówiłeś, że ona powinna być dycht sztywna tak ? czyli po prostu klejem do srub posmarować lub tymi preparatami ww ? potwierdź jak możesz i więcej nie zawracam gitarki. dziękóweczka szerokości
Avatar użytkownika
kiforki4
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 3/7/2012, 15:56
Lokalizacja: Oranienburg

Postprzez Kvba » 8/7/2012, 23:16

kiforki4, tak ona ma być wkręcona tak żeby nie latała na gwincie. Mi też się odkręcała od drgań i musiałem ją złapać na klej.

Dla pewności :)
Za odpowiedni luz odpowiada element zaznaczony na foto ( http://www.imagebanana.com/view/z7dgnuj0/1.jpg ) jeżeli w Twoim mocowaniu przez to przechodzi ta śruba która Ci się luzuje to musi być ona dokręcona.
Avatar użytkownika
Kvba
Świeżak
 
Posty: 324
Dołączył(a): 27/9/2008, 13:11
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez kiforki4 » 9/7/2012, 18:25

Widze, że w Twoim amorku jesli to fotka z Twego, mocowanie wyglada troche inaczej, na tej kulce jest wszystko spoko, luzu nie ma i nie luzuje się, ale element z tymi dwiema śrubkami imbusowymi, ma od dołu dziurke na kolejna imbusową śrube która łączy amorek z mocowaniem do głowki ramy. i ta śrubka u mnie wlasnie łapała luz, tak jak mówiliście pocisnałem po niej konkretnym specyfikiem, podłozyłem jeszcze jedna podkladke, bo cos mi nie gralo, i wszystko jest teraz elegancko (mam nadzieje). jebnalem agresywna traske amorek sie nie luzuje spisuje sie rewelacyjnie, mysle ze wszystko jest cacy. nie gmatwajmy dalej tej sprawy, dziękoweczka za wszelką pomoc. pozdrawiam - ki4
Avatar użytkownika
kiforki4
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 3/7/2012, 15:56
Lokalizacja: Oranienburg



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na gr