Zobacz wątek - Olej z 10W40 na 5W40 a potem na 10W40

Reklama

NAS Analytics TAG

Olej z 10W40 na 5W40 a potem na 10W40

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Olej z 10W40 na 5W40 a potem na 10W40

Postprzez mtbakk » 23/6/2012, 22:52

Witam,

Czy to prawda, że nie można przejść z oleju 10W40 na 5W40 a potem znowu na 10W40? Oczywiście mam na myśli olej o tej samej gęstości czyli pełen syntetyk.
Yamaha RJ11 YZF-R6 2007 r.
mtbakk
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 10/6/2012, 15:08
Lokalizacja: Poznań


Re: Olej z 10W40 na 5W40 a potem na 10W40

Postprzez Invi » 23/6/2012, 23:00

mtbakk napisał(a):Czy to prawda, że nie można przejść z oleju 10W40 na 5W40 a potem znowu na 10W40?


Nie prawda.

mtbakk napisał(a):Oczywiście mam na myśli olej o tej samej gęstości


Nie prawda.

mtbakk napisał(a):olej o tej samej gęstości czyli pełen syntetyk.


Nie prawda.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6275
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez mtbakk » 24/6/2012, 06:26

A prawdą jest, że nie można wrócić z minerala do pół syntetyka albo syntetyka?
Yamaha RJ11 YZF-R6 2007 r.
mtbakk
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 10/6/2012, 15:08
Lokalizacja: Poznań

Postprzez RUTRA.RD » 25/6/2012, 07:54

to co do tej pory wyczytales o olejach wszystko jest nie prawdą przestań kur wierzyc w te debilne informacjie

-można wszystkie nowoczesne oleje ze soba dowolnie mieszac
- mozna z syntetyka na mineral potem na syntetyk pol pelny i mineral i syntetyk mineral pol i syntetyk
-to nie prawda ze syntetyki wyplukuja osady z silnika ze ci to odbyt zatka i bedziesz uchem g wydalal ( chyba ze na oleju jezdzisz po 50.000km bez wymian )
- to nie prawda ze na samochodowych nie da sie jezdzic i ze sie midzy soba roznia jak kobieta od mężczyzny ( wytestowane przezemnie ) oczywiscie sprzeglo mi sie nie slizga przynajmniej nie na tym na ktorym ja jezdze samochodowym

i na konice nie wazne jaki plej byle by świeży , pamietaj o filtrze oleju
a najbardziej silnik zabija krecenia na zimno i nie posiadanie mozgu
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez zxer » 25/6/2012, 15:00

RUTRA.RD

Co do wyplukiwania jakis osadow to oczywiscie bzdura. Nowoczesne silniki sa tak szczelne ze tam nie ma prawa nic wyciekac bez wzgledu na typ oleju.

Ale nie mow ze lepiej jezdzic na samochodowym oleju niz motocyklowym. :P W hayce jest 10X mocniejsze sprzeglo niz w zwyklej 600tce :P I Wlasnie z racji silnego sprzegla mozesz sobie lac co chcesz. Ale w 600 bym nie ryzykowal gdzie normalnie sie jezdzi w granicach 8 - 10k rpm.

Chociaz ja sam lalem kiedys zwykly samochodowy castrol i tez sie nic nie dzialo :P
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr