Demontaż amortyzatora tylnego w Kawasaki GPZ 500
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Demontaż amortyzatora tylnego w Kawasaki GPZ 500
Cześć.
Chciałbym zdemontować w GPZ 500 tylny amortyzator aby dać do regeneracji .. puścił olej trochę.
Czy z podstawowymi narzędziami mogę go zdemontować? Rozumiem, że koła nie muszę tylnego zdejmować? Ma ktoś jakieś doświadczenie i wskazówki?
pzdr.
Chciałbym zdemontować w GPZ 500 tylny amortyzator aby dać do regeneracji .. puścił olej trochę.
Czy z podstawowymi narzędziami mogę go zdemontować? Rozumiem, że koła nie muszę tylnego zdejmować? Ma ktoś jakieś doświadczenie i wskazówki?
pzdr.
Życie ma się tylko jedno ... jak często o tym zapominamy.
-
Pieraś - Świeżak
- Posty: 69
- Dołączył(a): 6/6/2012, 20:57
- Lokalizacja: Zielona Góra
Musisz sciagnac tylne kolo. Moze i by dalo rade bez sciagania tylnego kola ale bedzie ci o wieele trudniej.Grzechotka + przedluzka +nasadka powinny starczyc.
Nie wiem jak w gpz ale w wiekszosci kawasaki monoshockow nie regeneruje sie. Ale moge sie mylic.
Nie wiem jak w gpz ale w wiekszosci kawasaki monoshockow nie regeneruje sie. Ale moge sie mylic.
tea who you yea bunny
-
zxer - Stały bywalec
- Posty: 1277
- Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
- Lokalizacja: Londyn / inowroclaw
Próbowałem dziś odkręcić ten amor ale się nie udało ... jest jedna śruba na górze i jedna na dole. Jako, że do dolnej łatwo się dobrać to spróbowałem od niej ale ni hu hu ani drgnie.
Zakładałem klucz na śrubę i młotkiem go traktowałem i nie drgnęło.... tam jest też prawy gwint??? Za górną się nie brałem bo nie miałem takiej przedłużki by się koło obudowy f. powietrza dostać. Jedyne co teraz zrobiłem to odrdzewiaczem potraktowałem śruby ... nie wiem, czy nie będę musiał go jednak zabrać do mechaniora co sobie poradzi ze swoimi kluczami :/
Zakładałem klucz na śrubę i młotkiem go traktowałem i nie drgnęło.... tam jest też prawy gwint??? Za górną się nie brałem bo nie miałem takiej przedłużki by się koło obudowy f. powietrza dostać. Jedyne co teraz zrobiłem to odrdzewiaczem potraktowałem śruby ... nie wiem, czy nie będę musiał go jednak zabrać do mechaniora co sobie poradzi ze swoimi kluczami :/
Życie ma się tylko jedno ... jak często o tym zapominamy.
-
Pieraś - Świeżak
- Posty: 69
- Dołączył(a): 6/6/2012, 20:57
- Lokalizacja: Zielona Góra
Tzn. chcesz mi powiedzieć, że śruba bez nacięcia ma gwint lewy???
Przecież wszystkie nakrętki w tym motorze jakie widziałem są bez nacięć, a jednak dokręca się je w prawo.
Przecież wszystkie nakrętki w tym motorze jakie widziałem są bez nacięć, a jednak dokręca się je w prawo.
Życie ma się tylko jedno ... jak często o tym zapominamy.
-
Pieraś - Świeżak
- Posty: 69
- Dołączył(a): 6/6/2012, 20:57
- Lokalizacja: Zielona Góra
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości