Honda F4i vs VFR 800
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Honda F4i vs VFR 800
Szukam i nie umie znaleźć porządnej F4i. Zacząłem się ostatnio zastanawiać nad VFR800. Na ścigaczu można przeczytać, że jest to niezawodny i bardzo komfortowy motocykl. Mógłby się ktoś wypowiedzieć jak się on prezentuje w porównaniu do F4i (głównie chodzi o komfort jazdy w trasie i mieście)? Który byłby lepszy?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
Matthaios - Świeżak
- Posty: 49
- Dołączył(a): 9/5/2012, 13:52
- Lokalizacja: Katowice
Komfort zdecydowanie na korzyść VFR800, ergonomia w tym motocyklu jest fantastyczna. Koszty eksploatacji są troszkę wyższe niż w przypadku F4i no i cena zakupu będzie wyższa.
-
motoluka - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1914
- Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
- Lokalizacja: Europe
Porównujesz motocykl sportowy do sportowo-turystycznego...
VFR 800 to duża maszyna (przymierz się do niej na zdjęciach nie wygląda na tak dużą)
CBR F4i jest zdecydowanie mniejsza, węższa no i pozycja jest na pewno bardziej sportowa (wiem bo też się przymierzałem)
Ja jestem dużym facetem i sam będę za jakiś miesiąc kupował VFR 800 bo to świetna machina.
Jakimi pieniędzmi dysponujesz? Chodzi tutaj o to czy szukasz ewentualnie V-ki przed czy po lifcie??
Przed liftem to cena poniżej 9500 PLN, a po lifcie powyżej 12000 PLN.
VFR 800 to duża maszyna (przymierz się do niej na zdjęciach nie wygląda na tak dużą)
CBR F4i jest zdecydowanie mniejsza, węższa no i pozycja jest na pewno bardziej sportowa (wiem bo też się przymierzałem)
Ja jestem dużym facetem i sam będę za jakiś miesiąc kupował VFR 800 bo to świetna machina.
Jakimi pieniędzmi dysponujesz? Chodzi tutaj o to czy szukasz ewentualnie V-ki przed czy po lifcie??
Przed liftem to cena poniżej 9500 PLN, a po lifcie powyżej 12000 PLN.
- Bosman
- Świeżak
- Posty: 107
- Dołączył(a): 15/6/2012, 00:16
- Lokalizacja: Warszawa
F4i jest naprawde niewielkim motocyklem, rozmiarowo VFR jest zdecydowanie wiekszy. Jesli jestes wysoki facet (+180 cm) to VFR chyba bedzie lepszym pomyslem. Pomijajac wszelkie inne kwestie, typu spalanie, czesci, masa itd.
Badz co badz f4i jest motocyklem sportowym (choc wielu uwaza, ze w sumie jest to motocykl sportowo - turystyczny, cos jak Thundercat, ktory poczatkowo mogl byc uznawany za motocykl sportowy, ale dzis juz nie bardzo)
VFR w latach 90 szczegolnie na poczatku uchodzil za motocykl sportowy, w miedzy czasie ewoluowal w motocykl sportowo turystyczny.
Bosman, chyba nie sadzisz ze kupisz VTR 800 na V-TECu za 12000 zł? Porzadne egzemplarze kosztuja 14 - 15 tys. nie ma sie co czarowac, sam jeszcze niedawno ogladalem VFRki, to taniej jak 13 tys po szlifie nie kupisz raczej.
Badz co badz f4i jest motocyklem sportowym (choc wielu uwaza, ze w sumie jest to motocykl sportowo - turystyczny, cos jak Thundercat, ktory poczatkowo mogl byc uznawany za motocykl sportowy, ale dzis juz nie bardzo)
VFR w latach 90 szczegolnie na poczatku uchodzil za motocykl sportowy, w miedzy czasie ewoluowal w motocykl sportowo turystyczny.
Bosman, chyba nie sadzisz ze kupisz VTR 800 na V-TECu za 12000 zł? Porzadne egzemplarze kosztuja 14 - 15 tys. nie ma sie co czarowac, sam jeszcze niedawno ogladalem VFRki, to taniej jak 13 tys po szlifie nie kupisz raczej.
- pietrek7557
- Bywalec
- Posty: 514
- Dołączył(a): 21/5/2009, 10:57
- Lokalizacja: Opole
jak dla mnie, seria i w Fkach to sport. F4/F3 sportowy turystyk, ale F4i (nie licze RR ktora jest sportem hondy) jest dla mnie takim maly sportem ;d, taki agresywniejszy minimalnie.
pamietam jak zaczynalem, 176cm wzrostu, i jaki zly bylem, ze za mały jestem, a teraz sie okazuje, ze mam chyba idealny wzrost, jesli chodzi o sporty
pamietam jak zaczynalem, 176cm wzrostu, i jaki zly bylem, ze za mały jestem, a teraz sie okazuje, ze mam chyba idealny wzrost, jesli chodzi o sporty
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
Krmtzzz napisał(a):Napisal powyzej 12 klocka, a to jest pojecie wzgledne, wiec nie rozumiem twojego oburzenia pietrek.
A czy ja sie gdzies burze? Po prostu nigdy nie widzialem VTR na V TECu za 12 000, nawet po szlifie nie moge sobie takiej przypomniec. Wiec jesli juz zakladac ten model, to raczej nastawialbym sie na 14k w gore. Nie wiem jak dla Ciebie, ale dla mnie te 2000 to jest spora roznica.
- pietrek7557
- Bywalec
- Posty: 514
- Dołączył(a): 21/5/2009, 10:57
- Lokalizacja: Opole
Tak właśnie planuje wydać ok. 15 tyś. waham się między tymi dwoma maszynami (wzrost ok. 183cm, aczkolwiek waga niewielka ok. 70kg). Najbardziej ciekawi mnie otwarcie wszystkich zaworów przy 7tyś obrotach i to szarpnięcie o którym wszyscy mówią. Trudno mi sobie wyobrazić wychodzenie z zakrętu, odkręcenie manetki i nagłe szarpnięcie... Plus wydaje mi się, że F4i jest bardziej zwrotna i prościej nią lawirować między samochodami w mieście. Co o tym sądzicie?
-
Matthaios - Świeżak
- Posty: 49
- Dołączył(a): 9/5/2012, 13:52
- Lokalizacja: Katowice
To juz sam sie musisz zastanowic co jest dla Ciebie wazniejsze. Sam mam/mialem podobny dylemat, tyle ze moj budzet to kolo 10 500 zl. Prawdopodobnie kupuje Yamahe FZ 6 z owiewka lub Kawasaki Z 750 tez z owiewka. Zalezy co bedzie blizej i w lepszym stanie. Ogladalem juz jedna Yamahe FZ 6 i musze Ci powiedziec, ze zrobila na mnie (jako sam model, a nie ten konkretny egzemplarz) naprawde pozytywne wrazenie, szczegolnie praca silnika, ktora byla bez zarzutu mimo, ze motocykl mial 51 000 km i na zadbany nie wygladal. Przekonala mnie do siebie wygodna pozycja na tym motocyklu, jego spore rozmiary (ja mam 183 cm i tak jeszcze z 2 cm by mi sie przydalo miec wiecej zeby postawic stope na ziemi w 100%, a nie 95%, ale to wyzsze buty mi zrekompensuja). I mysle ze FZ 6 jest idealnym kompromisem miedzy miastem/trasa. Niektorzy narzekaja ze siedzenie fabryczne jest niewygodne i szyba za niska. Ale siedzenie mozna dac tapicerowi, a szybe wymienic na wyzsza (choc ja i tak nie narzekam, bo jezdzac poprzednio na cbr 125, moja ochrona przed wiatrem byla dokladnie taka sama jak w nakedzie...)
No chyba ze jestes taki doswiadczony ze FZ 6 to za malo dla Ciebie, ale skoro rozgladasz sie za F4i i VFR 800 to raczej nie. Pamietaj ze koszty utrzymania FZ 6 powinny byc nizsze niz tych dwoch modeli Hondy. Chocby z racji nizszego spalania, czesci tez jest sporo do FZ 6. No i silnik w FZ 6 masz z modelu Yamaha R6, tylko bardziej ucywilizowany.
No chyba ze jestes taki doswiadczony ze FZ 6 to za malo dla Ciebie, ale skoro rozgladasz sie za F4i i VFR 800 to raczej nie. Pamietaj ze koszty utrzymania FZ 6 powinny byc nizsze niz tych dwoch modeli Hondy. Chocby z racji nizszego spalania, czesci tez jest sporo do FZ 6. No i silnik w FZ 6 masz z modelu Yamaha R6, tylko bardziej ucywilizowany.
- pietrek7557
- Bywalec
- Posty: 514
- Dołączył(a): 21/5/2009, 10:57
- Lokalizacja: Opole
Miałem okazje popyrkac cbr 600F4i i powiem tak że moto jak na 600 nie wyrywa z butów wiec spokojnie ogarniesz i nauczysz sie dobrego skila. Na VFR 800 bedzie zdecydowanie trudniej bo nie dosc że V4 ciągnie dosc mocno w całym zakresie to jeszcze V-tec potrafi zaskoczyc własnie przy wylatywaniu z zakretów. Porównując te dwa modele do siebie kupił bym F4i. Bardzo uniwersalna maszyna o zdecydowanie najmniejszym zacieciu sportowym ze wszystkich 600 na rynku.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Nie chodzi o naukę skilla. Do przyswojenia jest 600RR, która ma sąsiad (używa jej tylko do jazdy na torze). Dogadałem się z nim i nie ma problemu sobie ją pożyczyć od niego i pojeździć po torze.
W wyborze chodzi mi głównie o komfort i wygodę podczas jazdy w mieście (omijanie korków i manewrowanie między autami). Jazdy po okolicy po pracy oraz jakiś wypad w weekend w góry. Nie wiem jak w mieście będzie sobie radziła VFR'ka (jest większa i cięższa)...
W wyborze chodzi mi głównie o komfort i wygodę podczas jazdy w mieście (omijanie korków i manewrowanie między autami). Jazdy po okolicy po pracy oraz jakiś wypad w weekend w góry. Nie wiem jak w mieście będzie sobie radziła VFR'ka (jest większa i cięższa)...
-
Matthaios - Świeżak
- Posty: 49
- Dołączył(a): 9/5/2012, 13:52
- Lokalizacja: Katowice
VFR jest dosc szeroka, jesli wiec to przeciskanie sie miedzy autami jest takie istotne dla Ciebie, to z dwojga zlego juz chyba lepsza f4i. No i jest spora ciezsza (VFR), wiec przy niskich predkosciach bedziesz czuc ta mase.
- pietrek7557
- Bywalec
- Posty: 514
- Dołączył(a): 21/5/2009, 10:57
- Lokalizacja: Opole
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości