Zobacz wątek - Problemy z regulacją gaźnika
NAS Analytics TAG

Problemy z regulacją gaźnika

i inne małe pojemności
_________

Problemy z regulacją gaźnika

Postprzez reco13 » 19/6/2012, 09:26

Witajcie!
Otóź mam problem dotyczący regulacji gaźnika. Sprawa przedstawia się tak. Skuter został przerobiony z 50 na 80 (to wszystko działa jak należy) ale problem jest z gaźnikiem, niechce się dać wyregulować (niema problemów z linką gazu etc.) to zostało sprawdzone tzn. odpiete od gaźnika i sam gaźnik był regulowany. Nie działa w ogóle na regulacje. Jak ustawiam na 200 obrotów chodzi ale jak przegazuje to albo obroty rosną, lub spadają i skuter gaśnie. Macie jakieś pomysły czym to może być powodowane? Może lewe powietrze lub uszkodzony gaźnik. Proszę o pomoc:)

Skuter - Kingway Koyot

Dzięki!
reco13
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 19/6/2012, 09:19


Postprzez Mianas » 19/6/2012, 12:13

Możesz mieć po prostu gaźnik zabrudzony albo też i dysza jest za mała. Sprawdzi tez filtr powietrza;wyczyść go a jeśli masz stożek to odrazu go wywal i załóż normalny filtr.
Honda VFR 700 Interceptor
Avatar użytkownika
Mianas
Świeżak
 
Posty: 129
Dołączył(a): 4/9/2010, 20:34
Lokalizacja: Nowy Staw


Postprzez reco13 » 19/6/2012, 16:20

Gaźnik był czyszczony (w serwisie) filtr , jedynie pozostaje dysza. Sprawdzę....
reco13
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 19/6/2012, 09:19

Postprzez tnts » 19/6/2012, 16:26

jakiej wielkości masz dysze główną i czy przypadkiem nie wpadłeś na pomysł grzebania w niej "drutem"
tnts
Świeżak
 
Posty: 151
Dołączył(a): 27/6/2011, 19:05

Postprzez komarcc » 19/6/2012, 21:06

200 obrotów? Chyba 2.000tys. Jeśli dobrze zrozumiałem to jeśli ustawisz np. 2.500 obrotów to skuter chodzi, ale obroty falują? Jeśli tak to szukaj lewego powietrza, sprawdź oringi (pierwszy w podkładce pod gaźnikiem, drugi w króćcu dociska podkładkę), ta gruba czarna podkładka nie może być pęknięta, co często się zdarza, przez zbyt mocne dokręcanie króćca gaźnika do silnika, następnie sprawdź połączenie gaźnik-filtr oraz puszkę filtra (musi być szczelna), na koniec sprawdź też membranę w gaźniku, jeśli wszystko zrobisz dobrze to z regulacją większych problemów być nie powinno, przed regulacją wypierz bądź wymień filtr powietrza.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez reco13 » 20/6/2012, 10:33

tnts napisał(a):jakiej wielkości masz dysze główną i czy przypadkiem nie wpadłeś na pomysł grzebania w niej "drutem"


Nie grzebałem:D

Problem rozwązany! Stary gaźnik był pęknięty. Nie wiem jak to sie mogło stać... Może jakaś wada ukryta była. Teraz wszystkiego można się spodziewać.

Dziękuje wszystkim za pomoc!!!
reco13
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 19/6/2012, 09:19



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê