Pierścienie do Blastera
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Pierścienie do Blastera
Witam ,
Mam pytanie... Czy ma ktoś jakiś kontakt do sklepu gdzie można kupić same pierścienie tłokowe ??
Zapiekł mi się pierścien na tłoku i musze wymienić. Nie chce pakować się w koszta kupna nowego tłoka ponieważ ten jest w bdb stanie. A może ktoś z was na forum posiada takie pierścienie ??
Tłok : WISECO
nr. 3496B / 573M06675 ( 66,75mm )
Prosiłbym o szybką odpowiedz.
Mam pytanie... Czy ma ktoś jakiś kontakt do sklepu gdzie można kupić same pierścienie tłokowe ??
Zapiekł mi się pierścien na tłoku i musze wymienić. Nie chce pakować się w koszta kupna nowego tłoka ponieważ ten jest w bdb stanie. A może ktoś z was na forum posiada takie pierścienie ??
Tłok : WISECO
nr. 3496B / 573M06675 ( 66,75mm )
Prosiłbym o szybką odpowiedz.
- johnyfive
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 25/9/2007, 13:10
- Lokalizacja: Warka
sam pierścien z siebie nie mogł się zapiec
jak się zapiekł to z zużycia, starości, katowania
dalej idąc jeżeli od dawna siedział w silniku nie ma już swojego wymiaru, kształtu, to też w 99% nadaje się do wymiany
w jakim stanie jest cylinder?
jak się zapiekł to z zużycia, starości, katowania
dalej idąc jeżeli od dawna siedział w silniku nie ma już swojego wymiaru, kształtu, to też w 99% nadaje się do wymiany
w jakim stanie jest cylinder?
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
pierścień się zapiekł ponieważ używałem oleju Castrol do mieszanki ale niestety skończył mi się i zacząłem używać jakiegoś gówna za przeproszeniem kupionego na orlenie w butelkach 100ml.
zapiekło mi się kawałek w sumie bo jakieś 3cm.
Cylinder jest w super stanie. Jest nabita tuleja która nie jest ani porysowana ani nie ma większej średnicy niż tłok który teraz mam... Także zakładam nowe pierścienie i kompresja powinna wrócić do normy. tłok i cylinder mają taką samą średnice czyli 66,77mm.
Niby tłok powinien mieć 66,75mm. ale takie odchylenia nie są duże.
zapiekło mi się kawałek w sumie bo jakieś 3cm.
Cylinder jest w super stanie. Jest nabita tuleja która nie jest ani porysowana ani nie ma większej średnicy niż tłok który teraz mam... Także zakładam nowe pierścienie i kompresja powinna wrócić do normy. tłok i cylinder mają taką samą średnice czyli 66,77mm.
Niby tłok powinien mieć 66,75mm. ale takie odchylenia nie są duże.
- johnyfive
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 25/9/2007, 13:10
- Lokalizacja: Warka
szukaj, skoro tłok tej firmy to pytaj producenta bo pierscien musi byc oryginalny. raczej zamiennik np z wossnera czy innej firmy juz nie podejdzie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
a tłok na tulei nie powinien miec od 6 do 8 setek luzu? zapiekł się zapewne z zatarcia, nie siedzi za ciasno? jeżeli tuleja ma 66.77 to tłok powinien miec srednice 66.71 minimum
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
powiem Ci tak... cylinder ma średnice 66,77 wg. suwmiarki , a tłok niby też wychodzi tyle samo ale jak wkładam go do cylindra to jest luz bo wpada do środka i jak biore go na boki to ma luz. Nie wiem ile dokładnie bo nie mam czym tego zmierzyć...
Z tego co się dowiedziałem po wykonaniu kilkudziesięciu telefonów nie dostane pierścieni w Polsce. Są dostępne na zamówienie i ściągane z UK także czas oczekiwania to miesiąc czasu.. ; / jeśli do czwartku nie znajde to bede zmuszony kupić kompletny tłok wossnera z pierscieniami na allegro i tyle.
Z tego co się dowiedziałem po wykonaniu kilkudziesięciu telefonów nie dostane pierścieni w Polsce. Są dostępne na zamówienie i ściągane z UK także czas oczekiwania to miesiąc czasu.. ; / jeśli do czwartku nie znajde to bede zmuszony kupić kompletny tłok wossnera z pierscieniami na allegro i tyle.
- johnyfive
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 25/9/2007, 13:10
- Lokalizacja: Warka
lepiej oddaj cylek do mierzenia i kup odpowiedni tłok. bo takie dobieranie na pałe to porazka. tak samo jak mierzenia suwmiarka...
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
weź człowieku zawieź do mechanika, niech zmierzy cylinder w środku, musisz zdjąc głowicę dodatkowo, i wtedy dobieraj tłok nowy z luzem od 6 do 8 setek, mieszanka większa bo tuleja się grzeje a takie mierzenie na ślepo to jest gówno nie mierzenie.
jak coÅ› robic to porzÄ…dnie a nie na odpier..
jeżeli oczywiscie chcesz się cieszyc spokojną jazdą a nie częstymi naprawami
jak coÅ› robic to porzÄ…dnie a nie na odpier..
jeżeli oczywiscie chcesz się cieszyc spokojną jazdą a nie częstymi naprawami
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości