Zobacz wątek - Prostowanie dźwigni hamulca nożnego
Advertisement
NAS Analytics TAG

Prostowanie dźwigni hamulca nożnego

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Prostowanie dźwigni hamulca nożnego

Postprzez goosi » 21/6/2012, 10:35

Witam,

upuściłem przy parkowaniu swojego GSR'a K7, przewrócił się na prawy bok. Jedyna strata jest taka, że zgiąłem dźwignię hamulca nożnego, tak gdzieś 2 cm od pierwotnego położenia. Aluminium nie pękło, można jeździć, ale muszę trochę nienaturalnie doginać stopę w stronę silnika, żeby docisnąć hamulec. W razie "W" nie będę pewnie o tym pamiętał :)

Pytanie: czy taką aluminiową dźwignię można próbować wyprostować? Aluminium jest mocne, ale też bywa kruche, trochę boję się puknąć to młotkiem :)

Cała zabawa dlatego, że nowa dźwignia kosztuje 370 peelenów :)
Suzuki PimpuÅ› :D
Avatar użytkownika
goosi
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 29/2/2012, 10:39
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez cycu_rsko » 21/6/2012, 10:50

Zdemontuj, nagrzej palnikiem i wtedy delikatnie prostuj, na zimno, tym bardziej jak uzyjesz mlotka dzwignia peknie.
929
Avatar użytkownika
cycu_rsko
Moderator
 
Posty: 1145
Dołączył(a): 15/3/2008, 18:55
Lokalizacja: Radomsko


Postprzez Repsol » 21/6/2012, 15:32

Dokładnie jak kolega wyżej pisze. Tylko palnik i nagrzać. Dobrze nagrzać tak, żebyś czuł ta dźwignie (będzie wydawać taką specyficzną woń). Na zimno nawet nie próbuj, bo nawet nie będziesz wiedział kiedy i strzeli.
2 x ZX6R
Avatar użytkownika
Repsol
Świeżak
 
Posty: 275
Dołączył(a): 7/4/2008, 10:19

Postprzez KAPELA911 » 21/6/2012, 15:38

moja rada jest taka że od młotka to z daleka, nagrzej dźwignie i wsadź ją w imadło, sciśnij tak jak powinna być i zostaw na sciśniętym do ostygnięcia. wystarczy palnik na propan butan nie msuisz sięgać po acetylen no chyba ze masz.
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni

Postprzez cycu_rsko » 21/6/2012, 16:10

Acetylen jest zbedny, chyba ze bedzie chcial ta stopke przetopic na kulke "amelinium:D". Propan-butan w zupelnosci wystarcza. Nic do ostygniecia nie trzeba w imadle zostawiac, wystarczy nagrzac, wygiac spowrotem i koniec roboty.
929
Avatar użytkownika
cycu_rsko
Moderator
 
Posty: 1145
Dołączył(a): 15/3/2008, 18:55
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez KAPELA911 » 21/6/2012, 20:38

w zależnośći od ustawienia nie koniecznie powstanie tuning w amielnium.
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni

Postprzez mlody636 » 22/6/2012, 09:23

Przyznam sie ze tez chcialem u siebie wyprostowac i nawet nie wiem kiedy sie posypala :(.... Ale juz jest nowa :D (probowalem na zimno i odradzam)
Simson SR 50, Simson S 53, Honda Nsr 80, Suzuki Bandit 250, Honda CBR 600 F2, 3x Honda Cbr 600 F3, 2x Yamaha Fazer 600, 2x Suzuki GSXR 600 SRAD, 2x Suzuki SV 650, Kawasaki Zx6r 636 C6F
mlody636
Świeżak
 
Posty: 276
Dołączył(a): 21/6/2012, 07:31
Lokalizacja: jesteÅ›??



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê