Zobacz wÄ…tek - Kawasaki KLX 300 czy Suzuki DRZ 400.
NAS Analytics TAG

Kawasaki KLX 300 czy Suzuki DRZ 400.

Enduro, Cross
_________

Kawasaki KLX 300 czy Suzuki DRZ 400.

Postprzez kielbasa96 » 17/6/2012, 22:18

Witam. Stoje przed wyborem motorka do okolo 6 tys. Interesuje mnie Enduro i musi byc mocniejsze niz dt poniewaz juz wyjezdzilem ow motorek:)
Pytanie dotyczy, ktory motor lepiejj kawa klx czy suzuki drz ?
wg scigacza stosunek mocy do masy lepszy ma drz a jak jest w praktyce.

Kawasaki;
http://www.scigacz.pl/Kawasaki,KLX,300, ... 20,im.html
http://allegro.pl/kawasaki-klx-300r-doi ... 95871.html

Suzuki;
http://www.scigacz.pl/Suzuki,DR,Z,400,E ... 55,im.html
http://www.youtube.com/watch?v=xkNZUsqU71s

dziekuje.
kielbasa96
Świeżak
 
Posty: 127
Dołączył(a): 25/8/2010, 00:00
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez henio12323 » 17/6/2012, 22:28

za 6 tysiecy nie kupisz DRZ wiec ona na wstępie odpada, za DRZw srednim stanie musisz dac 8 tysi, zadbana kosztuje koło 10. KLX to sprzet z kolei rzadki choc równie dobry, z tego co sie orientuje tam siedzi silnik niemalże identyczny jak w DRZ :P ma na pewno jakies kosmetyczne zmiany ale generalnie to ta sama sprawdzona jednostka napędowa.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez kielbasa96 » 1/7/2012, 09:56

Sorki za dluga nieobecnosc.

a Yamaha wr 400? tak do 7 tys to tez zlom?
POzdr.
kielbasa96
Świeżak
 
Posty: 127
Dołączył(a): 25/8/2010, 00:00
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Bostorn » 1/7/2012, 11:03

radził bym Honde xr, Yahame xt,ktm lc4,Suzuki DR, wr dobre sprzęty ale to już bardziej awaryjne i bardziej trzeba dbac
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez henio12323 » 1/7/2012, 13:39

do 7 tysiecy nie kupisz zadnej wyczynówki, za wyczyna w 4T trzeba koło 10 tysi dac. zalezy jaki. oczywiscie mozesz kupic wr 400 ale to trup i bedziesz potem miał sporo wydatków na remonty. których nie musiał bys robic mając maszyne nowszą i bardziej dopracowana.

dlatego szukaj nie wyczynówki tylko soft enduro XR dr itp jak kolega wyzej zreszta napisał
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Fantas3k » 1/7/2012, 14:50

Mam pytanie dotyczace klx 250/300 co ile robi sie tam remont wymiana tloka zaworow itd i ile on moze wynies i 2 pytanie co ile reguluje sie tam zawory i czy to moto jest drogie w utrzymaniu.
Fantas3k
Bywalec
 
Posty: 777
Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
Lokalizacja: Jarocin

Postprzez papek23 » 1/7/2012, 15:13

napewno nie jest drogie w utrzymaniu wiem to po sobie a tłok nie wiem raz na kilka kilkanascie lat a zawory regulujesz w tedy gdy zaczynasz słyszeć delikatne stuki (może raz na sezon)
--->Klx 250 ---> CRF450R
papek23
Świeżak
 
Posty: 474
Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
Lokalizacja: Skrudzina / Nowy SÄ…cz

Postprzez Fantas3k » 1/7/2012, 15:39

Aha czyli około 500zł w sezonie bez paliwa. A jak z dostępnością do części? i ile moze wynies generalny remont takiego moto ? jakbys papek mogl to napisz jak najwiecej
Fantas3k
Bywalec
 
Posty: 777
Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
Lokalizacja: Jarocin

Postprzez Bostorn » 1/7/2012, 19:22

z dostępczością częsci jak na allegro albo u mechaników

a koszta? 2-4 tysi, w końcu to 4t :)
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez henio12323 » 1/7/2012, 20:42

zaleznie czasem nie wydasz nic :P a czasem bedziesz musiał zrobic w koncu generalke za włąsnie 2-4 tysie. ceny częsci popatrz na allegro albo u sprzedawców np olek motocykle itp. częsci sa, moze nie wszystkie od reki na allegro ale do dostania.

zawory regulujesz co np 20 baków pełnych wysmiganych, i potem po 2-3 regulacjach ( albo sprawdzeniach ) mozesz sobie sprawdzic w jakim stanie sa zawory czy juz szybko wpadają ( koncza sie ) czy sie uklepują. jezeli np po 40 bakach luzy beda w normie to potem wiesz że spoko mozesz robic co jakies 50 baków. na pukanie w silniku nie ma co czekac bo moze byc za późno :P ( baki dałem na przykład równie dobrze mozesz liczyc pod kilometry, albo pod motogodziny )
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kielbasa96 » 3/7/2012, 20:52

NO tak ale jak czytalem kiedys to opinie o dr xt itp sa takie ze to ciezkie muly.;/

ale klx do 6k da sie wyrwac ? i duza jest roznica miedzy 300 a 250;)?

wiem ze stanu sie nie okresli po zdj ale jakies uwagi szczegolnie widac;)?
moja uwage zwrocil brak predkosciomierza , zamontowanie go to duzy prolbem:)?

pozdr
kielbasa96
Świeżak
 
Posty: 127
Dołączył(a): 25/8/2010, 00:00
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Naszim » 3/7/2012, 21:07

DR nie jest znowu taki muł, ale nie wiem czy się opłaca z DT na DRkę przesiadać bo to nie wiele mocniejsze moto jest. chyba że miałeś DT padlinę to może być spora różnica.
Avatar użytkownika
Naszim
Świeżak
 
Posty: 409
Dołączył(a): 28/12/2010, 23:13
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kielbasa96 » 3/7/2012, 21:46

Dt mysle ze mialem wmiare w dobrym stanie... Po jakims czasie sie okazalo ze jest caly korbowod do wymiany bodaj ze i mechanik ocenil koszt naprawy na 1200 zl minimum wiec sprzedalem moto poniewaz nie bylo warto tyle w niego wkladac.

jak przezytalem dane techniczne dr to ma pokazny moment obrotowy;) http://www.scigacz.pl/Suzuki,DR,350,SE, ... 98,im.html


a co sadzicie o takim moto:)? jak z kosztami jego utrzymania, czesciami i awaryjnoscia.- http://otomoto.pl/husqvarna-wre-250-M3225303.html
kielbasa96
Świeżak
 
Posty: 127
Dołączył(a): 25/8/2010, 00:00
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez henio12323 » 3/7/2012, 22:00

moze i opinie że DR itp to muły to prawda, ale wtedy osoba opiniująca miała za sobą duzo wieksze i mocniejsze motocykle. ja mam EXC 525 jeden z mocniejszych enduro, i takie DRki są jak motorowerki przy EXC, ale jak sobie przypomne czasy pierszych moich motocykli, to taka DRka na prawde fajna sprawa, ekonomiczny wytrzymały i daje sporo mozliwosci :P choc wyczynówka to nie jest. moment ma spory jak kazdy 4T. ciagnie od dołu całkiem inna jazda względem DTtki, choc ma wieksza mase do ciągniecia

nie pchałbym sie w stare husqvarny ;P do nowych nie masz częsci od reki. do starych czasem jest spory problem. to soft enduro klasa cos jak yamaha DT, choc porównanie bardziej by pasowało do hondy CRM 250
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kielbasa96 » 4/7/2012, 11:33

O wlasnie co sadzicie o Hondzie crm 250?
to jest taka dt tylko ze wieksza pojemnosc?
na alledrogo jest tylko jeden egzemplarz ;/ -http://allegro.pl/honda-crm-250-zarejestrowana-wr-exc-drz-klx-crfx-i2447551467.html

i jak ma sie klx 300 do dr 350?:)
POZDR
kielbasa96
Świeżak
 
Posty: 127
Dołączył(a): 25/8/2010, 00:00
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Naszim » 4/7/2012, 12:45

KLX mocniejszy nie jest, jest jedynie agresywniejszy, DR jest spokojniejszy, chociać moja jest troszkę podtuningowana i tez jest bardziej narwana od fabryki. Tyle że w KLX szybciej się kończą silniki.
Avatar użytkownika
Naszim
Świeżak
 
Posty: 409
Dołączył(a): 28/12/2010, 23:13
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez henio12323 » 4/7/2012, 19:33

tak CRM to taka wieksza wersja DT, moze troszke mocniejsza cos pomiedzy typowo hard enduro a soft enduro. ciezko dokładnie gdzies to zakwalifikować bo nie ma nigdfzie niapisane co to jest hard a co soft :P niby CRM ma silnik na bazie CRki rózne elementy tez zapozyczone z CR z kolei w porównaniu z CR na torze wypada duzo gorzej, a nie jak typowo hard enduro który nie wypada nie tak bardzo gorzej.

klx własnie jest agresywniejszy. szybciej sie koncza silniki ale i tak tam są pancerne :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kielbasa96 » 6/7/2012, 21:56

A Wiesz moze jak z dostepnoscia czesci i awaryjnoscia i czestotliwoscia remontow :)?

bo ta honda mnie zainteresowala:)? i jak z jej ew. odsprzedaza?
thx i pozdr.
kielbasa96
Świeżak
 
Posty: 127
Dołączył(a): 25/8/2010, 00:00
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez papek23 » 7/7/2012, 14:18

witam sory że teraz Ci pisze no to przejdźmy do rzeczy Smile klx 250 sprzęt moim zdaniem bardzo doby ja mam na gazniku i nic go nie zamula wielki + bo ponoć na wtryskach już zamulają v max to ok 140 130 cos takiego łancuch wytrzymuje ok 1-2sezonów (zalezy jaki ) ja osobiście kupiłem za 5500 zl (zarejestrowany) na koło idzie tylko trzeba umiec Smile na 2 biegu trzeba umieć wyrwać go w górę Very Happy ogół w terenie mi jeszcze gazy mi nie brakło ale myśle że kiedyś przejdę na coś mocniejszego zawieszenie pracuje u mnie idealnie ładnie amortyzuje co sprzyja jeździe w terenie nie powiem agresywne troszkę moto idealne na na takie doszkolenie sie w terenie i nabrania doświadczenia jeżeli miałbyś pytania wal śmiało Smile jak bede wiedział to pomogę. a jeżeli chciałbyś jak się nim śmiga w terenie czy po lasach nie ma problemu moge nagrać jakiś filmik na którym zobaczył byś jak to jeździ dla nabrania pewności czy akurat ten moto jest zadowalający dla Cb Smile
--->Klx 250 ---> CRF450R
papek23
Świeżak
 
Posty: 474
Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
Lokalizacja: Skrudzina / Nowy SÄ…cz

Postprzez kielbasa96 » 7/7/2012, 14:39

Thx.:)

dzisiaj bylem w piasecznie obejzec klx 300r. Przekonalem sie coo do tego motorku i co do 4T :) :) kupilbym ten egzemplarz bo byl bardzo zadbany ale jedna wada.
nie mial homologacji;/ a takie moto ciezko sprzedac ( wiem z doswiadczenia ) ;/

pytanie odnosnie crm aktualne:)

pozdr:)
kielbasa96
Świeżak
 
Posty: 127
Dołączył(a): 25/8/2010, 00:00
Lokalizacja: Warszawa



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê